Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on 25 v ja kokematon mutta ei ujo

Vierailija
11.12.2016 |

Tarkoittaako se että mies on ehkä tosi nirso ? :/

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Tai sitten mies on ruma

Vierailija
2/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai todella lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna, selvä mikropenis-tapaus

Vierailija
4/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että mies on joko seksuaalisesti estoinen tai vähälibidoinen. Miehillä ei tässä maassa ole aihetta nirsoiluun kuten naisilla.

Vierailija
5/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös aseksuaali, tai myöhään kehittynyt, tai hyvin introvertti (se on eri asia kuin ujous), tai uskovainen, tai romanttinen luonne joka odottaa "sitä oikeaa"...

Vierailija
6/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa että mies on joko seksuaalisesti estoinen tai vähälibidoinen. Miehillä ei tässä maassa ole aihetta nirsoiluun kuten naisilla.

What? Se, että mies ei ole ujo ei vielä tarkoita, että moni nainen olisi kiinnostunut hänestä. Hänessä voi olla monta muutakin juttua, jotka ovat puutteita naisten silmissä.

Vierailija
7/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä johtuu, mutta naista ei enää tule saamaan jos noin kauan ollut ilman. Ei naiset tykkää yhtään kokemattomista miehistä.

Vierailija
8/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mistä johtuu, mutta naista ei enää tule saamaan jos noin kauan ollut ilman. Ei naiset tykkää yhtään kokemattomista miehistä.

Tää on mun suosikki. Ei saa olla kokematon, mutta ei myöskään saa olla historiaa maksullisista naisista

Vierailija
9/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää liian kovatasoisia naisia, joita ei saa.

Vierailija
10/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Se, että mies ei ole ujo ei vielä tarkoita, että moni nainen olisi kiinnostunut hänestä. Hänessä voi olla monta muutakin juttua, jotka ovat puutteita naisten silmissä.

Suomessa on valitettavan paljon naisia joilla on todella alhaiset kriteerit miehille kuten jokainen voi prismatestillä havaita.

Pitää olla oikeasti todella huonot kortit jaettu että normaalit halut omaava mies on täysin kokematon vielä tuossa iässä. Vaikka joku mies ei olisi poikaystävämateriaalia niin täytyy olla aikamoinen örkki ettei sitä seuraa löytyisi baarista tai Tinderistä.

Vierailija
11/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kai sitten jaettu todella huonot kortit. Ei tätä muuten voi selittää.

Vierailija
12/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on valitettavan paljon naisia joilla on todella alhaiset kriteerit miehille kuten jokainen voi prismatestillä havaita.

Pitää olla oikeasti todella huonot kortit jaettu että normaalit halut omaava mies on täysin kokematon vielä tuossa iässä. Vaikka joku mies ei olisi poikaystävämateriaalia niin täytyy olla aikamoinen örkki ettei sitä seuraa löytyisi baarista tai Tinderistä.

Rumuus ja lyhyys riittää tai en itse ainakaan keksi muita suuria vikoja itsessäni. Oon kouluttautunut, käyn duunissa, urheilen ja on myös henkisiä harrastuksia. Sosiaalisissa taidoissakaan tuskin on suuria puutteita, kun olen työelämässä pärjännyt ja edennyt

Vierailija
13/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla sellainen lyhyehkö kukkakeppi jolle kelpaa vain blondi, viimeisen päälle laitettautunut fitnessnainen. Läskit miehet tajuavat yleensä olla edes hiukan realistisia odotuksineen kun taas raamikkaat urheilijamiehet ovat hyväitsetuntoisia eikä heitä haittaa että nainen näyttää naiselta.

Vierailija
14/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä väitettä perustelen sillä, että naisia saamattomat miehet kertovat kyllä saavansa halutessaan naisia. Mutta ne naiset, joita mies saisi eivät kelpaa. Milloin on yh, liian ylipainoinen tai muutoin epämiellyttävä.

Johtopäätös on, että nuo naiset OVAT miehen tasoisia ja mies ei saa niitä naisia, joita haluaisi. Kannattaa keskittyä olemaan haluttavampi niiden naisten silmissä, joita haluaa eikä keskittyä valehtelemaan etteikö saisi naista.

Vierailija
15/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumuus ja lyhyys riittää tai en itse ainakaan keksi muita suuria vikoja itsessäni. Oon kouluttautunut, käyn duunissa, urheilen ja on myös henkisiä harrastuksia. Sosiaalisissa taidoissakaan tuskin on suuria puutteita, kun olen työelämässä pärjännyt ja edennyt

Ja olet siis yrittänyt muodostaa kontaktia naisiin? Ei sinun erinomaisuutesi ulospäin näy, jos olet kunnollinen mies niin ei naisten pitäisi sinua karttaa.

Vierailija
16/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa todennäköisesti siitä, että häntä ei seksi juuri tai lainkaan kiinnosta. Sellaisia ihmisiä on aika paljon.

Vierailija
17/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet siis yrittänyt muodostaa kontaktia naisiin? Ei sinun erinomaisuutesi ulospäin näy, jos olet kunnollinen mies niin ei naisten pitäisi sinua karttaa.

Kyllä. Baarissa ja tinderissä sekä opiskeluaikana poikkitieteellisissä riennoissa

Vierailija
18/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Baarissa ja tinderissä sekä opiskeluaikana poikkitieteellisissä riennoissa

No pakko kai sen on sitten ulkonäöstä johtua, edellyttäen tietenkin ettet siellä baarissa aina marssinut sen isotissisen kaunottaren luokse ja jättänyt normaaleja naisia jotka silmäilivät sinua vaille huomiota.

Vierailija
19/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä väitettä perustelen sillä, että naisia saamattomat miehet kertovat kyllä saavansa halutessaan naisia. Mutta ne naiset, joita mies saisi eivät kelpaa. Milloin on yh, liian ylipainoinen tai muutoin epämiellyttävä.

Johtopäätös on, että nuo naiset OVAT miehen tasoisia ja mies ei saa niitä naisia, joita haluaisi. Kannattaa keskittyä olemaan haluttavampi niiden naisten silmissä, joita haluaa eikä keskittyä valehtelemaan etteikö saisi naista.

Lihava yh-mamma on tasoton, sellainen lähtisi kenen tahansa matkaan. Jos ihmisellä ei ole minkäänlaisia kriteerejä niin silloin hän on tasotuksen ulkopuolella. 

Vierailija
20/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, kenellekään ei tullut mieleen että ehkä se mies ei vain kiinnostu ja halua nusaista jokaista eteen tulevaa muijaa? Heti epäillään miehessä olevan pahemmanlaatuista vikaa kun ei pane kaikkea liikkuvaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä