Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole eläessäni ollut näin vihainen! Mies sammunut, koiranpentu kuristumispisteessä pöydänjalkaan

Vierailija
11.12.2016 |

Olin yövuorossa ja miehen piti hoitaa pentua viemällä yöllä ja aamuvarhaisella ulos. Ilmeisesti yöllä on vienyt, koska koira oli remmissä tullessani. Hihna oli kiertynyt pöydänjalan ympärille ja mies röhnötti ulkovaatteissa sammuneena sohvalla.

Vei pennun tietysti heti ulos ja raasu pissasi ison lammikon rappuun, oli siis pidätellyt ties kuinka kauan. Matkalaukku on pakattu, että tuosta kun tokenee, niin se on lähtö ja takaisin ei tulemista. Koira ja asunto ovat minun.

Nyt kuorsaa tuossa ja keittiöveitset houkuttavat. Tekee mieli tappaa, ihan oikeasti. Mutta älkää huolestuko. En tee sitä itseni takia.

Kommentit (190)

Vierailija
61/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa? Suurin osa vastaajista suoltaa kuraa aloittajan niskaan. Onko tämä väylä purkaa anonyymina omaa pahaa oloaan ilkeilemällä toiselle?

Ne on itsekin alkoholisteja, ei näe siis miehessä mitään pahaa.

Tjaa, feministille näemmä murhanhimoinen akka on pelkkä sivuseikka, pääasia on sohvalle sammunut ukko ja koiranpentu joka pitää viedä ulos pissalle. Tärkeitä asioita maailmassa, siis sokean miesvihan lisäksi. Tokihan mies on ansainnut tulla puukotetuksi kun on sammunut sohvalle ja koiraakin pitäisi viedä ulos.

Siis miten sekaisin feministit oikein on?

Vierailija
62/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hankkii koiranpennun ja pakottaa miehensä pitämään siitä huolta, kun itse ei oikein huvita?

Huvita? 

Olin töissä ja sitä paitsi pentu hankittiin aivan yhteisymmärryksessä. 

Oletko varma, että mies ei vain ollut sinulle mieliksi, kun halusit koiran?

Mitä väliä? Mies on aikuinen ja kykenevä tekemään omat päätöksensä.

Alkoholismi on sairaus siinä missä masennus tai syöpä. Mutta kun se on miehessä niin se onkin hyvä syy jättää mies!

Myös syöpäsairaan voi jättää, jos hän heittäytyy itsetuhoiseksi eikä tunnusta sairauttaan. Ei kenenkään tarvitse uhrata omaa mielenterveyttään toisen sairaudelle. En jättäisi alkoholistia, joka tunnustaa tilansa ja tekee aitoja ponnisteluja voittaakseen sairautensa. 

No, voi p....le! Minä katselin niitä aitoja ponnistuksia 26 vuotta, sitten lopulta ponnistin itseni eroon. Jätti syvät haavat lapsiin ja minuun, tämä pitkä ponnistelu. Nyt hän sitten kuoli lopulta viinaan, mutta meille jäi ikuiset muistot tästä hänen "sairaudestaan!" Alkoholisti pystyy sairastuttamaan koko perheen eikä parane sairaudestaan koskaan.

Oliko hän alkoholisti ennen vai jälkeen lasten saannin? Hankitteko koiran, kun hän oli jo alkoholisoitunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sairasta miestä voi noin kohdella.

Kyseessä on sairaus kuten vammaisuus tai kova flunssa.

Jos ihan oikeasti vertaat alkoholismia vammaisuuteen tai kovaan flunssaan niin olet kyllä harvinaisen pihalla siitä, minkälainen sairaus alkoholismi on. Kova flunssa paranee, alkoholismi ei milloinkaan. Ja tuo vammaisuus vertaus on kyllä jo niin outo, että saat kyllä nyt selventää ajatustasi tarkemmin. Kuinka voit verrata vammaisuutta ja alkoholismia?

Vierailija
64/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hankkii koiranpennun ja pakottaa miehensä pitämään siitä huolta, kun itse ei oikein huvita?

Sossupummille varmasti outo ajatus, mutta useimmat käyvät töissä jotta olisi varaa siihen koiraan. Silloin ei vain voi koko ajan röhnätä kotona koiran kanssa vaikka kuinka haluaisi. :)

Tästä saa sellaisen kuvan, että mies ei ole halunnut koiraa. Että tämä on naisen oma projekti, ja nyt nainen on vihainen, koska mies on alkoholisti eikä hoida naisen koiraa.

Osoita se lause, jossa ilmaisen, ettei mies halunnut koiraa?

On totta, että idea oli minun ja halusin enemmän koiraa. Näinhän se on usein lastenkin hankkimisen suhteen. Nainen haluaa enemmän lasta. 

OIkeuttaako se vetämään perskännit ja sitomaan lapsi pinnasänkyyn, kuin äiti on töissä?

Ei, mutta myös äidillä on vastuu miettiä, kenen kanssa perustaa perheen.

Toinen ei ole vastuussa aikuisen ihmisen teoista koskaan. Tuolla logiikalla jokainen puoliso olisi käräjillä siippansa tekemistä rikoksista. 

On kyllä. Vastuu voi olla jo pienehköissä asioissa kuten humalaisen päästämisessa rattiin tai vakavammissa jos puoliso uhkaa jonkun henkeä ja itse vaan katsoo vierestä passiivisena. Kaikissa asioissa ei voi vaan seisoskella vieressä ja luottaa siihen että ei se minun ongelmani ole.

Sekoitat käsitteitä. Ei ole vastuussa rattijuoppudesta. Siitä on vastuussa vain tekijä. 

On vastuussa siitä, ettei ilmottanut asiaa poliisille tai tehnyt muuta ehkäisevää. Mutta ajamisesta hän ei ole vastuussa. Ymmärrätkö eron?

Jos joku sammuu hankeen ja et auta, voit syyllistyä heitteillepanoon. Mutta et sinä siitä humalatilasta vastuussa ole. Ihminen on aina vastuussa OMISTA teoistaa, ei muiden. 

Vierailija
65/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pentua tarvitse minnekään viedä yövuoron ajaksi. Eihän sitä tarvitse viedä mihinkään päivävuoronkaan ajaksi. Koira käytetään illalla pissalla ennen kuin lähdetään töihin ja taas aamulla kun töistä tullaan. Aamuvuorolainen tai virka-aikaa tekevä tekee samat silloin kun lähtee ja tulee töistä. Outo ajatus, että yövuoro olis jotenkin erilainen kuin muut työajat.

Mulla on vuorotyö ja hoidan eläimeni yleensä täysin itse. Jos töistä pyydetään tekemään tuplavuoro, eli 16h putkeen, soitan ensin vanhemmilleni, että voivatko käydä hakemassa koiran heille ja jos eivät voi, en tee tuplavuoroa. Kyllä vuorotyöläinenkin voi elää ihan normaalia elämää perheineen ja lemmikkeineen, työajat ovat vaan vähän vinksallaan.

Vuorotyöläisen ei pidä koiraa hankkiman.

En ole tuo lainattu, mutta perustele, miksi vuorotyöläinen ei saa ottaa koiraa, mutta päivätyöläinen saa.

Vierailija
66/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin viet koiranpennun nyt yövuoron ajaksi?

Vai palautatko kasvattajalle tai pentutehtaalle, vai myytkö fb-kirppiksellä?

Toivottavasti sulla ei ole yhtäkään eläintä, kun kerran noi on vaihtoehdot jotka sun mieleen pälkähtää. 

No ei kait sitä pentua yksin kotiinkaan voi jättää yöksi?

Ei koiralle vuorokaudenajat mitään meinaa. Kyse on siitä, voiko pienen pennun jättää työvuoron ajaksi yksin kotiin. Ei sillä väliä, onko päivä vai yö. 

Yöllä kotona uliseva koira pitää koko kerrostaloa hereillä.

Vierailija
67/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla ei ole yhtäkään eläintä, kun kerran noi on vaihtoehdot jotka sun mieleen pälkähtää. 

Ei koiralle vuorokaudenajat mitään meinaa. Kyse on siitä, voiko pienen pennun jättää työvuoron ajaksi yksin kotiin. Ei sillä väliä, onko päivä vai yö. 

Kaikki koirat ei ulise yksin kotona, oli mikä vuorokauden aika tahansa, ja toiset taas ulisevat. KYse on eroahdistuksesta, jonka voi opettaa pois. Eli huonon heitit. Mulla esim on ollut koiria kohta 30 vuotta eikä yksikään ole ulissut naapureita häiriten.

Vierailija
68/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä siis tosiaan odotit että alkoholisti pitäisi huolen koiranpennusta la-su yönä? 

Tätä minäkin ihmettelin,riittääkö että sellainen SANOO hoitavansa asian?

Täällä yksi sellainen, jo toisessa sukupolvessa, ja voin kertoa, että työelämässä sä luultavasti kohtaa aina välillä tällaisia-sellaisia ja tietämättäsi hyväksyt, kun tällainen-sellainen lupaa hoitaa homman ja hoitaakin sen homma.

Nimimerkillä "huomenna taas töihin"

Vierailija
69/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sairasta miestä voi noin kohdella.

Kyseessä on sairaus kuten vammaisuus tai kova flunssa.

Jos ihan oikeasti vertaat alkoholismia vammaisuuteen tai kovaan flunssaan niin olet kyllä harvinaisen pihalla siitä, minkälainen sairaus alkoholismi on. Kova flunssa paranee, alkoholismi ei milloinkaan. Ja tuo vammaisuus vertaus on kyllä jo niin outo, että saat kyllä nyt selventää ajatustasi tarkemmin. Kuinka voit verrata vammaisuutta ja alkoholismia?

Todella moni alkoholisti loukkaa itsensä ja saa vammoja.

Minusta alkoholismikin on vamma eli voi olla todella vaikeasti vammainen.

Vierailija
70/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos äijä on herännyt? Pistä raporttia päivän mittaan jos ehdit ja tsemppiä sulle!!

Vierailija
71/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira nukkuu yöllä, on päiväeläjä.  Eli koiran kannalta on paljon kivempi, jos touhut ovat päiväsaikaan. Omistaja voi rauhassa olla töissä. 

Tietysti eroahdistusta poteva koira voi pitää meteliä yöllä, jolloin se on kiusallisempaa naapureille kuin päivällä. 

Vierailija
72/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossupummille varmasti outo ajatus, mutta useimmat käyvät töissä jotta olisi varaa siihen koiraan. Silloin ei vain voi koko ajan röhnätä kotona koiran kanssa vaikka kuinka haluaisi. :)

Tästä saa sellaisen kuvan, että mies ei ole halunnut koiraa. Että tämä on naisen oma projekti, ja nyt nainen on vihainen, koska mies on alkoholisti eikä hoida naisen koiraa.

On totta, että idea oli minun ja halusin enemmän koiraa. Näinhän se on usein lastenkin hankkimisen suhteen. Nainen haluaa enemmän lasta. 

OIkeuttaako se vetämään perskännit ja sitomaan lapsi pinnasänkyyn, kuin äiti on töissä?

Toinen ei ole vastuussa aikuisen ihmisen teoista koskaan. Tuolla logiikalla jokainen puoliso olisi käräjillä siippansa tekemistä rikoksista. 

On kyllä. Vastuu voi olla jo pienehköissä asioissa kuten humalaisen päästämisessa rattiin tai vakavammissa jos puoliso uhkaa jonkun henkeä ja itse vaan katsoo vierestä passiivisena. Kaikissa asioissa ei voi vaan seisoskella vieressä ja luottaa siihen että ei se minun ongelmani ole.

Sekoitat käsitteitä. Ei ole vastuussa rattijuoppudesta. Siitä on vastuussa vain tekijä. 

On vastuussa siitä, ettei ilmottanut asiaa poliisille tai tehnyt muuta ehkäisevää. Mutta ajamisesta hän ei ole vastuussa. Ymmärrätkö eron?

Jos joku sammuu hankeen ja et auta, voit syyllistyä heitteillepanoon. Mutta et sinä siitä humalatilasta vastuussa ole. Ihminen on aina vastuussa OMISTA teoistaa, ei muiden. 

Pointti oli siinä että jos seisot vieressä katsomassa passiivisena niin rangaistus tulee. Pitää ainakin yrittää tehdä jotain eli kutsua apua jos ei muuta. Lakiteknisesti tietty jokainen saa rangaistuksen omista teoistaan mutta tosiasiassahan tuossa tulee rangaistus siitä mitä joku muu tekee ja sinä et edes yritä sitä estää.

Vierailija
73/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vammaisia tai flunssassa olevia vihata, mutta kun kyseessä on sairautena alkoholismi niin heti saa vihata ja

Vierailija
74/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap :

Korahtelee ja liikahtelee lupaavasti. 

Oon nyt niin poikki sekä henkisesti ja fyysisesti, että en jaksa tätä ketjua jatkaa. Olin koiran kanssa ulkona ja nyt keskityn itseni kuosiin saattamiseen. 

Olen jo seestynyt alkuperäisestä ja kohtaan tulevan rauhallisesti ja jämäkästi. Kiitos niille, jotka ovat antaneet tukensa. Kummallisiakin kommentteja on joukossa, mutta niinhän täällä aina. 

Koira vaikuttaa aivan pirteältä. Ei kai tuosta nyt mitään traumoja jää... sen tiedän, ettei mies ikinä pahoinpitelisi koiraa tahi ihmistä ja siinä mielessä kaikki kunnossa. 

Vierailija
75/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herää? Ulkovaatteet päällä? Tyhjiä pulloja ei näy? Oletko varma että ukkosi ei ole saanut jotakin sairaskohtausta?

Vierailija
76/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap :

Korahtelee ja liikahtelee lupaavasti. 

Oon nyt niin poikki sekä henkisesti ja fyysisesti, että en jaksa tätä ketjua jatkaa. Olin koiran kanssa ulkona ja nyt keskityn itseni kuosiin saattamiseen. 

Olen jo seestynyt alkuperäisestä ja kohtaan tulevan rauhallisesti ja jämäkästi. Kiitos niille, jotka ovat antaneet tukensa. Kummallisiakin kommentteja on joukossa, mutta niinhän täällä aina. 

Koira vaikuttaa aivan pirteältä. Ei kai tuosta nyt mitään traumoja jää... sen tiedän, ettei mies ikinä pahoinpitelisi koiraa tahi ihmistä ja siinä mielessä kaikki kunnossa. 

Itse saatat hermostuessasi puukottaa sammuneen ukkosi mutta mitäs meni sammumaan sohvalle.

Vierailija
77/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herää? Ulkovaatteet päällä? Tyhjiä pulloja ei näy? Oletko varma että ukkosi ei ole saanut jotakin sairaskohtausta?

Eiköhän sen hajusta erota.

Vierailija
78/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma päätöshän se on, kenen kanssa tekee lapsia, eli jokainen on vastuussa siitä, millaisen ihmisen kanssa perustaa perheen, kuten tuolla aiemmin sanottiin.

Vierailija
79/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mies juo, koska ap on niin inhottava eukko, ettei sitä selvinpäin kestä...

Vierailija
80/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma päätöshän se on, kenen kanssa tekee lapsia, eli jokainen on vastuussa siitä, millaisen ihmisen kanssa perustaa perheen, kuten tuolla aiemmin sanottiin.

Ihminen voi alkoholisoitua missä vaiheessa elämäänsä vaan. Harva kai tietoisesti menee naimisiin ja perustaa perheen ihmisen kanssa, jolla on alkoholiongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi