Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole eläessäni ollut näin vihainen! Mies sammunut, koiranpentu kuristumispisteessä pöydänjalkaan

Vierailija
11.12.2016 |

Olin yövuorossa ja miehen piti hoitaa pentua viemällä yöllä ja aamuvarhaisella ulos. Ilmeisesti yöllä on vienyt, koska koira oli remmissä tullessani. Hihna oli kiertynyt pöydänjalan ympärille ja mies röhnötti ulkovaatteissa sammuneena sohvalla.

Vei pennun tietysti heti ulos ja raasu pissasi ison lammikon rappuun, oli siis pidätellyt ties kuinka kauan. Matkalaukku on pakattu, että tuosta kun tokenee, niin se on lähtö ja takaisin ei tulemista. Koira ja asunto ovat minun.

Nyt kuorsaa tuossa ja keittiöveitset houkuttavat. Tekee mieli tappaa, ihan oikeasti. Mutta älkää huolestuko. En tee sitä itseni takia.

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hankkii koiranpennun ja pakottaa miehensä pitämään siitä huolta, kun itse ei oikein huvita?

Sossupummille varmasti outo ajatus, mutta useimmat käyvät töissä jotta olisi varaa siihen koiraan. Silloin ei vain voi koko ajan röhnätä kotona koiran kanssa vaikka kuinka haluaisi. :)

Tästä saa sellaisen kuvan, että mies ei ole halunnut koiraa. Että tämä on naisen oma projekti, ja nyt nainen on vihainen, koska mies on alkoholisti eikä hoida naisen koiraa.

Vierailija
22/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sido nyt edes se urpo siihen pöydänjalkaan (saa vähän maistaa omaa lääkettä). Äkkiä, ennekuin herää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismista on ennenkin ollut pientä tai vähän suurempaa haittaa, mutta tämä ylittää jo kaiken sietokykyni. 

Soitin siskolleen, tietää odottaa ylimääräistä jouluvierasta. Avaimet otin jo taskusta pois eli ei teoreettistakaan mahdollisuutta tulla tänne enää koskaan.

Pidä sitten päätöksesi, vaikka olisi aamukrapulassa kuinka katuvainen ja rakastava ... sitä vaan panettaa.

Onneksi teillä - tai siis sinulla - on vasta koiranpentu eikä yhteistä lasta.

Vierailija
24/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hankkii koiranpennun ja pakottaa miehensä pitämään siitä huolta, kun itse ei oikein huvita?

Huvita? 

Olin töissä ja sitä paitsi pentu hankittiin aivan yhteisymmärryksessä. 

Oletko varma, että mies ei vain ollut sinulle mieliksi, kun halusit koiran?

Vierailija
25/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossupummille varmasti outo ajatus, mutta useimmat käyvät töissä jotta olisi varaa siihen koiraan. Silloin ei vain voi koko ajan röhnätä kotona koiran kanssa vaikka kuinka haluaisi. :)

Tästä saa sellaisen kuvan, että mies ei ole halunnut koiraa. Että tämä on naisen oma projekti, ja nyt nainen on vihainen, koska mies on alkoholisti eikä hoida naisen koiraa.

Naisella ja kenellä tahansa on oikeus olla vihainen alkoholistille, vaikka ei olisi edes koiraa silloin, kun alkoholistista on haittaa ja harmia omassa kodissa.

Vierailija
26/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta ihmisestä on syytä hankkiutua eroon ajoissa. Viinan kanssa läträäminen ei yleensä jää yhteen kertaan, vaikka läträäjä mitä vannoisi.

Minä olin aikoinani matkatöissä ja kaukosuhdemiesystävälläni oli avain asuntooni Helsingissä. Eräänä aamupäivänä tulin reissulta kotiin ja ensimmäisenä näin asuntoni oven auki ja sen takana matolla puolentoista viikon postit. Moni muukin oli nähnyt, koska ovi oli heti ensimmäinen ison kerrostalon ulko-oven vieressä. Mies löytyi sängystäni nukkumasta krapulaansa pois, ei ollut ottanut edes pikkutakkia yltään ennen kuin ryömi peittojen alle sammumaan. Ei halunnut millään herätä, ja kun lopulta jaksoi nousta ylös, yritti ruveta kopeloimaan ja ihmetteli, miksi olin niin äkäinen, vaikka hän oli vain halunnut yllättää.

Ehdin seurustella tuon tyypin kanssa aika pitkään, koska kaukosuhteessa on helpompi esittää jotain muuta kuin on. Yksi niistä merkeistä, joista aloin epäillä yhteensopivuuttamme, oli se, että hän "leikki" sukulaistensa koirien kanssa läpsimällä niitä yllättäen kuonolle. Mikään ja kenenkään kieltäminen ei tehonnut. Tuosta miehestä oli erittäin hankalaa myös päästä eroon, mutta sekin onnistui lopulta käräjien kautta.

Toivottavasti, ap, mies on jo herännyt ja oven ulkopuolella. Eläimiin kohdistuva laiminlyönti on anteeksiantamaton juttu.

Vierailija
27/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu akka. Mieli tekee tappaa jonkun turhanpäiväisen koiranpennun takia. Onneks mies pääsee eroon sinusta!!!

Totta tämäkin, ja mies saa juoda ihan vapaasti mielin määrin vailla huolta huomisesta, vaimosta ja koirasta! Aloittaja on ainakin onnellisempi, kun se mies juo siksi, kun ei ole edes vaimoa kuin jos joisi siksi, kun on niin vaativa ja nalkuttava vaimo - eli kummassakin tapauksessa sama ap.

Vierailija
28/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvita? 

Mitä ihmeen väliä sillä on? Vastuussa hän on valinnoistaan vaikka tekisikin ne "toisen mieliksi", ehkä kannattaisi miettiä ennen mielistelyä, että mitkä on seuraukset.

Onneksi tosiaan oli "vain" koiranentu, eikä vauva.

Vierailija
29/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin hankkiudu siitä miehestä eroon, siis heittämällä pihalle (ei tappamalla). Tuosta ei tule yhtään mitään, jos mies ei itse tunnista ongelmaansa ja vaan jatkaa ja tilanne pahenee. Se tulee jossain vaiheessa vaikuttamaan sun mielenterveyteen, jos tuohon suhteeseen jäät. Tiedän kokemuksesta. Meillä meinasi kissa jäädä alle kun 120kg alkoholistimies suorilta jaloilta kaatui sohvalle ja sammui siihen. Ehdin vain rääkäistä rumasti niin että kissa tajusi luikkia karkuun, sekuntia myöhemmin olis mirriltä lähtenyt nirri. Alkoholistit ja lemmikit kun ei vaan mitenkään sovi yhteen. Maailma on täynnä hyviä miehiä, miksi takertua huonoon. Äläkä nyt ala miettimään, kuinka hyvä mies on silloin kun se on selvä. Kun se kuitenkin taas jossain vaiheessa juo ja ajaa sinut raivon partaalle, siinä ei ole silloin yhtään mitään niin hyvää, että sitä kannattaisi sietää.

Vierailija
30/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvita? 

Mitä väliä? Mies on aikuinen ja kykenevä tekemään omat päätöksensä.

Vierailija
31/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella ja kenellä tahansa on oikeus olla vihainen alkoholistille, vaikka ei olisi edes koiraa silloin, kun alkoholistista on haittaa ja harmia omassa kodissa.

Uutinen: alkoholistin kanssa ei ole pakko olla naimisissa, ja koiraa ei kannata hankkia, jos on yötyö ja elää alkoholistin kanssa.

Vierailija
32/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoita se lause, jossa ilmaisen, ettei mies halunnut koiraa?

On totta, että idea oli minun ja halusin enemmän koiraa. Näinhän se on usein lastenkin hankkimisen suhteen. Nainen haluaa enemmän lasta. 

OIkeuttaako se vetämään perskännit ja sitomaan lapsi pinnasänkyyn, kuin äiti on töissä?

Vierailija
33/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huononkin provon voi näemmä sopivilla sanavalinnoilla huonontaa ala-arvoiseksi. 

Vierailija
34/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvita? 

Siinä mielessä väliä, että kannattaa varmistaa kumppanin olevan aidosti sitoutunut koiraan, jos hankkii koiran kumppanin kanssa. Ihan koiran hyvinvointia ajatellen.

Vierailija
35/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
36/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoita se lause, jossa ilmaisen, ettei mies halunnut koiraa?

On totta, että idea oli minun ja halusin enemmän koiraa. Näinhän se on usein lastenkin hankkimisen suhteen. Nainen haluaa enemmän lasta. 

OIkeuttaako se vetämään perskännit ja sitomaan lapsi pinnasänkyyn, kuin äiti on töissä?

Ei, mutta myös äidillä on vastuu miettiä, kenen kanssa perustaa perheen.

Vierailija
37/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvita? 

Alkoholismi on sairaus siinä missä masennus tai syöpä. Mutta kun se on miehessä niin se onkin hyvä syy jättää mies!

Vierailija
38/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin viet koiranpennun nyt yövuoron ajaksi?

Vai palautatko kasvattajalle tai pentutehtaalle, vai myytkö fb-kirppiksellä?

Vierailija
39/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvita? 

Alkoholismi on sairaus siinä missä masennus tai syöpä. Mutta kun se on miehessä niin se onkin hyvä syy jättää mies!

Myös syöpäsairaan voi jättää, jos hän heittäytyy itsetuhoiseksi eikä tunnusta sairauttaan. Ei kenenkään tarvitse uhrata omaa mielenterveyttään toisen sairaudelle. En jättäisi alkoholistia, joka tunnustaa tilansa ja tekee aitoja ponnisteluja voittaakseen sairautensa. 

Vierailija
40/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin viet koiranpennun nyt yövuoron ajaksi?

Vai palautatko kasvattajalle tai pentutehtaalle, vai myytkö fb-kirppiksellä?

Toivottavasti sulla ei ole yhtäkään eläintä, kun kerran noi on vaihtoehdot jotka sun mieleen pälkähtää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän