En ole eläessäni ollut näin vihainen! Mies sammunut, koiranpentu kuristumispisteessä pöydänjalkaan
Olin yövuorossa ja miehen piti hoitaa pentua viemällä yöllä ja aamuvarhaisella ulos. Ilmeisesti yöllä on vienyt, koska koira oli remmissä tullessani. Hihna oli kiertynyt pöydänjalan ympärille ja mies röhnötti ulkovaatteissa sammuneena sohvalla.
Vei pennun tietysti heti ulos ja raasu pissasi ison lammikon rappuun, oli siis pidätellyt ties kuinka kauan. Matkalaukku on pakattu, että tuosta kun tokenee, niin se on lähtö ja takaisin ei tulemista. Koira ja asunto ovat minun.
Nyt kuorsaa tuossa ja keittiöveitset houkuttavat. Tekee mieli tappaa, ihan oikeasti. Mutta älkää huolestuko. En tee sitä itseni takia.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Olin yövuorossa ja miehen piti hoitaa pentua viemällä yöllä ja aamuvarhaisella ulos. Ilmeisesti yöllä on vienyt, koska koira oli remmissä tullessani. Hihna oli kiertynyt pöydänjalan ympärille ja mies röhnötti ulkovaatteissa sammuneena sohvalla.
Eli ei koirasi ollut sängynjalkaan hirttäytymässä vaan hihnaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei herää yrityksistä huolimatta eli humalatila on varsin tukeva.
Voisiko kyseessä kuitenkin olla jokin sairauskohtaus? Kun ei kai kukaan käytä alkoholia noin holtittomasti?
Ai kukaan ei käytä alkoholia holtittomasti? Missähän pumpulitynnyrissä olet kasvanut?
Kun viinaa on mahdollisuus saada, alkoholistille on aivan sama mitä hän on luvannut, mikään ei pidä. Olkoon kyseessä sitten lasten tai koiran tai muistisairaan mummon hoitaminen tai äidin hautajaisiin lähteminen, mikään ei pidä. Viina on aina tärkeämpää. Eroa, äläkä pitkitä asiaa. Minä siedin pari vuotta liian pitkään ja uskoin selityksiä.
Aloittajahan heti ensimmäisessä lauseessa kertoo olleensa yövuorossa? Pitäisikö mennä opettelemaan sitä luetun ymmärtämistä sinne ala-asteelle?
ukko on juoppo ja akka murhanhimoinen, kovin suomalasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hankkii koiranpennun ja pakottaa miehensä pitämään siitä huolta, kun itse ei oikein huvita?
Sossupummille varmasti outo ajatus, mutta useimmat käyvät töissä jotta olisi varaa siihen koiraan. Silloin ei vain voi koko ajan röhnätä kotona koiran kanssa vaikka kuinka haluaisi. :)
Mulla on aina ollut varaa rotukoiraan, vaikka en töissä käykään. On se hirveen itsekästä ottaa koiranpentu 8 viikkoisena ja jättää se sitten päiväksi yksin itkeskelemään, tosi itsekästä.
Kuka edes vie koiria yöllä ulos. En ole koskaan kuullut tuollaisesta.