Mitä mieltä olet tällaisesta ihmisestä? (rehellisiä vastauksia kaipaan)
-ei ole ystäviä/kavereita/hyvänpäiväntuttuja
-ei parisuhdetta
-ei ole koskaan seurustellut (kyseessä yli kaksikymppinen henkilö)
-ei ole facebookissa eikä hänestä löydy mitään tietoa netistä
Tuleeko näistä mieleen, että tyyppi olisi jotenkin outo?
Kommentit (7)
Ei vaan oman tiensä kulkija.
Arvostan.
Eihän tuo vielä mitään kerro. Minulle nuo asiat olisivat neutraaleja tai positiivisia juttuja henkilössä.
Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan.
Kiitos. Mukava kuulla jos joku on oikeasti tätä mieltä. Itse vaan tunnen itseni kummaksi, kun elän niin toisenlaiista elämää kuin muut. En minä mikään täysin erakko ole, tulen kaikkien kanssa toimeen ja olen ollut työelämässä ihan pidetty henkilö (seikka jota suuresti ihmettelen!) Syvempiä ihmissuhteita en vain ole koskaan oppinut luomaan.
Luin artikkelin jossa kerrottiin, että älykkäät ihmiset ovat usein yksin. Itsekin ahdistun helposti, jos elämäni käy liian sosiaaliseksi. Tuo lukemani artikkeli kyllä lämmitti mieltä suuresti! Ehkä olenkin sitten älykäs :) (vaikka monesti kyllä todisteet viittaisivat päinvastaiseen...)
Olisi kiva ajatella, että oman tien kulkija. Oikea elämä on kuitenkin opettanut useaan kertaan, että on viisasta välttää liian poikkeavia ihmisiä, joista ei löydy _mitään_ tietoa netistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva ajatella, että oman tien kulkija. Oikea elämä on kuitenkin opettanut useaan kertaan, että on viisasta välttää liian poikkeavia ihmisiä, joista ei löydy _mitään_ tietoa netistä.
Voitko kertoa tarkemmin?
Minusta ei löydy mitään tietoa netistä, mutta en koe olevani mitenkään erityisen poikkeava. (Mitä edes tarkoitat tuolla termillä?)
Miten konteksti tai tässä tapauksessa sen puuttuminen em. osin tekee itse ihmisestä oudon?