Lapsientekoon nyt siitä!
Tämänhetkinen yhteiskunta tarvitsee niitä! Läppä liitot kehiin, mitä ikinä tarvittekin... Lapsia lapsia lapsia! Niitä nyt, tulevaisuus on vitsi, ajatellaan seuraavaa 80 vuotta, ei kukaan halua ajatella sitä paska tulevaisuutta..
Annan teille oikeuden lisääntyä huolimattomasti kunnes maapallomme räjähtää!
Kommentit (30)
Ei kiitos. On jo yksi, eikä useampaa ole varaa elättää, enkä kyllä jaksaisi hoitaakaan. Omat ja miehen vanhemmat ovat jo niin huonossa kunnossa, että tarvitsevat itsekin hoitoa. Ja minä haluan jo takaisin töihin tienaamaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin just viime yönä unta, että olin raskaana. Ja ihan paniikissa☺. Aamullakin vielä aattelin, että voi kauhistus sentään. Minulla siis ikää jo pian 46v..että kyllä on lapset tehty. 6 lasta eli luulisin osani tehneen.
Oho .. No sinä ainakin oot antanut puota kuin kiimainen ajokoira ja siitä saat pisteitä 👍😀
Eikä lapsettomuus ole vaivannut. Ja kyllä olet tehnyt jo oman osasi.
Onko kaikilla lapsilla eri isät vai vaan puolella eli 3 isää ?
Suunnitelmissa on, heti kun mies saa töitä ja itse saan opinnot loppuun. Ja jos itsekin saisin sitten vielä töitä niin vielä parempi. Tukien varaan ei voi toista lasta enää tehdä. Toivoisin oikeastaan yhteensä kolmea lasta, mutta saa nähdä onko siihen varaa. On todella harmi, jos ja kun Suomessa ei oikeasti tueta riittävästi kotimaista lisääntymistä. Onhan tätä tutkittu, että monella jää osa lapsista tekemättä yhteiskunnalta uupuvan tuen vuoksi.
Meillä kolme lasta ja kaikki jo täysi-ikäisiä, joten olen kai jo osani tehnyt näissä talkoissa. Sanoihan se Vanhanenkin ollessaan pääministeri, että vähintään kolme lasta per perhe. Itse kyllä on luistanut, hällä vaan kaksi..
Kaikki tekemään pikku psykiatrian poliasiakkaita kulttuurimarxistien mädättämään nihilistiateistilgbtqwerty-maailmaan, pleikkaria pelaamaan veronmaksajien selkänahasta kaavitulla sosiaaliturvalla!
Yksi riittää, kiitos. kirjoitti:
Ei kiitos. On jo yksi, eikä useampaa ole varaa elättää, enkä kyllä jaksaisi hoitaakaan. Omat ja miehen vanhemmat ovat jo niin huonossa kunnossa, että tarvitsevat itsekin hoitoa. Ja minä haluan jo takaisin töihin tienaamaan rahaa.
Voi helvetti.
Miten noloa.
Ne on jo tehty, voinko siis paneskella ihan huvin vuoksi?
Kyllä niitä jännämiehiä ja lähi-idän partanaamaisia 16-17v koneinsinöörejä tarvitaan kun naisen diggaa värillisestä nakista enemmän.
Etsitään ensin ne " kadonneet lapset " 😀
Vierailija kirjoitti:
Ne on jo tehty, voinko siis paneskella ihan huvin vuoksi?
Et paitsi jännämiehen tai partalapsen kanssa kyllä, ja jos olet mies niin ihan kokeilumielellä, eikä 1 kerta vielä homoa tee .
Otan osaa. Meillä takana vasta kaksi vuotta.