Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärän väriset vaatteet aina

Vierailija
10.12.2016 |

Pari vuotta sitten mies kritisoi kirkkaanvärisiä vaatteitani ja sanoi, että ne olivat kamalan näköisiä eivätkä sopineet yhtään ja että mulle sopii paremmin hillityt värit kuten harmaa. No heitin kirkkaat pois ja ostin tilalle niitä hillittyjä ja harmaita. Nyt mies valittu, että mun kaikki vaatteet ovat harmaata ja mustaa ja ihmetteli, miksen voi käyttää kirkkaita värejä. On kuulemma aina ollut sitä mieltä, että kirkkaat värit sopivat mulle paremmin. Mitä hittoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mies pois.

Vierailija
2/5 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sa tietysti tanssit miehen oikkujen mukaan ja heitat jopa vaatteita pois. Niin sita pitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin ne kirkkaat pois tietysti siksi, kun luulin näyttäväni järkyn rumalta niissä. Mut näytänkin ilmeisesti rumalta näissä harmaissa. Mulla on heikko vaatemaku ja uskoohan sen, jos läheinen painokkaasti jotain vakuuttaa.

Ap

Vierailija
4/5 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin ne kirkkaat pois tietysti siksi, kun luulin näyttäväni järkyn rumalta niissä. Mut näytänkin ilmeisesti rumalta näissä harmaissa. Mulla on heikko vaatemaku ja uskoohan sen, jos läheinen painokkaasti jotain vakuuttaa.

Ap

Sulla on heikko miesmaku.

Vierailija
5/5 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene stylistin luokse. Saattaisi osata katsoa mitkä värit sulle oikeasti sopisi parhaiten. :)

ps. Mies voi toki myös kertoa mitkä värit sulle sopii ja maksaa kaikki vaatteet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi