Kiva mies mutta kondylooma
Olen tavannut todella mukavan miehen ja olemme tapailleet nyt muutaman kuukauden. Suhteen alussa mies toi esille saaneensa näkyviä oireita, mutta ei mitään pahempaa ja ne saatiin hoidettua pois. Diagnoosi oli kondylooma. Oireettomana on pysynyt vähän alle vuoden.
Olen käynyt jo kerran epäilyn vuoksi itsekkin sukupuolitautiklinikalla, mutta mitään ei ole löytynyt. Minua kuitenkin ahdistaa ajatella, että altistan itseni ehdointahdoin virukselle. En haluaisi erota miehestä tämän vuoksi, mutta en oikein osaa ajatella pystynkö hyväksymään sen ajatuksen, että voin saada viruksen. Tilanne on hankala, enkä tiedä mitä tekisin. Kokemuksia puolin ja toisin?
Kommentit (27)
Meillä tuo on pyörinyt mukana koko suhteen ajan, siis 30 vuotta. Miehellä välillä aktiivinen, sitten hoidetaan ja hetkeksi katoaa. Minulle tuo tuli suhteen alussa, hoidettiin, eikä sen koommin ole tullut uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa se saastainen lerssi pois ja sitten voitte jatkaa seurustelua.
Tämähän se, mieheltä mulkku pois.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo on pyörinyt mukana koko suhteen ajan, siis 30 vuotta. Miehellä välillä aktiivinen, sitten hoidetaan ja hetkeksi katoaa. Minulle tuo tuli suhteen alussa, hoidettiin, eikä sen koommin ole tullut uudelleen.
Tarkennan, hoidon jälkeen on miehellä pysynyt aina useamman vuoden pois. Nyt ei ole kai 4 vuoteen tullut uusia syyliä. Mutta minulle ei tosiaan ole tullut enää alun jälkeen.
hm...
pitäisikö olla joku dure, yhdeksän jälkeen?
tai sitten huomattavasti kauniimmalla osapuolella jotain? mikäli rakkaudessa ei meinata heti pikkuisia? ja tuokin ratkeaa kasvotusten?
rokotteet ovat kuitenkin harvojen käytössä.
No en todellakaan jatkaisi miehen kanssa jos itselläni ei olisi tuollaista tautia.
En sitä ehdoin tahdoin haluaisikaan.
Sinun pitää itse tietää, haluatko elää tämän miehen kanssa vai et. Että tuntuuko mahdolliselta että löytyisikin joku kivempi, elämäsi mies, jolle sitten ensimmäisenä antaisitkin tämän nykyiseltäsi saamasi kondylooman.
Tai onko nykyinen mies edes kanssasi tosissaan? Hän voi kovasti haluta sitoutua jopa yhteensopimattomankin henkilön kanssa, koska tietää että moni antaisi viruksesta kuullessaan suoraan pakit. Kun joku muu sitten tulee tarjolle, hän jättää sinut, ja sitten olet yksin ja sinulla on kondylooma.