Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu tyhmältä olla toimettomana muutossa kun miehet rehkii

Vierailija
10.12.2016 |

Olen vaan tiellä kun isoja huonekaluja kannetaan :O toki muutamia pienempiä laatikoita siirtelen mutta muuten vain olen muka tekevinäni jotain ja pidän ovia auki jne... :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavarat on sisällä JÄTÄ SE SIKA

Vierailija
2/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on aina riittänyt muutossa kannettavaa, vaikka olenkin pienikokoinen nainen. Niitä kannettavia laatikoitahan on yleensä kymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään mutta ku sais ees sitä pillua palkaksi. Parissa muutossa ollut mukana ja palkka on laihaa kahvia ja vehnäpullaa.

Vierailija
4/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on tyytyväinen kun nainen nostelee ns. miesten painoja salilla, joten jonkun sohvan roudaaminen kahdestaan ei tuota meille mitään ongelmia. :D Harrastuksen sivuvaikutukset näkyy arjessakin.

Vierailija
5/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on aina riittänyt muutossa kannettavaa, vaikka olenkin pienikokoinen nainen. Niitä kannettavia laatikoitahan on yleensä kymmeniä.

En ole ap, mutta minun muuttolaatikkoni ovat olleet isokokoisia ja painavia, ettei ole ollut järkeä minun niitä kantaa.

Ja joo, olen heikko ja pienikokoinen nainen enkä ehtinyt bodaamaan salilla riittävän kauan että uusimmassa muutossani olisin voinut olla juurikaan apuna. Kevyimmät jutut roudasin. Katsotaan ensi kerralla mihin kykenen.

Vierailija
6/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille muuttomiehet nimenomaan sanoivat, että meidän homma on pysyä pois tieltä. Minusta oli aivan mahtavaa katsoa sivusta, kun ammattilaiset tekivät kaiken työn. Ei niitä laatikoitakaan juuri kanneltu käsin, niitä meni korkea pino nokkakärryllä ja hissillä ylös. Vasta asunnon sisällä kantelivat niitä portaissa käsin.

Eniten säälitti ne kaverit, jotka joutuivat kantamaan tytön raskaan sängyn seitsemän kerrosta ylös. Oli juuri sen kokoinen, ettei mahtunut hissiin. Mutta ottivat sen ihan hyvällä urheiluhengellä, kuuluu työnkuvaan.

Vierailija
7/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Oot vaan tekevinäs jotain ja aina hymyilet myötätuntoisen näköisenä kun raahaavat tavaroita ja sovittelevat ovista jotain isoa.  Naisen tehtävä on olla kaunis ja esiintyä edukseen.  Vihjaise jossakin vaiheessa että laitat ruuan tulemaan tai mikäli olette jo syöneet, niin kahvista jotain.

Vierailija
8/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä naiset yleensä ole kuin tiellä muuttoa tehdessä. 

Vierailija
9/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rojut on sisällä , TAPA SE SIKA !

Vierailija
10/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä heille vaikka kahvit tai tarjoa napatanssiesityksiä?

Vierailija
11/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mulla kyllä oli muutossa hommaa: tavaroiden pakkaaminen laatikoihin mm. astioiden kääriminen niin etteivät mene rikki, laatikoiden kantaminen ja purkaminen.

Vierailija
12/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sinne toiseen asuntoon purkamaan. Tai siivoa tyhjennettävää asuntoa. Tai hae pizzaa ja kaljaa ja laita sauna lämpiämään.

Vierailija
13/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä naiset yleensä ole kuin tiellä muuttoa tehdessä. 

Älä yleistä. Kuinkahan monta muuttoa oon ollu tekemässä, pari jopa ihan naisporukalla. Varsinainen tavaroiden siirto on kuitenkin aika lyhyt osa muuttoa, pakkaaminen ja purkaminen on paljon aikaavievempää ja sillä tavalla rasittavampaa. Ja ennen kuin joku kysyy: kyllä, kokemusta on, olen kantanut laatikoita, ollut toisessa päässä kantamassa sohvia, pesukoneita, sänkyjä ja mitä sitä irtaimistoa nyt on. Olin yhtenä kantamassa pianoa kierreportaissa, se lienee tähän mennessä haastavin suoritus muuttokantamisissa. Silti se pakkaaminen ja purkaminen on minusta rasittavinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi