Mahtaakohan adlibris-paketti ehtiä enää jouluksi?
Onko kukaan tilannut sieltä viime aikoina? Kauan on mennyt?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kauan tuntuu menevän. Itse tein tilauksen marraskuun loppupuolella ja just tänään tuli sähköposti, jossa kiitettiin kärsivällisyydestä ja luvattiin ilmoittaa heti kun tilaamani tuotteet on lähteneet varastolta. Ei siis mitään tietoa kauan vielä joutuu odottamaan, että paketti edes lähtee ja siihen sitten vielä päälle postin sähellys niin joo. Täytyy vissiin varautua hommaamaan nuo jostain muualta.
Juuri näin ne toimii. Sain viime jouluna kunnon raivarit sinne. Hätääntyivät lopulta jollain konstilla sen tavaran toimittamaan viime tipassa kun uhkailin tarpeeksi. Mutta en tilaisi tuolta enää mitään.
Otin varman päälle ja tilasin Suomalaisesta. Oli kampanjakin sopivasti. Jo seuraavana päivänä tuli ilmoitus, että lähetys laitettu matkaan.
Su iltana tilasin. Eilen tuli ilmoitus että on haettavissa.
Riippuu myös kai tuotteesta. Itse tilasin 6.12. askartelujuttuja ja tilausvahvistuksessa luki jotenkin näin, etää ARVIO tilauksen lähettämispäivästä on 10.-18.12. Toivottavasti ehtii jouluksi! Luulin ihan ajoissa tilanneeni.
Vierailija kirjoitti:
Kauan tuntuu menevän. Itse tein tilauksen marraskuun loppupuolella ja just tänään tuli sähköposti, jossa kiitettiin kärsivällisyydestä ja luvattiin ilmoittaa heti kun tilaamani tuotteet on lähteneet varastolta. Ei siis mitään tietoa kauan vielä joutuu odottamaan, että paketti edes lähtee ja siihen sitten vielä päälle postin sähellys niin joo. Täytyy vissiin varautua hommaamaan nuo jostain muualta.
Mulle tuli tuo sama viesti. Lisäksi luki, että pahoittelevat, että toimitus tulee olemaan muutaman päivän myöhässä... ööö, sitä on jo yli kolme viikkoa odotettu, eli tarkoittaako tuo muutama päivä sitä, että turha odottaa lähetystä saapuvaksi jouluksi. Asiakaspalvelustakaan tuskin tulee vastausta enää ennen joulua.
3 päivää meni. Ehtii heittämällä. Viimeiset 4 päivää voi olla tiukkoja.
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tuo sama viesti. Lisäksi luki, että pahoittelevat, että toimitus tulee olemaan muutaman päivän myöhässä... ööö, sitä on jo yli kolme viikkoa odotettu, eli tarkoittaako tuo muutama päivä sitä, että turha odottaa lähetystä saapuvaksi jouluksi. Asiakaspalvelustakaan tuskin tulee vastausta enää ennen joulua.
Niin ja tilausta valmisteltu lähetettäväksi nyt jo yli viikon. 🙄 Tuotteet on saapuneet varastolle, mutta eivät liiku sieltä mihinkään. Mullakin on toimituspäivä viim. 18.12., mutta saa nähdä lähteekö silloinkaan. Ja vaikka lähtisikin varastolta silloin, niin toimituksessa voi silti mennä vielä useampi päivä.
Mä tilasin sillon black friday viikonloppuna ja eilen laitoin viestiä asiakaspalveluun ja tänään tuli sama viesti kun muutamalle muullekkin että ruuhkaa ja ilmottavat kun lähtee matkaa. Ei tarvi kyllä enää sieltä tilata, ei oo nykyaikaa näin pitkät toimitusajat.
Adlibrikseen en luota enää. Tavarat usein loppu vaikka verkkokauppa sanoo että on varastossa. Toistuvasti tämä tapahtunut. En tilaa enää tuolta ikinä. Jos ei lähetystä kuulu viikon sisään tai toimitusvahvistus tule muutaman päivän sisällä, se tarkoittaa tuossa kaupassa sitä että tavara ei ole saatavilla.