Poistan just karvoja toosasta.
Kommentit (11)
Ihanaa! Mulla toosa on jo aika karvaton luonnostaan, kun olen poistanut vuosikaudet sokerilla karvoja. En ymmärrä niitä puskia, joita näkyy hirveästi esim. kuntosalin suihkussa. Kauheita bakteeripesiä!
Tekisit sinäkin jotain järkevämpää. Poista vaikka piste tuosta otsikostasi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mulla toosa on jo aika karvaton luonnostaan, kun olen poistanut vuosikaudet sokerilla karvoja. En ymmärrä niitä puskia, joita näkyy hirveästi esim. kuntosalin suihkussa. Kauheita bakteeripesiä!
Ajatko myös pääsi kaljuksi vai onko sekin kauhea bakteeripesä?
Vierailija kirjoitti:
Virke päättyy pisteeseen, tai lauseen perään tulee piste.
"Virke on oikeinkirjoituksen perusteella määrittyvä tekstin jakso, joka alkaa suuraakkosella ja loppuu niin sanotusti isoon välimerkkiin eli pisteeseen, huutomerkkiin tai kysymysmerkkiin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatko myös pääsi kaljuksi vai onko sekin kauhea bakteeripesä?
Mulla ainakin kun korvantakusia peukalolla hierasee, haisee ihan selkeästi joltakin homejuustoon vivahtavalta. Ensin ihan ällöltä, mutta kun siihen tottuu, niin tässä koneella sitä hieroskelee ja tuoksuttelee jo ihan huomaamattaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Virke on oikeinkirjoituksen perusteella määrittyvä tekstin jakso, joka alkaa suuraakkosella ja loppuu niin sanotusti isoon välimerkkiin eli pisteeseen, huutomerkkiin tai kysymysmerkkiin."
"Tekstin ensimmäinen otsikko on pääotsikko. Otsikko alkaa isolla alkukirjaimella. Muita otsikon sanoja ei aloiteta isolla alkukirjaimella, elleivät ne ole nimiä. Lausemaisenkaan otsikon loppuun ei merkitä pistettä, mutta kysymys- ja huutomerkkiä sekä kolmea pistettä voi käyttää otsikon lopussa"
http://www.kielikello.fi/index.php?mid=2&pid=11&aid=2483
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tekstin ensimmäinen otsikko on pääotsikko. Otsikko alkaa isolla alkukirjaimella. Muita otsikon sanoja ei aloiteta isolla alkukirjaimella, elleivät ne ole nimiä. Lausemaisenkaan otsikon loppuun ei merkitä pistettä, mutta kysymys- ja huutomerkkiä sekä kolmea pistettä voi käyttää otsikon lopussa"
http://www.kielikello.fi/index.php?mid=2&pid=11&aid=2483
Ookei. Laitan suosikkeihin tuon linkin. Kiitti.
Kuva! Siitä karvattomasta versiosta, kiitos.
Jos ei ole valkovuotoa, niin voisin tulla myös lipittämään sitä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole valkovuotoa, niin voisin tulla myös lipittämään sitä?
Ainahan niistä jotain taitaa vuotaa. Mutta aika paljon jo sekin, ettei vuoto ole vihertävää, kokkareista, eikä haise pahalle ;)
Hyviä lipittelyhetkiä.
Meillä mies nuolee joka aamu ja ilta karvoituksesta huolimatta.