Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuohon lapsen sukupuoleen liittyen yksi kokemus.

Vierailija
12.03.2006 |

Meillä mies toivoi esikoiseksi ensisijaisesti poikaa ja minä tyttöä. Kun selvisi, että tyttö on tulossa, mies sanoi, että hyvä sekin on. Että tilanne on kuin miettisi että haluaako Audin tai Mersun... tms. ;) No, hoitaja sanoi meille, että tytöt ne yleensä kietoo isänsä pikkusormensa ympärille. Ja siltähän se vähän tuntuu. :)

No, toiveita ne vaan on, tyytyväisiä toki ollaan siitä, että yleensäkään saatiin lapsi. Itse naisena kuitenkin tuntuu siltä, että tyttöä ymmärtää paremmin. Näin äitinikin sanoi minulle (minulla on isovelikin).

Jostain muistan lukeneeni, että jos isä on korkeakoulutettu, niin on tilastollisesti todennäköistä, että hän viettää enemmän aikaa pojan kuin tytön kanssa. Onneksi tuo minun mieheni on vaan insinööri. ;) On nimittäin lapsen kanssa tosi paljon, osittain työni, osittain oman halunsa takia.

Nämä on näitä, ei kannata ottaa liian tosissaan. Mutta kyllä tuntuu tosiaan miesten kesken olevan aikamoinen poikia arvostava ilmiö voimissaan yhä vielä tänäkin päivänä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on kaksi poikaa ja kaksi isin remonttiapulaista, jotka viettävät kolmestaan enemmän aikaa autotallissa kun itse huushollissa...

Vierailija
2/4 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on hyvin innoissaa, kun niitä on kaksi. Jo nyt huomaa, että tulevaisuudessa minulla tulee elämä olemaan hyvin, hyvin helppoa. Tuo isä vie poikia mukanaan remonttihommiin ja palloa potkimaan. Minä voin vaikka asua täällä av:llä...

Ymmärtäisköhän tyttöä paremmin..hmmmm... enpä tiedä, kun ei ole kokemusta. Tuo esikoinen on kyllä hyvin samanlainen kuin minä, luonteeltaan siis. Minusta on kamalaa nähdä sama jääräpäisyys ja samat kasvukivut, kuin itse on ne aikanaan elänyt. Jos lapsi olisi vielä tyttö, niin sitten tämän näkeminen varmaa kamalaa olisikin.

ps. Mies on muuten korkeakoulutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin toivoin osin miehen vuoksi että poika tulisi,

muuten itselle oli ihan sama.

No poikahan sietä tuli ja oltiin tyytyväisiä!

Toisen lapsen kohdalla aina sanoin kyselijöille että valehtelisin jos sanoisin että ei väliä sukupuolella, sillä toivoin sitten tyttöa ja sen myös sain!

Vierailija
4/4 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kaveriajattelua" taustalla. Mukava ajatella, että kun lapsi on aikuinen, niin voidaan tehdä yhteisiä naisten ostosmatkoja vaikka Nykiin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi