Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottavinta, mitä olet kuullut lapsen sanovan?

Äiti järkyttyneenä.
10.12.2016 |

Meillä nyt 10v poika oppi kirjoittamaan 6-vuotiaana ja on siitä lähtien kirjoittanut aina viimeistään marraskuussa pitkän joululahjalistan ja sitä ennen hän on pyytänyt aikuisia eli yleensä jompaa kumpaa meistä vanhemmista kirjoittamaan ylös toiveensa joista on silloinkin tullut pitkä lista. Tänä vuonna lahjalistaa ei kuitenkaan ole näkynyt eikä poika muutenkaan ole lokakuusta alkaen esittänyt lahjatoiveita. Kysyin aamulla pojalta, että eikö lahjalistan kanssa tule jo kiire, koska joulu on jo 2 viikon päästä. Poika katsoi minua vakavana ja sanoi, että "Minä en tarvitse tänä vuonna lahjoja, koska minulla on muutenkin jo liikaa tavaraa. Ajattelin, että kyllä noista minun tavaroista voisi antaa ylimääräiset sellaisille lapsille, jotka ovat köyhiä. Ainakin nuo minun lelut saisi antaa köyhille lapsille, paitsi tätä uninallea" ja otti syliinsä uninallen, joka on ollut hänellä sängyssä vieressä vauvasta asti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v poikani (nyt jo 20v) kysyi minulta, että voiko mies raiskata miehen. Kun sanoin, että ei voi, niin poika sanoi, että "Kyllä voi, jos laittaa pippelin väkisin toisen peppuun". Kysyin pojalta, että mistä hän on tuollaista oppinut, niin hän katsoi minua silmiin ja totesi, että hän ei ole niin tyhmä, ettei pystyisi päättelemään asiaa itse.

Vierailija
22/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukas tuo täti on?" 3-vuotias kysyi kun tultiin kotiin. Osoitti ensin kylppäriin ja oikein haalarit päällä käveli tuijottamaan leikkihuoneen seinää 😳 Eipä ollut ketään. Kun kysyttiin minkä näköinen, niin "ruskeat hiukset, äitin näköinen" kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lapsi, kun ymmärtää

Vierailija
24/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin järkyttää. kirjoitti:

8v poikani (nyt jo 20v) kysyi minulta, että voiko mies raiskata miehen. Kun sanoin, että ei voi

Miksi ihmeessä sanoit noin?

Vierailija
25/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun poika kaksi vuotiaana: "Äiti, minä haluaisin ottaa naulan, sit minä haluaisin ottaa vasaran. Sit minä haluaisin hakata sen naulan sillä vasaralla sun päähän."

No ihan varmasti. Onhan se nyt selvää, että lapsi on kaksivuotiaana kielellisesti noin lahjakas, vaikka äitinsä ei osaa yhdyssanoja.

Vierailija
26/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni oli tuolloin jotain 4 v., kun hän juoksi lapsuudenkotini huoneestani ulos pelästyneenä ja huusi: "Nyt se kamala nainen on siellä taas!"

Kukaan meistä ei ollut huoneessa, eikä 'kamala nainen' vihjannut minuun, joka olin olohuoneessa, ja läheinen serkkuni kanssa. Olin itsekin vielä koululainen.

Kyllä se kriippasi kunnolla, en tahtonut saada siinä huoneessa nukuttua sen jälkeen.

Vierailija
27/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on sanonut muutaman kerran, että on nähnyt asioita tapahtuvan ja sitten ne on oikeasti tapahtunut. Hän myös vaistosi jonkun henkilön läsnäolon eräässä vanhassa talossa. Tämän olen jälkeen päin kuullut ja myös sen, että yksi täti on vastonnut saman. Olimme itse paikalla, eikä mitään huomattu.

Vierailija
28/28 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani sanoi 7v iässä, että ei halua odottaa koulutaksi pihatien risteyksessä, koska "ne katsovat". Kysyin, että ketkä ne ja hän kertoi, että "ne tuossa autotallin vieressä olevassa varastossa". Kysyin, että millä tavalla katsovat, ja vastaus oli, että "ne haluaa varmistaa, että lähden". Sanoin, että ne ovat huolissaan siitä, että et jää auton alle, ei niillä muuta tarkoitusta ole.

Vieläkään en tiedä, ketä ovat ne, joita poikani näki.