Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan jouluruokailu ahdistaa :(

stna
10.12.2016 |

Vihaan kaikkea jouluruokaa, oikea kinkku menee, mutta eihän näissä ole ikinä mitään sellaista vaan jotain leipäkinkun oloista. Viime vuonna jätin menemättä ja nakersin omia eväitäni taukotilassa ja tuli kauheat ihmettelyt :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää menee niin kovasti tunteisiin?

Vierailija
22/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoh kirjoitti:

Tuli muuten mieleen tuosta 8. kommentista, että en tajua miksi muut myös kyttää taukohuoneessa toisen syömisiä :D "Voi miten vähän sulla on ruokaa!!" "Miten pärjäät pelkällä leivällä" tms jos en ole jaksanut tehdä mitään lämmintä mukaan. En tajua miksi ketään kiinnostaa mitä muut ahtaa sisuksiinsa.

Syödäänköhän me samoissa taukotiloissa.. viikon jos edes saisi olla rauhassa noilta ihmettelyiltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että työnantaja haluaa tarjota teille yhteisen hetken pöydän ääressä. Olet etuoikeutettu!

Tänäpäivänä niin monella on erilaisia ruokarajoitteita, allergioita sekä aatteelisia päätöksiä ruokaa koskien, että ihan sama mitä lautasellesi otat, ei ketään tuomitse. Pääasia että osallistut! Loppupeleissä ketään ei kiinnosta mitä lautasellasi on, mutta se varmasti kiinnostaa, jos joku ei osallistu (luo aika huonoa yhteisfiilistä..).

Siis missä te olette töissä? Jossain päiväkodissa tms? Ei meidän yrityksessä pikkujouluihinkaan osallistu kuin alle puolet väestä, jos sitäkään. Sama oli edellisessä yrityksessä. Ja jos olisi joululounas, niin tuskin kukaan edes huomaa ketkä ei ole mukana.

Vierailija
24/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli just jouluruokailu ja tarjolla oli myös ihan keitettyä perunaa ja pihvejä. Tavallista salaattiakin oli myös tietysti. Kyllä meillä tosin kaikki taisi ottaa jouluruokia. Vedettiin monta lautasellista kun työnantaja tarjosi ilmaiset safkat 😄

Vierailija
25/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen, että tänä vuonna jätetään väliin kiireen vuoksi. Minusta se on kiusallista. Meillä on pieni firma ja ollaan koko ajan samassa huoneessa, joululounas on raskas lisä ja esimies utelee aina kamalasti omia asioita. Lisäksi mulla on niin älytön syy, kuin että yhden tyypin syömistavat on niin ällöttäviä, vievät ruokahalun, että yritän välttää muutenkin samaan aikaan syömistä milloin milläkin tekosyyllä. 

Vierailija
26/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan eivät jouluruoat uppoa yhtään, mutta olen kuitenkin muiden mukana käynyt syömässä. Otan vähän kaikkea lautaselle ja levittelen että näyttäisi syödyltä

Vierailija
27/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoh kirjoitti:

Miks tää menee niin kovasti tunteisiin?[/quo

Turha ruoasta vinkuminen todellakin ärsyttää täysijärkisten ihmisten tunteita.

Vierailija
28/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole niinkään ruuasta vaan sosiaalisesta tapahtumasta, jota sinä boikotoit etkä ole ymmärtävinäsi muiden suhtautumista. Varsinainen autisti.

Sosiaalinen tapahtuma, johon liittyy pahaa ruokaa. :-)

En ole ap, mutta sen verran autisti minäkin olen, etteivät väkisin tehdyt yhteiset viihtymistilaisuudet minulle toimi.

Vierailija
29/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla olisi mitään ongelmaa, jos meiltäkin löytyisi vaikkapa sitä pihviä. Mutta kun löytyy vain sitä pahaa "kinkkua", erilaisia kaloja, laatikoita ym. Ei kiitos :(

Vierailija
30/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoh kirjoitti:

Kalalle tosiaan olen allerginen ja vaikken olisikaan niin sinappisilli ei houkuttele ideanakaan. Tavallaan hävettää olla tämmöinen.

No ymmärrät sentään "tavallaan" hävetä, jessus! Esimies haluaa järjestää jotain kivaa ja sinä vetäydyt pukkariin murjottamaan. Saanko kysyä, minkä ikäinen olet? Jotain 16?

Vierailija
31/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa hyvät ihmiset henkilöstöosastollenne/työnantajallenne, että joululounas on turha. Mielellään varmaan kaikki yritykset säästää senkin summan näinä päivinä. Työnantaja vaan ajattelee, että on kiva tapa tarjota työntekijöille se jouluruoka, kaikilla kun ei ole edes pikkujouluja enää nykyään. Kertokaa suoraan, että ne jouluruuat on kuvottavia, säästytte piinalta ensi vuonna.

Vierailija
32/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi iso talo,  jos nussitaan pilkkua, niin mun oma esimies ei järjestä yhtään mitään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän