Appivanhempien käytös
Oltiin kylässä. En saa unta (kamala likainen sänky ja huono sisäilma), joten rupesin sitten yöllä lukemaan. Anoppi tivasi aamulla, että miksi meillä paloi yöllä valo, että sähköä ei saa tuhlata sillä lailla.
Olen kasvissyöjä, jotem joka aterialla on tarjolla pelkkää lihaa. Appi tarjoaa sitä minulle näyttävästi joka kerta ja kun kieltäydyin alkaa saarna Afrikan nälkäänäkevistä.
Anoppi etsii näyttävästi minulle työpaikkoja Hesarista - olen hyväpalkkaisessa työssä, toisin kuin kälyni, jotka molemmat elää appivanhempien tuella työttöminä.
Tenttiin lukemista kommentoitiin että vain tyhmät joutuu lukemaan ennen tenttiä.
Meidän asunto (puuparitalossa kolmio pk-seudulla) haukuttiin koska kunnon talot on tiilisiä.
Ja se Helsinki... pahuudenpesä jossa asuu kamalia ihmisiä. Kotikaupunkini.
Ja niin edelleen. Ihan loputtomiin. Pitääkö tällaista sietää?
Kommentit (24)
Nyt meni vänkäämiseksi! Oletkos trolli?
Ai mistä tiedät etukäteen mitä siellä on ruokana? Aluksihan sanoit että AINA on lihaa joten sitä sitten on nyt, aina ja ikuisesti eikä muutosta tule joten varaudu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni vänkäämiseksi! Oletkos trolli?
Ai mistä tiedät etukäteen mitä siellä on ruokana? Aluksihan sanoit että AINA on lihaa joten sitä sitten on nyt, aina ja ikuisesti eikä muutosta tule joten varaudu siihen.
Niinpä. Melkein samassa lauseessa väittää, että on vain lihaa ja ettei tiedä mitä ruokaa on. What?
No jos haluat väkisin olla heidän kanssaan tekemisissä niin ole sitten se hankala...mitä väliä!
Tai sitten istut vaan hiljaa valittamatta ja nielet kaiken paskan ja jatkat taas vierailun jälkeen omaa elämääsi.
Elämä on valintoja.
Hän on sille sokea. On ilmeisesti niin tottunut. Minä olen hankala kun nostan aina metelin mitättömistä asioista.