Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhempien käytös

Vierailija
10.12.2016 |

Oltiin kylässä. En saa unta (kamala likainen sänky ja huono sisäilma), joten rupesin sitten yöllä lukemaan. Anoppi tivasi aamulla, että miksi meillä paloi yöllä valo, että sähköä ei saa tuhlata sillä lailla.

Olen kasvissyöjä, jotem joka aterialla on tarjolla pelkkää lihaa. Appi tarjoaa sitä minulle näyttävästi joka kerta ja kun kieltäydyin alkaa saarna Afrikan nälkäänäkevistä.

Anoppi etsii näyttävästi minulle työpaikkoja Hesarista - olen hyväpalkkaisessa työssä, toisin kuin kälyni, jotka molemmat elää appivanhempien tuella työttöminä.

Tenttiin lukemista kommentoitiin että vain tyhmät joutuu lukemaan ennen tenttiä.

Meidän asunto (puuparitalossa kolmio pk-seudulla) haukuttiin koska kunnon talot on tiilisiä.

Ja se Helsinki... pahuudenpesä jossa asuu kamalia ihmisiä. Kotikaupunkini.
Ja niin edelleen. Ihan loputtomiin. Pitääkö tällaista sietää?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä sietää. Eikö puolisosi puolusta sinua? 😳 Täydellisen asiatonta käytöstä.

Vierailija
2/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte. Puolisosi vieraikoot vanhemmillaan yksin tästä lähin. Lihantuputtajalle sanoisin että eikai mun syömiset nälänhätää poista. Eihän lapsillekaan enää saarnata tuota virttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on vaikka miten paljon... siis täydellistä persoonaan köymistä ja rajojen ylittämistä. Häissä appi paasasi koko ajan miten miehen serkulla oli ollut hienot häät. Lahja vain miehen nimellä, eikä seuraavana päivänä ehtinyt meille kahville, koska kälylle piti mennä ostamaan lastentarvikkeita. Meidän ns lahja riitti just maksamaan heidän hotellikulunsa...

Vierailija
4/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks heille tulee Hesari jos eivät Helsingistä edes välitä

Vierailija
5/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun miehesi on menossa vanhemmilleen käymään niin jää sinä kotiin.

Vierailija
6/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten mene sinne, jos on niin sietämätöntä ettei sitä kestä. Jos kerran kaksi vuodessa käy, sen nyt kestää vaikka päällään seisten.  Urputuksiin on paras kun antaa vain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ihan turhaa käydä kierroksilla niiden takia.

Vierailija
7/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää lihaa? Ei siis edes perunaa tai leipää? Mutta aikuisena ihmisenä osaat sanoa ei kiitos ja lähdet kauppaan ja haet omat ruuat tai menet ulos syömään.

Tosiaan sinne kylään ei ole pakko mennä jos saat paskaa niskaan. Jäät kotiin!

Ja miehesi taitaa olla munaton tossu jos vie sinut lapsuudenkotiinsa haukuttavaksi?

Vierailija
8/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks heille tulee Hesari jos eivät Helsingistä edes välitä

Jaa-a. En tiedä.

Vierailija
9/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet sinne? Miksi miehesi ei puolusta sinua? Miksi et itse pidä puoliasi?

Vierailija
10/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sinne on yöksi tai syömään jäädä. Poikkeatte kahville, hotellliin yöksi jos matka on liian pitkä palata kotiin samana päovänä.

Vierailija
11/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää lihaa? Ei siis edes perunaa tai leipää? Mutta aikuisena ihmisenä osaat sanoa ei kiitos ja lähdet kauppaan ja haet omat ruuat tai menet ulos syömään.

Tosiaan sinne kylään ei ole pakko mennä jos saat paskaa niskaan. Jäät kotiin!

Ja miehesi taitaa olla munaton tossu jos vie sinut lapsuudenkotiinsa haukuttavaksi?

Onko siis normi se että kylään mennään omien eväiden kanssa? Meillä he ei myöskään kuulemma voi syödä, koska vain liha on ruokaa... viimeksi tulivat aamukuudelta oven taa, kun oli sovittu että tulevat kello 14. Sitten anoppi veti shown ettei voi meillä ruokailla koska kasvisruoka (heille oli varattu lihaa) ja päädyimme rtsimään sopivaa ravintolaa tuntitolkulla, kunnes anopille vihdoin kelpasi. Hän tilasi siellä sitten omeletin.

Ja kotiin päästyään soitti seitsemän sisarustaan läpi, miten minä vien miehen perikatoon koska ruokailen aina ravintoloissa.

Ap

Vierailija
12/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika vaikeassa tilanteessa, nyt on vain tehtävä valintoja….

Vierailija
13/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen anoppiasi, koska Hesarissa ei enää ole kuin muutamia työpaikkailmoituksia. Nekin vähät sunnuntaisin, joten onnellinen se ei-helsinkiläisperhe, joka saa ko. lehden jo aamujakelussa eikö vasta maanantaina.

Vierailija
14/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta! En ymmärrä mikä saa aikuisen ihmisen alistumaan tällaiseen yhä uudestaan ja uudestaan.

Missä menevät sinun rajasi? Miellyttämisen halu vai riitojen pelko...

Vierailija
15/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta! En ymmärrä mikä saa aikuisen ihmisen alistumaan tällaiseen yhä uudestaan ja uudestaan.

Missä menevät sinun rajasi? Miellyttämisen halu vai riitojen pelko...

Kun ei heille saa mitään rajoja. Eikä he näe käytöksessään mitään vikaa. Vika on minussa. Ja kyllä ne yhteydenpidot on tässä vähentyneet...

Ap

Vierailija
16/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen anoppiasi, koska Hesarissa ei enää ole kuin muutamia työpaikkailmoituksia. Nekin vähät sunnuntaisin, joten onnellinen se ei-helsinkiläisperhe, joka saa ko. lehden jo aamujakelussa eikö vasta maanantaina.

Anoppi on itse työtön. Samatem ne fiksut tyttärensä jotka ei kuulemma koskaan lue tentteihin. Opinnot tosin aina vaan sitten kesken... Eli ihmettelen miksi sitä työpaikkaa etsitään minulle,

Vierailija
17/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ottaa omat eväät jos ei voi syödä kyläpaikan ruokaa eikä siellä tarjota sinulle sopivaa ruokaa.

Tosin en itse menisi kylään tuollaiseen paikkaan kuin ihan äärimmäisessä hädässä/pakolla joten yhä uudestaan kysyn sinulta ap miksi menet sinne kun et ole selvästikään haluttu vieras?

Haluat nyt vain uhriutua.

Vierailija
18/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuinen ihminen antaa kohdella itseään noin? Jos joku tulee minun oveni taakse klo. 6.00 aamulla, en avas ovea. Jos joku kettuilee, ei tarvitse nähdä uudelleen jne..Opettele pitämään puolesi.

Vierailija
19/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia ottaa omat eväät jos ei voi syödä kyläpaikan ruokaa eikä siellä tarjota sinulle sopivaa ruokaa.

Tosin en itse menisi kylään tuollaiseen paikkaan kuin ihan äärimmäisessä hädässä/pakolla joten yhä uudestaan kysyn sinulta ap miksi menet sinne kun et ole selvästikään haluttu vieras?

Haluat nyt vain uhriutua.

Öh. Mistä minä etukäteen tiedän, mitä ruokaa siellä on.

Ja ainakin itse kyllä huomioin emännöidessäni vieraideni ruokavaliot. Myös kälyn laktoosi-intoleranssin. En pakota häntä meillä ripuloimaan.

Appi ei suostu syömään mitään muuta kuin korvapuustia aamulla ja ruoaksi perunaa ja lihaa. Vihreä on pupujen ruokaa ja pasta ja riisi ulkomaanelävien hömpötykwiä, kanasta ei tule täyteen. Tämäkin on huomioitu.

Vierailija
20/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt enää ikinä menet sinne niin sano suoraan että kiitos vaan minulla on erittäin hyvä ja mieluinen työpaikka. Ja tarjoudut etsimään yhtä hyvän työpaikan anopille ja hänen tyttärilleen ;)

Ja joka kerran sama jos paskan jauhaminen ei lopu.

Kun tulevat teille ja valitus alkaa niin poistu paikalta tyynesti ja MIES hoitakoon omat vanhempansa.

Mikä sinun miestäsi vaivaa kun ei pistä stoppia moiselle käytökselle???????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä