Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse tehdyt joululahjat, mitä mieltä?

Vierailija
10.12.2016 |

Niin, mitä ajattelisitte jos saisitte jouluna itse tehdyn lahjan aikuiselta ihmiseltä? Mulla on niin pieni budjetti lahjahankintoihin että oon syksyn aikana tehnyt itse lahjoja, ja nyt mietin että harmittaakohan jotakuta tällainen.
Oon esim. kutonut sukkia, tehnyt ihon kuorinta-ainetta, muutaman lampunvarjostimen (niitä pyöreitä paperinaruisia), tehnyt toffeeta, ommellut nukenvaatteita ja lastenvaatteita jne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihania lahjoja! Itsetehdyt hemmottelutuotteet ja herkut, kauniit villasukat, kynsikkäät, yhteensopivat pipo+tumppusetit jne. ovat juuri niitä parhaimpia joululahjoja. Laitat vielä ne kauniisiin yksinkertaisiin paketteihin, niin avot!

http://www.homeyohmy.com/printable-christmas-wrapping-paper/

http://camillestyles.com/living/cream-of-the-crop/12-diy-gifts/?slide=2

http://todayscreativelife.com/diy-holiday-gift-tags/

Itse olen toivonut virkattuja lumitähtiä kuuseen joululahjaksi. Saa nähdä tuoko pukki:)

Vierailija
22/25 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

wut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo itsetehdyt lahjat ole niitä parhaita?

Meillä ei hankita aikuisten kesken lahjoja, mutta jos olisi tapana niin varmaankin antaisin jotain itsetehtyä.

Ohis, etkö saa mitään lahjoja jouluna? Eikö se ole susta tylsää?

Ei ole tylsää. Meillä on neljä lasta ja paketteja riittää. Jos tarvitsen jotain, voin ostaa/hankkia sen itse.

Ok, itse tykkään lahjoista, sekä saada että antaa, vaikka rahaa olisi ostaakin haluamani. Annan synttäreinä ja jouluna miehelleni ja vanhemmilleni aina listan lahjavaihtoehdoista ja he voivat sitten poimia sieltä jonkun budjettiin sopivan ja yllättää mut :) Äitini paketit ovat lisäksi aina niin kauniisti paketoituja, että ne toimivat myös koristeina ja tuovat juhlatunnelmaa itsessään. Isovanhemmiltani tulee yleensä myös lahja, lahjakortti tai liput balettiin tai muualle mulle ja miehelleni ja sekin on aina hirveän kivaa.

Äh, en ole koskaan aiemmin piitannut alapeukuista, mutta nyt kyllä ihmetyttää, miten joku viitsiikin alapeukuttaa viestiä jossa sanon pitäväni lahjoista :D

Ehkä jonkun mielestä on outoa, että aikuinen ihminen tekee lahjalistan joululahjatoiveistaan ja jakaa sitä läheisilleen? Kyllähän se aika huvittavalta vaikuttaakin.

Vierailija
24/25 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei hankita aikuisten kesken lahjoja, mutta jos olisi tapana niin varmaankin antaisin jotain itsetehtyä.

Ei ole tylsää. Meillä on neljä lasta ja paketteja riittää. Jos tarvitsen jotain, voin ostaa/hankkia sen itse.

Ok, itse tykkään lahjoista, sekä saada että antaa, vaikka rahaa olisi ostaakin haluamani. Annan synttäreinä ja jouluna miehelleni ja vanhemmilleni aina listan lahjavaihtoehdoista ja he voivat sitten poimia sieltä jonkun budjettiin sopivan ja yllättää mut :) Äitini paketit ovat lisäksi aina niin kauniisti paketoituja, että ne toimivat myös koristeina ja tuovat juhlatunnelmaa itsessään. Isovanhemmiltani tulee yleensä myös lahja, lahjakortti tai liput balettiin tai muualle mulle ja miehelleni ja sekin on aina hirveän kivaa.

Äh, en ole koskaan aiemmin piitannut alapeukuista, mutta nyt kyllä ihmetyttää, miten joku viitsiikin alapeukuttaa viestiä jossa sanon pitäväni lahjoista :D

Ehkä jonkun mielestä on outoa, että aikuinen ihminen tekee lahjalistan joululahjatoiveistaan ja jakaa sitä läheisilleen? Kyllähän se aika huvittavalta vaikuttaakin.

No meidän perheessä tykätään muistaa läheisiä lahjoilla juhlapäivinä ja antamalla vinkkejä lahjoista helpotan muiden elämää. He haluavat totta kai antaa minulle lahjan mistä pidän, ei tässä musta ole mitään kummallista, vaan mielestäni järkevä tapa toimia. Eipähän tule täälläkin palstalla niin yleistä valitusta turhista ja epämieluisista lahjoista, jotka menevät kierrätykseen tai kaapin perukoille joulun jälkeen.

Vierailija
25/25 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meidän perheessä tykätään muistaa läheisiä lahjoilla juhlapäivinä ja antamalla vinkkejä lahjoista helpotan muiden elämää. He haluavat totta kai antaa minulle lahjan mistä pidän, ei tässä musta ole mitään kummallista, vaan mielestäni järkevä tapa toimia. Eipähän tule täälläkin palstalla niin yleistä valitusta turhista ja epämieluisista lahjoista, jotka menevät kierrätykseen tai kaapin perukoille joulun jälkeen.

Tavallaan olet oikeassa. Jos niitä lahjoja on "pakko" antaa, niin silloin on parempi, että ne edes ovat toivottuja ja mieluisia. Monet aikuiset ei vaan piittaa lahjoista, eivätkä niitä näinollen edes toivo. Siitä varmaan alapeukut. Mutta koska teillä on tälläinen lahjaperinne, silloin on ihan ok, että lahjat toivotaan reilusti ja saadaan sitä mitä halutaan, eikä mitään turhaa krääsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi