Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää, jos miehesi olisi käynyt prostituoidun luona sinkkuaikoinaan?

Vierailija
09.12.2016 |

Ja onko miehelle mitään hyötyä tuollaisen asian kertomisesta?
- villejä sinkkuaikoja viettänyt mies

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin en haluaisi kuulla tätä. Mutta jos sen haluaa kertoa ja itse kokee sen tarpeelliseksi niin joo siitä vaan.

Vierailija
2/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta olisi mielenkiintoista kuulla myös miehen elämästä ennen minua. Enkä minä ole mikään tuomitsemaan enkä niin herkkä etten kestäisi kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisitko kertoa noista prostitoidulla käynneistä enemmän. Itse aion ehkä huomenna mennä ekaa kertaa kun ahdistaa että en saa naista

Vierailija
4/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisitko kertoa noista prostitoidulla käynneistä enemmän. Itse aion ehkä huomenna mennä ekaa kertaa kun ahdistaa että en saa naista

Kannattaa valita vanhempi, jos on vähän kokemusta naisista, oman kokemukseni mukaan ne on sympaattisempia.

Vierailija
5/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Suhde päättyisi välittömästi.

Vain luuserit käyttävät maksullisia seksipalveluita. 

Vierailija
6/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä seksiä kaipaavat naiset? Jos heille olisi tarjolla miestä maksusta niin olisivatko hekin luusereita?

Vierailija
7/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... oma mieheni kertoi mulle itse alkuaikoina. Olisin voinut elää ilman tuota tietoa, mutta eipä tuo meidän suhdetta kaada.

Vierailija
8/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: älä ikinä kerro naisille näistä! Vaikka sanoisivat, että voit kertoa rehellisesti, niin valehtele! Käyttävät tietoa riitatilanteissa jne. ja käyttävät tätä juoruamisessa kun eroatte. Pimpan saantisi vaikeuttamiseksi siis. Ja mitäänhän et voita kertomalla. Jos asia tulee puheeksi, niin sano vaikka että kavereiden kanssa olitte joskus ulkomailla kännissä jo menossa, mutta tulit järkiisi ja kieltäydyit. Saat tällä tavoin pluspisteitä kun nainen miettii, että monet miehet siis käyvät, mutta minun ei!

Vierailija
9/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla, jotta kumpikin tietäisi, mihin leikkiin ryhtyy. Kyllä, menneisyydellä voi olla merkitystä. No minä en lähtisi sen miehen matkaan.

Vierailija
10/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voittaisi siinä erossa.

Vierailija
11/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kunnioittaa sellaista miestä. Oma valintani. Sellaiset miehet eivät pidä naista kanssaan samanarvoisena.

12/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kunnioittaa sellaista miestä. Oma valintani. Sellaiset miehet eivät pidä naista kanssaan samanarvoisena.

Miksi näin ajattelet? Entä rumat miehet? Eikö heillä ole koskaan oikeutta nauttia seksiä?

Vierailija
13/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla naisen kanssa jolta joudun jotain pimittämään (eli maksullisten naisten palveluiden käyttöä). Jos hän ei tätä hyväksy niin kthxbye. En itse myöskään naisen seksuaalisen historian osalta vedä kyseisestä ihmisestä mitään johtopäätöksiä (eli vaikka olisi itse ollut prostituoitu, tai muuten vaan vaikka tuhannen miehen kanssa). Nämä Päivi Räsänen wannabeet varmaankin löytävät sitten muita yhtä sulkeutuneita ihmisiä kumppaneikseen.

Vierailija
14/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. He pitävät naista arvokkaampana ja ovat siksi valmiita olemaan seksissä se osapuoli, joka joutuu kompensoimaan tilannetta setelein. Naisena on helppo sulkea silmänsä todellisuudelta ja leikkiä ylevää, kun käytännössä jokainen seksuaalisesti aktiivinen nainen saa seksiä melko helposti ihan ilmaiseksikin. Itse en ikinä maksaisi seksistä, koska eivät  naiset oikeasti ansaitsisi saada senttiäkään siitä, että pitävät jalkojaan hetken aikaa erillään.

15/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haitannut. Miehellä on hurja nuoruus takana. Enemmän minua on vaivannut entiset tyttöystävät, mies tarjoutui kerran näyttämään entisen heilansa Youtube-kanavaa ja en pystynyt siihen koska alkoi ahdistaa. Minulla on kai huono itsetunto mutta prostituoidun kanssa on helpompi kilpailla kuin entisen heilan. Yhden yön suhteet ja prostituoidut eivät tunge arkeen eikä heillä ole mitään merkitystä koska ovat vain hetken huvia. Niin raadollista kuin se onkin.  Mieheni on käynyt testeissä ja on puhdas ja liittomme on toiminut 6 vuotta ja aion naimisiin ja lapsia hänen kanssaan. Minusta olisi helpompaa jos mies pettäisi maksullisen kanssa kuin ihastuisi oikeasti johonkin toiseen. Seksin aikana olen jopa kysynyt mitä hän on heidän kanssaan tehnyt.

Vierailija
16/23 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla, jotta kumpikin tietäisi, mihin leikkiin ryhtyy. Kyllä, menneisyydellä voi olla merkitystä. No minä en lähtisi sen miehen matkaan.

Menneisyydellä voi olla merkitystä, kunhan kyse on miehen menneisyydestä. Kun kyse on naisen seksikumppaneiden lukumäärästä, palstalla tunnutaan olevan sitä mieltä, että se on naisen oma asia eikä kuulu miehelle mitenkään. Kahdet säännöt jne.

Vierailija
17/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää. Nykyiseltä olenkin asiaa kysellyt ja selvittänyt, ennenkuin olen ryhtynyt vakituiseen suhteeseen. huorissakäynti on minulle turn off, saa olla aikamoinen jamppa, että sellaisen kanssa lähden leikkimään kotia.

Vierailija
18/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää seksiä on vaikea saada kun naiset haluavat samantien perheen.

Vierailija
19/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ei minusta hyödytä kertoa mutta en nyt sanoisi että koksin kertomisen jotekin suhdetta haittaavan.

Vierailija
20/23 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ketjun vastauksistakin huomaa, miehelle ei todellakaan ole mitään hyötyä siitä, että tunnustaa käyneensä prostituoidun luona edes sinkkuaikoinaan. Ainoa oikea vastaus siis on sanoa, että ei ole koskaan käynyt, jos asia tulee puheeksi. Muistakaa tämä, miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän