Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi oli mahataudissa ja mä menin töihin.

Vierailija
09.12.2016 |

Eli lapsi sairasti mahatautia jamies jäi kotiin, minä menin töihin ja illalla sitten mullakin alkoi oksentaminen ja ripulointi. Jäin saikulle ja palattuani töihin mahataudissa saikulla oli 4/10 työntekiästä :( mutta enhän mä nyt olis voinu olla poiskaan kun olin aamulla terve. Mä olin erittäin tarkka, pesin kädet ym.. mutta ailti tarttui niin moneen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa : itsekäs paskiainen

Vierailija
2/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lapsi sairasti mahatautia jamies jäi kotiin, minä menin töihin ja illalla sitten mullakin alkoi oksentaminen ja ripulointi. Jäin saikulle ja palattuani töihin mahataudissa saikulla oli 4/10 työntekiästä :( mutta enhän mä nyt olis voinu olla poiskaan kun olin aamulla terve. Mä olin erittäin tarkka, pesin kädet ym.. mutta ailti tarttui niin moneen.

Työn tekiöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on nyt liikkeellä.

Vierailija
4/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei töistä voi olla sen takia pois että joku perheenjäsen on sairas. Tai pian huomaa olevansa kokonaan työtön.

-ei ap-

Vierailija
5/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei töistä voi olla sen takia pois että joku perheenjäsen on sairas. Tai pian huomaa olevansa kokonaan työtön.

-ei ap-

Samaa ihmettelen. Jos molemmat vanhemmat on terveitä niin ei molemmat voi jäädä kotiin vaikka yksi lapsi on sairas.