Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin pahoinpitelyn uhriksi

Vierailija
09.12.2016 |

Anteeksi pitkä ja todennäköisesti myös sekava kirjoitus mutta ei ole ketään ihmistä kenen kanssa jutella joten pakko tänne päästä avautumaan. Jouduin tänään pahoinpitelyn uhriksi ja pahoinpitelijä oli oma kihlattu jonka en koskaan olisi kuvitellut pystyvän sellaiseen. On aina avoimesti halveksinut väkivaltaa ja pahoinpitelijöitä. Siksi tämä tuntuu niin uskomattomalta etten pysty asiaa käsittämään.

Tilanne lähti siitä, että oltiin käyty saunassa ja oltiin otettu kumpikin alkoholia, minä vain yhden siiderin mutta mies sitäkin enemmän olutta. Tarkkaa määrää en osaa sanoa. Kuitenkin PALJON. Yhtäkkiä mies "sekosi" ja alkoi höpöttää kaikkea ihan outoa. Esim, että kaikki ovat häntä vastaan ja minä en kuulemma koskaan ole hänen puolellaan. Yritin rauhoitella tilannetta, mutta mies vaan kiihtyi ja kiihtyi ja minua pelotti. Yritin lähteä tilanteesta pois, mutta mies seisoi oven edessä ja en päässyt lähtemään. Ja miehellä oli sitä paitsi kodin avain joten en olisi esim kotiin päässyt.

Mies tosiaan kiihtyi entisestään ja alkoi haukkua minua todella ilkeästi ja sylki samalla minua päin, esimerkiksi kasvoihin. Pääsin lähtemään kotiin ja rupesin keräämään tavaroita, että pääsisin pois turvaan. Ilmeisesti olin liian hidas ja mies alkoi huutaa, että haluaa minut vittuun asunnostaan. Yritin nopeasti kerätä tavarat mutta sitten mies tarttui minuun tosi lujasti ja tönäisi minut vasten keittiönpöytää. Isku oli sen verran luja, että pöydästä katkesi jalka ja pöytä meni nurin. Minun polveen sattui todella kovasti ja itkin, että mies lopettaisi ja auttaisi minua kun kipu oli niin kova. Hän kuitenkin raahasi minut vaatteista pihalle ja soitin välittömästi hätäkeskukseen ja äidille hakemaan minut pois.

Äidin kyydissä pääsin sairaalaan missä kaksi poliisia tuli juttelemaan kanssani ja tehtiin rikosilmoitus pahoinpitelystä. Sen jälkeen polvi tutkittiin ja siinä ei onneksi kuitenkaan ollut mitään sen isompaa luojan kiitos. Lähdin äitini luokse jossa olen tällä hetkellä.

Pahoinpitely sattui noin seitsemän aikoihin eli pari tuntia sitten ja asioita tapahtui sen jälkeen tosi paljon. Juttelu poliisien kanssa, rikosilmoituksen teko ja vanhempien luokse tulo. En tiedä yhtään mitä miehelle on tehty/sanottu. Kerkesin lähteä sairaalaan ennen kuin poliisit kävi miehen luona jos edes kävivät. Tunteet on tällä hetkellä ihan sekaisin ja niin hölmöltä kuin kuulostaakin niin tekisi mieli soittaa miehelle ja kysyä miksi? Millä oikeudella minulle teit näin? Samalla tuntii hölmöltä sanoa, että en haluaisi erota. Mies on tähän asti ollit elämäni mies ja kuvittelin meidän olevan loppuiän yhdessä. Miten tässä näin kävi?

Samalla on todella syyllinen olo siitä, että poliisit soitin ja aiheutan miehelle hankaluuksia. Olisinko mitenkään voinut estää tämän ja entä jos tämä onkin minun syytä? Miten selviän ilman miestä?

Oli vaan pakko päästä purkautumaan :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasilmäprovoilija taas yrittää

Vierailija
2/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin provo :( Ei tätä oikeasti meinaa käsittää. Mies joka aina on ollut rauhallisuuden perikuva, pahoinpitelee minut jota hän aina tähän mennessä on kohdellut paremmin kuin hyvin. Sitten yhtäkkiä kännissä sekoaa ja alkaa riehumaan. Satuttaa nämä provon huutelijat sillä en olisi ikinä uskonut olevani tässä tilanteessa

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein. Onneksi tämä miehen piirre tuli esiin nyt, eikä vasta naimisiin menon ja lasten saamisen jälkeen. Vaikka uusi aloitus on aina hankalaa, niin nyt, ilman lapsia, se on vielä helpompaa. Haali ympärisllesi kaikki luotettavat ystävät ja lähisukulaiset ja ota vastaan kaikki apu ja tuki, mitä heiltä saat.

Vierailija
4/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5/5.

Vierailija
5/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, kunhan katkaiset kaikki yhteydet mieheen ikuisiksi ajoiksi. Ei mitään elämäni mies-lässytystä, sillä kaikki on ollut vain hyvää näyttelytaitoa.

Vierailija
6/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun syytäsi. Älä missään nimessä palaa. Teit oikein etkä olisi voinut estää; et voi kieltää aikuista ihmistä juomasta olutta. Tai voi toki yrittää, mutta todennäköisesti se on "lisäsyy" saada turpiin.

Vierailija
7/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi voinut estää, ei ollut sun syy, hyvä että soitit poliisille. Olit urhea ja toimit järkevästi. Älä jatka suhdetta, koska siinä on se (millä hinnalla hyvänsä vältettävä) riski että elämästäsi tulee yhtä helvettiä, mutta miehessä oli varmasti myös paljon hyviä puolia ja sinulla on lupa surra hänen menettämistään.

Vierailija
8/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin provo :( Ei tätä oikeasti meinaa käsittää. Mies joka aina on ollut rauhallisuuden perikuva, pahoinpitelee minut jota hän aina tähän mennessä on kohdellut paremmin kuin hyvin. Sitten yhtäkkiä kännissä sekoaa ja alkaa riehumaan. Satuttaa nämä provon huutelijat sillä en olisi ikinä uskonut olevani tässä tilanteessa

AP

Niinpä,  ehdit saamaan yhden kommentin ja sinua satuttaa provon huutelijat??

Ei kukaan ehtinyt vielä edes huutelemaan, paitsi tuo yksi.

Ei jatkoon, keksikää parempia.

Vierailija
9/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit aivan oikein ap kun soitit poliisit. Olen todella pahoilllani että jouduit kokemaan tuollaista :((( Lähetän sinulle virtuaalisen halin! Olen myös samaa mieltä muiden kommentoijien kanssa, että vaikka mies on tähän asti vaikuttanut kiltiltä, sitä hän ei ole. Alkoholi saa ihmisen sisimmän tulemaan ulos. Nyt olet siis nähnyt millainen hän oikeasti on. Pysy kaukana hänestä, vaikka hän anelisi anteeksi ja pyytäisi sinua takaisin. Älä ota uutta riskiä! :( Pysy turvassa kanssasisar!

Vierailija
10/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palaisit miehen kanssa yhteen, niin olisit jatkuvasti varpaillasi! Et enää pysty luottamaan tuon jälkeen..

Voi olla että jokin kännihulluus kohtaus tai sitten ei, mutta vaikka olisikin " vain" kännikäytöstä, niin tulet silti sitä uutta aina pelkäämään..believe me, been there!

Vierailija
11/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.23/5.21

Vierailija
12/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu jo nyt henkisesti siihen että jos olivat miespoliisit niin vitutuksen määrää ei voi laskea kun huomaat niitten komppaavan kuitenkin sitä miestä:(! Varaudu suojelemaan itseäsi niin että mukanasi on AINA joku muu joka rekisteröi kaiken mitä ne äijät sinulle puhuu. Se on hirveän traumaattista . Suojaa itsesi äläkä odota poliisilta mitään niin etpä pety. Niissä on oikeita paskoja naisia kohtaan. Kokemuksesta puhun.

Pärjäät kyllä kun asennoidut oikein.

Vierailija
13/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, ette siis asu yhdessä? No mutta kuitenkin, voisiko olla, että miehellesi on salaa kehittynyt alkoholiongelma? Se aiheuttaa tuollaisia kohtauksia.

Vierailija
14/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kyllä nämä "nyt miehesi todellinen puoli kuoriutui esiin!!" -julistajat. Epäilen. Kuulostaa ihan vaan ihmiseltä, jolla on alkoholiongelma. Se aiheuttaa vainoharhoja, mustasukkaisuutta ja aggressiivisuutta kun alkoholia on veressä.

Suosittelen silti, ettei AP ala leikkiä parantajaa.

Vierailija
15/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit myös miehen kannalta oikein tekemällä rikosilmoituksen, sillä ilmeisesti asiat olisivat menneet hänenkin kannalta huonompaan suuntaan joku päivä. Hyvä, että nyt tuli pysähdys hänellekin ennen kuin vielä pahempaa sattuu. Onko tämä ensimmäinen kerta, kun käy näin? Ihmisellä on aina joku syy, motiivi, toimia kuten toimii. Nyt tämä syy pitäisi saada selville. Syy voi olla totta tai ei, mutta tekijälle se on aina totta ja hän uskoo siihen. Alkoholi tuo vielä lisäkierroksia asioihin. Alkoholihan tunnetusti vähentää kontorollia ja siksi ihmiset saattavat yltyä ääritekoihin. Ottaako mies usein alkoholia? Miten hän ylipäätään käyttäytyy alkoholin alaisena?

Nyt on hyvä, että sinulla on myöt tukenasi muita henkilöitä, sillä tarvitset juuri heidän apuaan ja ennen kaikkea keskusteluapua. Vaikka sinulla on tunteita mieheen, ota myös järki käteen. Kirjoita ylös kysymyksiä, joihin haluat vastauksen. Älä anna tässä asiassa periksi. Miehesi tarvitsee myös apua (esim. Lyömätön linja Miessakit ). Uskon että myös sinä saat mm. sieltä apua.

Vierailija
16/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattanee pysyä erossa. Voi pahentua väkivalta jatkossa. Alkoholi ei tässä mikään lieventävä seikka ole. Normaali ihminen ei pahoinpitele muita, vaikka olisi ympäri päissään.

Vierailija
17/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lyöjä poliisi? Naapurissa oli vanhempi emäntä jota oli hakattu säännöllisesti vanhemman konstaapelin käsillä. Mulle kertoi. Niissä on just tuommosia kylän kynttilöitä ja kotien kauhuja ja apuja ei mummoparka voinut mistään pyytää kun eihän työpaikalleen voinut ilmoittaa mitään. Olisi tienestit menny.

Vierailija
18/18 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattanee pysyä erossa. Voi pahentua väkivalta jatkossa. Alkoholi ei tässä mikään lieventävä seikka ole. Normaali ihminen ei pahoinpitele muita, vaikka olisi ympäri päissään.

En tiedä, liittyikö tuo alkoholiviittauksesi aloituspostaukseen vai minun aiempiin kommentteihin, mutta täsmennän nyt, että en ehdottanut alkoholiongelmaa "lieventävänä seikkana". Se nyt vaan on sairaus, joka saa käyttäytymään noin, epänormaalin ihmisen tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi