Syntyisikö teillä nauru, jos isi sais tietää joulupukin saaneen suukon äidiltä?
Kommentit (24)
Ei, koska pukki on miehen työkaveri. Kuolemantuottamus olisi varmaankin nimike oikeudessa.
mun mielestä se joulupukki tossa laulussa on se isä, naamioituneena pukiksi
Suattas joulupukki löytää ittensä lumhangesta.
No isä varmaan nauraisi, mutta vaari ei, koska pukki on vaarin siskon mies.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.äiti pussaa miestään, mutta lapsi joka uskoo joulupukkiin luulee äidin pussaavan vierasta... tokihan se pukiksi pukeutunut isä oman vaimonsa pususta ilahtuu
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska pukki on miehen työkaveri. Kuolemantuottamus olisi varmaankin nimike oikeudessa.
Kummallisen moni nainen tietää olevansa erittäin väkivaltaisen miehen kanssa eikä näe siinä mitään ongelmaa. Hormonit pöksyissä alkavat kiheltämään mukavasti kun miehen lyhytjännitteisyys on tiedossa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisen moni nainen tietää olevansa erittäin väkivaltaisen miehen kanssa eikä näe siinä mitään ongelmaa. Hormonit pöksyissä alkavat kiheltämään mukavasti kun miehen lyhytjännitteisyys on tiedossa.
Kummallisen monella miehellä on sairaita pakkoajatuksia jännämiehistä ja siitä että kaikki naiset vaan haluavat niitä jännämiehiä.
Jännäjännäjännäjännäjännäjännnä
JÄNNÄ JÄNNÄ JÄNNÄ
uli vitun uli uli uli
Todennäköisesti isää ainakin hymyilyttäisi kovasti. Joulupukkina nääs toimii perinteisesti mun veljeni. 😃🎅
Siinä joululaulussahan joulupukki on se isä, eli äiti antaa suukon omalle miehelleen.
Ei ole mahdollista. Täällä mitään pukkeja näy.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti isää ainakin hymyilyttäisi kovasti. Joulupukkina nääs toimii perinteisesti mun veljeni. 😃🎅
Siinä joululaulussahan joulupukki on se isä, eli äiti antaa suukon omalle miehelleen.
Eikä antanut. Isi oli nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kirjoittaja on sinusta kummallisen moni nainen. Ja osaat näemmä yhdestä lyhyestä viestistä tehdä jopa hormonianalyysitkin niin kummallisen monesta naisesta. Ok...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisen monella miehellä on sairaita pakkoajatuksia jännämiehistä ja siitä että kaikki naiset vaan haluavat niitä jännämiehiä.
Jännäjännäjännäjännäjännäjännnä
JÄNNÄ JÄNNÄ JÄNNÄ
uli vitun uli uli uli
Ei liity mitenkään tähän enkä minä ole jännämiehistä puhuja. Mutta noilla väkivaltafantasioilla saatte kyllä lisää jännämiesjuttuja aikaiseksi, joten kannattaa katsoa peiliin.
Ärsyttää besserwisserit, jotka pilaavat joka ketjun joko alapeukuillaan tai näsäviisaudellaan. Naama nurinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.äiti pussaa miestään, mutta lapsi joka uskoo joulupukkiin luulee äidin pussaavan vierasta... tokihan se pukiksi pukeutunut isä oman vaimonsa pususta ilahtuu
Siis WTF? Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun piti tämäkin salaisuus paljastaa. Ei oo enää joulu entisensä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohdassa niin sanotaan? Poika ei saanut unta ja hiipi saliin päin. Missään kohdassa ei sanota, että isä oli nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin nukkumassa?
Kun tuota laulua alkaa oikein miettiä, niin se on aika kinky.
Anglosaksisessa maailmassa Santa Claus tuo lahjat sukkiin lasten nukkuessa, joten pukkivermeitä ei lapsia varten tarvita. Isä (tai joku muu) on siis pukeutunut partaan ihan vain äippää varten...
Ei, mutta ei kyllä hyvä heilu jos Isis saa tietää tämmöisestä haureudesta.
Akka sais vähä erilaisen pusun isältä tässä taloudessa. Loppuaatto onkin mukava viettää virtsatulehdusta odotellesss lunihangesss