Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa palstailu?

Vierailija
09.12.2016 |

Pitää päästä eroon tästä paikasta.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas

Vierailija
42/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas

Niin,mutta oletko oikeassa keskustelussa,se sinun on päätettävä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin osallistua vielä yhteen keskusteluun ja jättää av:n. Halusin keskustella maltillisesti ja rakentavasti ja yritin olla avoin muiden viesteille ja välttää provosoitumista. Ketju suljettiin.

Mua on täällä kiinnostanut eniten täällä ihmissuhdejutut, ihmisten suhtautuminen muiden ihmisten käytökseen, muihin ihmisiin ja eri sukupuoliin. AV-palsta jätti kysymyksiä ilman vastausta.

Ketä ovat ne ihmiset oikeasti, jotka lietsovat vihaa täällä? Haluavatko he tietoisesti edistää pahuutta ihmisten keskellä? Miksi he eivät hae apua ongelmiinsa ja hivuttaudu elämässään hitaasti kohti parempaa? Eikö voisi olla lopulta palkitsevaa huomata, että ihmisistä löytyy hyvää niin naisista kuin miehistäkin. Ei täydellisiä ihmisiä, mutta omalla tavallaan myös niitä ihan mukavia. Silloin voisi jättää vähemmälle huomiolle ne ikävästi käyttäytyvät yksilöt molemmista sukupuolista.

Vastaukseksi kysymykseen vihan lietsonnasta ei riitä trollius, sillä hekin ovat ihmisiä, eikä mitään valehtelevia satuolentoja. Menkää kirjoittamiskursseille, jos rakastatte luoda ilkeitä hahmoja.

Terveisin, nuori av-mamma joka häipyy av:lta.

Vierailija
44/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin eilen, että pitäisin tänään vapaata vauvapalstalta. Alku onnistui hyvin, koska lähdin heti aamulla pois kotoa enkä ottanut kännykkää (nettiyhteyttä) mukaan. Nyt kun tulin takaisin kotiin, menin heti koneelle katsomaan mailit ja lukemaan uutisia. Sitten olikin "pakko" tulla tänne katsomaan, onko täällä yhdestä uutisesta mitään mielenkiintoista keskustelua... Höh. Miksei mulla ole vähääkään enempää itsekuria?

Vierailija
45/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 10 vuotta koukussa Kaksplussan keskustelupalstaan. Sitten sinne pesiytyi persut ja muut mamukriitikot sekä jokunen kilttimies ja kyllästyin koko palstaan. On ihan kiva länkyttää jostain asiasta, mutta ei 10 kertaa päivässä päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen samasta asiasta. En jaksanut enää kommentoida mihinkään.  Siirryin Vauvalle. Nyt huomaan, että täällä alkaa olla aika sama meininki. En usko, että tulee olemaan kovin vaikeaa lopettaa palstailua, koska olen jo vastannut kymmeniä kertoja kaikkiin aiheisiin.

Niinpä. Ennen vietin monta tuntia päivittäin, nyt olen pitkän aikaa käynyt enää pari kertaa viikossa, koska samat häiriköt länkyttävät täällä samoja juttujaan. Lisäksi tunnelma on todella naisvihamielinen ja alentava, en koe turvalliseksi keskustella täällä henkilökohtaisemmista tai syvällisemmistä asioista, koska keskustelu menee hyvin nopeasti alatyyliseksi ja aggressiiviseksi.

Kai se trollien tavoitteena onkin pilata palstat ja ajaa valtaosa käyttäjistä pois, sitten voikin taas siirtyä pilaamaan joku uusi foorumi.

Vierailija
46/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ihmetyttää mitä helvettiä täällä teen, jäin ihan vasta koukkuun. En saa tästä usein kuin pahan mielen ja suoranaisen ahdistuksen.

Vierailija
47/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ihmetyttää mitä helvettiä täällä teen, jäin ihan vasta koukkuun. En saa tästä usein kuin pahan mielen ja suoranaisen ahdistuksen.

Mulla sama juttu. Ärsyttävintä on, kun jotkut selvästi keksityt provotkin pakottaa vastaamaan ja seuraamaan ketjua... ettei vaan muille jäisi väärä käsitys tai jotain.

Vierailija
48/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Ärsyttävintä on, kun jotkut selvästi keksityt provotkin pakottaa vastaamaan ja seuraamaan ketjua... ettei vaan muille jäisi väärä käsitys tai jotain.

Mitä käsityksiä koet tärkeäksi oikaista yleensä?

Vierailija
49/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän seurata vain tätä ketjua maanantaihin asti. Tästä en malta luopua, jos vaikka tänne tulee hyviä vinkkejä... Saas nähdä onnistunko.

Vierailija
50/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko etteivät muut yritä? Oon yrittänyt jo kaksi viikkoa ja siltikin näpytän tänne.

Vierailija
51/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko etteivät muut yritä? Oon yrittänyt jo kaksi viikkoa ja siltikin näpytän tänne.

2 viikkoa on lyhyt aika. Olen yrittänyt päästä tästä palstasta eroon jo muutaman vuoden ajan, mutten ole pystynyt pitämään viikkoa pidempää taukoa - ja senkin pidin silloin kun olin kaukomatkalla ja netin käyttö olisi maksanut ihan sikana.

Vierailija
52/64 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän se. Joskus ihmisten typeryys on myös niin käsittämätöntä, ettei voi olla varma, onko kyseessä provo vai ei. Ihmiset ovat myös joskus niin pahansuopia, vihaisia ja tahallaan väärinymmärtäjiä etten käsitä mikä paha olo siellä on taustalla.

Vierailija
53/64 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas herättyäni palstalle vanhasta tottumuksesta. Mitä korvaavaa tekemistä tämän tilalle voisi keksiä? Uutisten lukeminen ei toimi, koska silloin tekee aina mieli tulla tänne keskustelemaan asioista.

Vierailija
54/64 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako palstariippuvuuteen mistään apua? Olen kuullut että A-klinikalla hoidettaisiin kaikenlaisia riippuvuuksia, mutta pelkään että mulle nauretaan jos otan asian puheeksi.

Vierailija
55/64 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin koukkuun av-palstaan kun jäin työttömäksi ja täällä sai aikaa hyvin kulumaan. Aloitin nyt syksyllä opiskelun mutta sille ei riitä tarpeeksi aikaa, kun olen liian pahasti koukussa tänne kirjoitteluun.

Vierailija
56/64 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki muut onnistunut lopettamaan palstailun vai miksi täällä on ollut jo pari viikkoa ihan hiljaista? Hävettää olla tälläinen luuseri, etten edes jouluaattona pysty olemaan pois palstalta.

Vierailija
57/64 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi yritys: Olenko ainoa palstariippuvainen linjoilla?

Vierailija
58/64 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Site blocker sovelluksilla voi blokata vauva.fi:n. Suosittelen. :p

Vierailija
59/64 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin koukkuun av-palstaan kun jäin työttömäksi ja täällä sai aikaa hyvin kulumaan. Aloitin nyt syksyllä opiskelun mutta sille ei riitä tarpeeksi aikaa, kun olen liian pahasti koukussa tänne kirjoitteluun.

Täällä kohtalotoveri, juuri googlailin palstailun lopettamista ja päädyin tähän ketjuun... Vaikka eihän niitä vastauksia täältä palstalta tietenkään löydy, niin surullista kuin se onkin. Viime vuonna opiskelin avoimessa yliopistossa ja olin niin turhautunut tilanteeseeni, että sain oikeasti panostettua niihin kursseihin ja pääsin ahkeran työn tuloksena opiskelemaan unelmieni alaa. Nyt kuitenkin opiskelu kärsii ja tentit jää rästiin. Avoimessa sain pelkkiä vitosia, nyt arvosanat ovat laskeneet enkä jaksa panostaa, vaikka alaani rakastankin.

En oikein keksi muuta keinoa ryhtiliikkeeseen kuin palstailun lopettamisen. Tänne ajaudun aina, kun pitäisi lukea koneella artikkeleita tenttiin tai kirjoittaa esseetä. Lisäksi roikun parilla muullakin sivulla, jotka samalla lailla koukuttavat ja kiristävät hermoja. Eniten harmittaa se, että aloin yhtään ymmärtää politiikkaa ja ajankohtaisia aiheita palstailun myötä – toki suurin osa viesteistä täällä on roskaa, mutta niiden myötä päätyy lukemaan ihan oikeita uutisia ja blogipostauksia, ottamaan selvää asioista ja kuulemaan erilaisia näkökantoja. En kuitenkaan usko, että jaksan oma-aloitteisesti lukea uutisia monella eri kielellä jatkossa.

Vierailija
60/64 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi