Jos en saisi seksiä kotona puoleen vuoteen,
Kommentit (11)
Toki ensin yrittäisit puhua ja selvittää asiaa?
Mä en menis Tinderiin vaikken saisi seksiä kotona enää ikinä. Sama koskee kaikkia nettideittipaikkoja. Lihamarkkinat ei kiinnosta.
Onneks ei tarvitse olla ilman..
Vierailija kirjoitti:
En yhtään yrittäisi, koska tästä asiasta ollaan puhuttu jo niin paljon ja olen sanonut etten tyydy seksittömään suhteeseen. Ap
Oletko siis mies?
Ei naisen, rumankaan tarvitse etsiä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään yrittäisi, koska tästä asiasta ollaan puhuttu jo niin paljon ja olen sanonut etten tyydy seksittömään suhteeseen. Ap
Mutta sanoit JOS et saisi? Eli kuitenkin saat, nauti siis elämästä, äläkä murehdi mitä joskus voi ehkä tapahtua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sanoit JOS et saisi? Eli kuitenkin saat, nauti siis elämästä, äläkä murehdi mitä joskus voi ehkä tapahtua!
Asioihin on hyvä varautua, ettei mene niin sanotusti sormi suuhun. Ap
Toivottavasti tietenkin kerrot tämän puolisollesi niin hän voi tehdä omat päätöksensä.
Hanki puodista iso masturbaattori, ehkä puolisi ottaa vinkistä vaarin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tietenkin kerrot tämän puolisollesi niin hän voi tehdä omat päätöksensä.
Olen muuten kertonut jo! Ap
Meillä jos ei mies saanut seksiä yhteen iltapäivään, tai vaikka olisi saanut mutta joku asia harmitti, ei tarvinnut mennä Tinderiin, puhelimessa oli valmiina numerot joihin soittamalla sitä sai.
Puoli vuotta odottelisit ja sitten tulisi kiire?