Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äääh, toiveissa pienet häät, mut appiukon mielestä perinteisesti kutsutaan koko suku...

Vierailija
09.12.2016 |

Lupasi kyllä maksaa tila vuokran ja ruoat + juomat kokonaisuudessaan.
Ainut että meillä on tila jo varattu ja sinne mahtuu suunnilleen yhtä paljon ihmisiä kuin mitä heitä on serkkuja.
Ihmisiä, joita olen kerran kaksi joskus nähnyt, täysin tuntemattomien puolisoiden kera..
Mies kyllä varoitti, että heillä on perinteenä juhlia esim. Juurikin häitä suuresti ja asia saattaa nousta esiin...
Luvattiin pohtia asiaa, mutta todellisuudessa mietitään miten kieltäytyä mahdollisimman kohteliaasti?
Ehdotuksia? Asiaa ei auta, että minulla on pieni suku ja ollaan läheisiä, joten kaikki kutsutaan..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isäni appiukkona ratkaisi asian niin, että veli ja vaimonsa pitivät ne pienet häät ja isä antoi minulle sen summan rahaa, joka muuten olisi mennyt veljen häihin. Tai oikeastaan isä, äiti, isoäiti ja isoisä antoivat jokainen minulle sen verottoman 3999 e. Meidän puolen suvusta ei kukaan muu tullut paikalle kuin me ihan lähimmät eli isä, äiti ja minä. Muille kutsutuille sukulaisille ( 11 kpl) osui samana päivänä muuta menoa.

Ne oli lopulta käytännössä kälyn suvun häät ja ero veljelle ja vaimolleen tuli ennen kuin 3 vuotta oli kulunut.

Vierailija
2/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pidätte sellaiset häät kuin itse haluatte ja muut saavat tyytyä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelat eivät häistä määrää. Te kutsutte sinne ne ihmiset jotka haluatte.

Vierailija
4/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on miniän näytettävä appivanhemmille heti kaapin paikka.

Vierailija
5/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen naimisiin unelmieni mustassa häämekossa valkoisine koruineen ja asusteineen. Kuvitelkaa se henkisen närästyksen määrä, mitä tämä luultavasti aiheuttaa osassa vieraita. Ei siinä, tietävät kyllä missä on ovi ja toivon mukaan miten siitä kävellään ulos jos häät eivät ole HEIDÄN mieleen...

Suku on pahin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi