Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä haastoi mut oikeuteen neljännen kerran

Surullinen
09.12.2016 |

Huoh, neljännen kerran joudun menemään oikeuteen lasten tapaamisista... Ja valtio maksaa (eksä työtön ja varaton, eli saa oikeusapua), paitsi minä tietenkin omat kuluni maksan, kun olen töissä.

Ja siis nyt lapset meillä viikko-viikko -systeemillä, mutta eksä tekee kaikkensa vieroittaakseen lapsia minusta, tämä yksi todiste taas siitäkin. Hän haluaa, että lapset tapaisivat minua 6 tuntia jokatoinen viikonloppu :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isosiskolla oli sama homma. Hän joutui lopulta kaikkeen maksumieheksi, kun mies sai lapset itselleen. Se oli koko meidän perheelle tosi raastavaa aikaa ja helpottanut vasta parin viimeisen vuoden aikana. Siskolla avopuoliso, jonka kanssa pieni tyttö. Tämäkin näkee sisaruksia korkeintaan joka toinen viikonloppu, kun isä saattaa yhtäkkiä päättää, ettei äidille nyt voi mennä. Mulla meni kokonaan usko lastensuojeluun ja lastenvalvojiin. Olen vielä kyseisten ihmisten kanssa samassa laitoksessa töissä...

Vierailija
2/3 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isosiskolla oli sama homma. Hän joutui lopulta kaikkeen maksumieheksi, kun mies sai lapset itselleen. Se oli koko meidän perheelle tosi raastavaa aikaa ja helpottanut vasta parin viimeisen vuoden aikana. Siskolla avopuoliso, jonka kanssa pieni tyttö. Tämäkin näkee sisaruksia korkeintaan joka toinen viikonloppu, kun isä saattaa yhtäkkiä päättää, ettei äidille nyt voi mennä. Mulla meni kokonaan usko lastensuojeluun ja lastenvalvojiin. Olen vielä kyseisten ihmisten kanssa samassa laitoksessa töissä...

Unohtui lisätä: Taistele ja pidä puoliasi, älä anna eksän nujertaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihan käsittämätöntä. Minullakin mennyt usko ja luotto lastensuojeluun. Siellä halutaan ilmeisesti niin kovasti "auttaa" kaikkia, niin ei laisinkaan nähdä metsää puilta. Ja empaattisina ihmisinä uskovat kaikkia ja kaikkiin, myös persoonallisuushäiriöisiin manupuloijiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi