Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa herkkujeni syönnistä!

Vierailija
09.12.2016 |

Eli, olen normaalipainoinen nainen ja harrastan säännöllisesti liikuntaa. Syön kuitenkin joka päivä hiukan herkkuja, pari keksiä silloin, jäätelön tällöin. Miestä tämä häiritsee suunnattomasti.
Itse ei ole makean perään, ja heti kun huomaa minun jotain napsaisevan alkaa valitus "taas syöt tota sokerimättöä! Lopeta ton syöminen! Minäkin osaan olla ilman!"
Olen kysynyt olenko mielestään lihava, että johtuuko tämä siitä. En todellakaan oli vastaus. Sokeri on vain hänestä pahaa ja epäterveellistä, eikä ihminen sitä tarvitse.
Miten saisin miehen lopettamaan tämän??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri nostaa triglyjä ja pienipartikkelista ldl-kolesterolia.

Vierailija
22/28 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutistina vastustan tyhmentävää alkoholia, joten kuljen alkoholisaarnaajana kapakoissa puhumassa ihmisille alkoholin haitoista. Aivan sama, mitä alkoholipitoista he juovat, koska ALKOHOLI ON KUOLEMAKSI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se herkkujen napsiminen,mies on oikeassa.

Miksi? Samantien voisin sitten lopettaa kaiken mikä tuo vähänkään iloa elämään.

Kuulostaa aika tuhoisalta jos herkut tuo iloa elämään.

Mikäs sitten on mielestäsi hyväksyttävä syy syödä makeaa jos ei se että ne maistuu itsestä hyvälle --> tuovat iloa? (Olettaen siis että niitä joka tapauksessa tulee syötyä) Ei kukaan sano että niiden pitäisi olla ainut tai pääasiallinen ilon lähde.

Vierailija
24/28 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolutistina vastustan tyhmentävää alkoholia, joten kuljen alkoholisaarnaajana kapakoissa puhumassa ihmisille alkoholin haitoista. Aivan sama, mitä alkoholipitoista he juovat, koska ALKOHOLI ON KUOLEMAKSI.

Alkoholisaarnaajana kapakoissa? Tämä on hyvä...

Vierailija
25/28 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu miehelle millään lailla.

Vierailija
26/28 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu miehelle millään lailla.

Ei kuulu jos ei äänekkäästi syö,mutta näkyy.

Vierailija
27/28 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on pahasta yllättävän pieninäkin määrinä ja saamme helposti piilosokeria monista ruoka-aineista, kuten kastikkeista. Kyllä minuakin tympisi, jos toinen joka päivä mässyttäisi sokeria. Eri asia, jos on vaikka kerran viikossa herkkupäivä, jolloin syö jäätelön ja pari keksiä.

Vierailija
28/28 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä ettei herkuttelu ole hallinnassa, jos pitää joka päivä mättää sokeria. Oletko hakenut apua ongelmaasi tai yrittänyt pitää esim. yhden herkuttelupäivän viikossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme