Miksi uimahallissa on vain muutama käsisuihku? Alapään pesu on mahdotonta kattosuihkun alla.
Miten voi olla niin ymmärtämättömiä liikuntatoimen/ kunnossapidon henkilökuntaa?
Sitten jos löytyy nämä kaksi käsisuihkua niin paine on niissä olematon.
Eivät ne paskakikkareet sieltä pyllykarvoista lähde kun vesipaineella.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää vaa uskaltaa levittää ne härpäkkkeet siellä veden alla ja antaa mun katsella sua höyrysaunasta :DD
Yksi päivä yksi mummu oli vaahdottanut alapäänsä kunnolla. Näin kun pyllisti siinä suihkun alla. Lähti sitten uimaan ilman huuhtelua.
Vierailija kirjoitti:
Voisin uskoa, että ne joiden sohva haisee perseelle eivät pese kannikoitaan ulostamisen jälkeen. Nämä kun tulevat sitten uimaan perskarvoineen. Tähän sitten kaipaisin niitä paineellisia käsisuihkuja.
Aika hajottava piippu, jos kannikatkin on toimituksen jälkeen paskassa.
Vierailija kirjoitti:
Rekkamiehen pastillit irtoaa porealtaassa, kun käyttää uimahousuja hetken pois jalasta.
😄
Kuka muka julkisessa paikassa eli uimahallissa kehtaa kosketella itseään yksityisimmistä paikoistaan, eli peräosista ja häpyosista? Niihin koskettaminenhan on täysin sopimatonta, minulle opetettiin se jo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin uskoa, että ne joiden sohva haisee perseelle eivät pese kannikoitaan ulostamisen jälkeen. Nämä kun tulevat sitten uimaan perskarvoineen. Tähän sitten kaipaisin niitä paineellisia käsisuihkuja.
Aika hajottava piippu, jos kannikatkin on toimituksen jälkeen paskassa.
Nauran täällä kuollakseni rekkamiehen pastilleille ja hajottaville piipuille 😁.
???? kirjoitti:
Kuka muka julkisessa paikassa eli uimahallissa kehtaa kosketella itseään yksityisimmistä paikoistaan, eli peräosista ja häpyosista? Niihin koskettaminenhan on täysin sopimatonta, minulle opetettiin se jo lapsena.
Omg. Kun viimeksi palstailin enemmän, täällä kohistiin kyykkyvatkauksesta ja etupyllystä. Peräosat ja häpyosat ovat vielä parempaa termistöä. Kiitos av, kokenut kaiken tietää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää vaa uskaltaa levittää ne härpäkkkeet siellä veden alla ja antaa mun katsella sua höyrysaunasta :DD
Yksi päivä yksi mummu oli vaahdottanut alapäänsä kunnolla. Näin kun pyllisti siinä suihkun alla. Lähti sitten uimaan ilman huuhtelua.
Se meni porealtaaseen huuhteluun.
Miksi uimahallissa on miesten pesuhuoneessa naissiivoajia?
Minä en ainakaan ole voinut huljuttaa vehjettäni uimahallin suihkussa. Pesen varmuudeksi kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se meni porealtaaseen huuhteluun.
Ja omalle kivalle.;D
Siis oikeesti? Opetelkaa nyt herranjumala pesemään aukkonne kotona, ennenkuin lähdette julkisille paikoille sooloilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys siis oli, että miten sillä kattosuihkulla saa alapään puhtaaksi. Pitäisikö nousta käsiseisontaan 😅?
Itse kyllä pesen alapään saippualla eikä koskaan mitään hiivoja ole tullut.
Voiko tuota hiivaa jotenkin hyödyntää,vaikka kotikaljaan tai leipomiseen?
Oletteko muuten nähneet sen youtube videon missä nainen " pieraisee" porealtaassa jossa on 3-4 ihmistä.
Vesi värjäytyy hetkessä vihreänruskeaksi ja muut henkilöt kauhuissaan syöksyy pois ammeesta.
Tais olla ns. märkäpieru.
Löytyi muistaakseni jollakin "shit "tms.haulla.
Vierailija kirjoitti:
Rekkamiehen pastillit irtoaa porealtaassa, kun käyttää uimahousuja hetken pois jalasta.
Tämä on totta, huh, kuvittelin jo kaikkien näiden vuosien jälkeen olevani ainut joka puhdistaa uidessa taka- ja etupuolen.
Täsmälleen samaa mieltä. Yläsuihkut eivät toimi.
lvi-suunnittelijat ovat miehiä...
Hieman ihmetyttää kuinka läpikotaisin ja millintarkkaan sen tuheronne puunaatte puhtaaksi, kun minulle ainakin riittää se ylhäältä tuleva vesi eikä sitä tarvitse käsisuihkulla suoraan sinne suihkuttaa. Jos on niin avutonta ettei pärjää normaalilla yläsuihkulla kuten muutkin, vaan tarvii sen painepesurin siihen alapään puhdistamiseen niin eiköhän olisi helpompi jäädä sinne kotia sitä putsailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieman ihmetyttää kuinka läpikotaisin ja millintarkkaan sen tuheronne puunaatte puhtaaksi, kun minulle ainakin riittää se ylhäältä tuleva vesi eikä sitä tarvitse käsisuihkulla suoraan sinne suihkuttaa. Jos on niin avutonta ettei pärjää normaalilla yläsuihkulla kuten muutkin, vaan tarvii sen painepesurin siihen alapään puhdistamiseen niin eiköhän olisi helpompi jäädä sinne kotia sitä putsailemaan.
Sun pimpsa on varmaan täynnä sellaista valkoista töhnää ja hajukin on sen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä. Yläsuihkut eivät toimi.
lvi-suunnittelijat ovat miehiä...
Löytyi yksi fiksu ihminen 🍀
Hetkeen taas nauranutkaan näin makeasti :D Rekkamiehenpastilli, ei juutas.