Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naispedofiilit on yleistyneet?

Vierailija
09.12.2016 |

Jatkuvasti tulee uutisia miten joku naisopettaja on käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen oppilaitaan. En muista että ennen olisi näin montaa tapausta ollut. Mistä johtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat alkaneet jäädä kiinni, kun asia ei ole enää tabu. Ennen tosin saattoi opettajattaren antama erityishuomio olla pojalle ylpeilyn aihe, eikä kukaan pitänyt sitä rikoksena.

Vierailija
2/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin eivät varmaankaan jääneet kiinni. Nykyään kaikesta yhteydenpidosta jää todisteet. Esim. tekstiviestit ja meilit. Samoin osassa tapauksista todisteet on saatu juurikin opettajien lähettämistä kuvaviesteistä, jotka nuori poika on sitten edelleenlähettänyt kavereilleen tai näyttänyt muille.

Pedofilia muuten on eri asia kuin alaikäiseen sekaantuminen. Käsittääkseni suurin osa näistä tapauksista ei ole ollut pedofiileja vaan tuomio on tullut juurikin alaikäiseen (teiniin) sekaantumisesta. Pedofiilit ovat kiinnostuneita alle 13-vuotiasta tytöistä tai pojista, mutta muistaakseni osassa näistä koulutapauksista seksuaalisen hyväksikäytön uhri on ollut iältään lähempänä 16-vuotta tai jopa yli 16-vuotias. Eli kyseessä olisi lähinnä emebofilia eikä pedofilia.

Opettajan seksisuhteet melkein täysi-ikäiseenkin yli 16-vuotiaaseen ovat kiellettyjä virka-aseman väärinkäytön vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, otsikkosi sisältää väitteen, jonka tueksi tarvisi jotain vahvempaa kuin "musta tuntuu" tai "mä olen huomannut".

Toisekseen, kuten minua aikaisemmin kirjoittaneet ovat huomauttaneet, kiinni jääneiden/julkisuuteen tulleiden tapausten määrä ei vielä kerro, onko tapausten määrä ylipäätään noussut.

Kolmanneksi: mitä oikein haet tällä aloituksella? Että täällä alettaisiin spekuloida ylipäätään naisten alentuneesta moraalista, vai mikä tämän jutun juoni oli? Mistä meistä kukaan voisi ilman mitään tutkittua näyttöä tietää, miksi nämä tapaukset ovat yleistyneet, jos ovat? Pedofiileillä kuitenkin on sukupuoleen katsomatta hyvin erilainen maailmankuva ja näkökulma kuin keskivertoyksilöllä, joten tällainen keskustelu ei ole oikein mielekästä eikä johda mihinkään.

Vierailija
4/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, otsikkosi sisältää väitteen, jonka tueksi tarvisi jotain vahvempaa kuin "musta tuntuu" tai "mä olen huomannut".

Toisekseen, kuten minua aikaisemmin kirjoittaneet ovat huomauttaneet, kiinni jääneiden/julkisuuteen tulleiden tapausten määrä ei vielä kerro, onko tapausten määrä ylipäätään noussut.

Kolmanneksi: mitä oikein haet tällä aloituksella? Että täällä alettaisiin spekuloida ylipäätään naisten alentuneesta moraalista, vai mikä tämän jutun juoni oli? Mistä meistä kukaan voisi ilman mitään tutkittua näyttöä tietää, miksi nämä tapaukset ovat yleistyneet, jos ovat? Pedofiileillä kuitenkin on sukupuoleen katsomatta hyvin erilainen maailmankuva ja näkökulma kuin keskivertoyksilöllä, joten tällainen keskustelu ei ole oikein mielekästä eikä johda mihinkään.

Tässä on aika pitkä lista. Uutisia seuranneet on kyllä huomanneet tämän ilmiön lisääntymisen. Ei tarvita mutuiluja. Keskustelun tarkoitus on sama kuin minkä tahansa keskustelun tällä palstalla. Voit osallistua tai olla osallistumatta. http://www.wnd.com/2014/08/39783/

Vierailija
5/5 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva seksin tuputus saa ihmiset voimaan huonosti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi