Erektion saamattomuus jännittäessä
Eli minulla on ongelmana saada naisen kanssa kunnollista erektiota, koska jännitän tilannetta liikaa. Yksin saan helposti kovan erektion, joten vika on korvien välissä. Olen jättänyt kokonaan runkkaamisen, että olisin mahdollisimman halukas oikeassa tilanteessa. Onko tässä vielä jotain mitä voin itse tehdä vai pitääkö hakea lääkäriltä resepti johonkin nappeihin?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Haittaako naisia miehen erektiolääkkeen käyttö? Menettääkö mies miehisyytensä naisen silmissä?
Mistä ne naiset sitä tietäisi? Ei luulisi silloin myöskään haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Aito rakkaus, luottamus ja turvallisuuden tunne kumppaniin! Tutustu ensin rauhassa toiseen ja sitten vasta seksipuuhat. Jos on stressiä tai masennusta muissa asioissa, saattavat heijastua tähänkin puoleen.
Lässynlää. Pilleri autta alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä en suosittele erektiolääkkeitä kuin viimeisessä hädässä, jos kerran vika on korvien välissä. Ne lääkkeethän vain pahentavat tilannetta, kun et opi säätelemään itseäsi luonnollisesti jos sinulla seisoo riippumatta siitä, mikä tilanne on ja mitä siinä tapahtuu.
Suosittelisin keskittymään seksiin sellaisen naisen kanssa, josta todella paljon pidät, ja joka myös pitää sinusta. Mitä kauemmin jatkat harjoituksia saman naisen kanssa, sitä enemmän tilanne varmasti helpottaa. Mitä empaattisempi ja kannustavampi nainen, sitä parempi.
Toisin sanoen yhden yön jutut pois ja etsimään jos nyt ei "sitä oikeaa", niin oikeampaa. ;) Jos ei ihan heti löydy niin sehän on hyvä vain, koska silloin se panetus vain kasvaa ja erektioherkkyys takuulla myös.
Minä taas suosittelen lääkitystä ihan omasta kokemuksesta. Kun alkuun pääsi, niin nykyään sujuu oikein loistavasti ilman lääkkeitä. Kyllä taas asiantuntemus loistaa kilometrien päähän. Ei ne lääkkeet aiheuta mitään pakkoerektiota, että seisoo, vaikka katsoisi kissanpentuja pyörimässä tehosekoittimisessa.
Kannustan hankkimaan seksuaalisia kokemuksia. Ihan sama, onko ne yhden tai useamman illan juttuja. Kyllä se siitä lähtee sujumaan.
Rohkeesti nappeja hakeen, ja niillä alkuun. Kun saat tulille muutaman kerran nappien kans, niin sujuu ilmankin loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää etten tajua mitä jännitämistä siinä on. Onko vaan liian kova kiire? Kieli ja sormetkin on olemassa, niitä kun käytät niin ei partneri kyllästy ja saat vähän näppituntumaa.
Sehän nyt ei varsinaisesti auta ratkaisemaan ap:n ongelmaa, että sinä et ymmärrä. Partneri myös saattaa kyllästyä, jos ei saa ihan perinteisesti kyrpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako naisia miehen erektiolääkkeen käyttö? Menettääkö mies miehisyytensä naisen silmissä?
Huomattavia sivuvaikutuksia erektiolääkkeissä on ainakin kasvojen punotus, nenän tukkoisuus ja pääkipu. Tiedä sitten kuinka hyvin nuo on naisten tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavia sivuvaikutuksia erektiolääkkeissä on ainakin kasvojen punotus, nenän tukkoisuus ja pääkipu. Tiedä sitten kuinka hyvin nuo on naisten tiedossa.
Saattaa naama punottaa muutenkin noissa touhuissa. Muu nyt ei näykään ja tukkoiseen nenään auttaa sumute.
Vierailija kirjoitti:
Eli minulla on ongelmana saada naisen kanssa kunnollista erektiota, koska jännitän tilannetta liikaa. Yksin saan helposti kovan erektion, joten vika on korvien välissä. Olen jättänyt kokonaan runkkaamisen, että olisin mahdollisimman halukas oikeassa tilanteessa. Onko tässä vielä jotain mitä voin itse tehdä vai pitääkö hakea lääkäriltä resepti johonkin nappeihin?
Se mistään jännittämisestä johdu, oot vaan liikaa vatkannu prinssinakkias, liian tiukalla nyrkilläs, ja kun saat aitoa pimperoa, ei se tunnukkaan sun nakissasi enää missään kun nakkis on tottunut nyrkkis puristukseen. Silloin nakillesi pimppi kuin pimppi on messuhalli. Ja onhan se kokokin tietty seikka ettei mikään tunnu missään naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko silmien sitominen? Voisit keskittyy paremmin. Penisrengaskin voi auttaa, tosin se vaatii että ensin saa edes jonkunlaisen erektion. itellä kondomin kanssa tulee uusien kanssa käytettyä rengasta, kun siitä saa varmuutta ettei lopahda kesken. Tosin sekin tuntuu vaihtelevan seksuaalisen yhteensopivuuden mukaan, joidenkin kanssa kerta on jo tarpeeks ja joidenkin kanssa jaksaa useamman kertaa. Yks onnistuminen auttais varmaan kans. Hommaa ne pillerit kun siitä saa jo itseluottamusta, kun on kemiaa apuna. Sekn voi riittää, että pitää niitä vaan mukana, kun apu on lähellä, jos tulis tarvetta.
Ei taida olla niin pieniä penisrenkaita ..
Aloitat tabuilla ja pienennät joka kerta annosta ja loulta et enää tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mistään jännittämisestä johdu, oot vaan liikaa vatkannu prinssinakkias, liian tiukalla nyrkilläs, ja kun saat aitoa pimperoa, ei se tunnukkaan sun nakissasi enää missään kun nakkis on tottunut nyrkkis puristukseen. Silloin nakillesi pimppi kuin pimppi on messuhalli. Ja onhan se kokokin tietty seikka ettei mikään tunnu missään naisen kanssa.
Etkö tajua, että ei tule niin kovaa erektiota, että pääsisi naisen sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tajua, että ei tule niin kovaa erektiota, että pääsisi naisen sisään?
Tuosta kommentista tuli mieleen, että vois kokeilla saunassa. Lämmittää vähän naista niin siellä puolivelttokin sujahtaa sisälle. Ja molemmat olisi leikkimielellä liikkeellä, jos ei jäykisty niin ei jäykisty, silti voi pitää hauskaa.
Mutta joo, nappia vaan naamariin niin johan lähtee. Turha kärsiä ongelmista johon on keksitty toimivia ja helppoja ratkaisuja.