Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektion saamattomuus jännittäessä

Vierailija
09.12.2016 |

Eli minulla on ongelmana saada naisen kanssa kunnollista erektiota, koska jännitän tilannetta liikaa. Yksin saan helposti kovan erektion, joten vika on korvien välissä. Olen jättänyt kokonaan runkkaamisen, että olisin mahdollisimman halukas oikeassa tilanteessa. Onko tässä vielä jotain mitä voin itse tehdä vai pitääkö hakea lääkäriltä resepti johonkin nappeihin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas näitä. Jos ei täysi urvelo niin sitten on kulli löysä.

Täällä olisi oikeitakin miehiä treffiseuraksi.

Vierailija
2/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nämä vastaukset ovat aina tuollaisia. Inhottava tilanne se on jos ei seiso. Tiedän sen hyvin. Halua on mutta kun ei niin ei...Hae erektiolääkettä. Niitä saa helposti kyllä. Sitten vain hommiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nämä vastaukset ovat aina tuollaisia. Inhottava tilanne se on jos ei seiso. Tiedän sen hyvin. Halua on mutta kun ei niin ei...Hae erektiolääkettä. Niitä saa helposti kyllä. Sitten vain hommiin

Toimii.

Vierailija
4/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suosittele erektiolääkkeitä kuin viimeisessä hädässä, jos kerran vika on korvien välissä. Ne lääkkeethän vain pahentavat tilannetta, kun et opi säätelemään itseäsi luonnollisesti jos sinulla seisoo riippumatta siitä, mikä tilanne on ja mitä siinä tapahtuu.

Suosittelisin keskittymään seksiin sellaisen naisen kanssa, josta todella paljon pidät, ja joka myös pitää sinusta. Mitä kauemmin jatkat harjoituksia saman naisen kanssa, sitä enemmän tilanne varmasti helpottaa. Mitä empaattisempi ja kannustavampi nainen, sitä parempi.

Toisin sanoen yhden yön jutut pois ja etsimään jos nyt ei "sitä oikeaa", niin oikeampaa. ;) Jos ei ihan heti löydy niin sehän on hyvä vain, koska silloin se panetus vain kasvaa ja erektioherkkyys takuulla myös.

Vierailija
5/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitätkö saman naisen kanssa kerrasta toiseen? Puuttuuko tilanteesta luottamusta tai turvallisuuden tunnetta? Pystytkö sanomaan ääneen että jännittää?

Mulle on mies sanonut ihan suoraan suihinoton aikana, että vähän hitaammin/hellemmin kun vähän jännittää. Rauhoittamalla onnistui kyllä sitten erektion saaminen onnistui. Eli onko erilaisia kosketuksen tapoja myös kokeiltu?

Vierailija
6/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittely ja pelleily miehen ulkonäöllä myös auttaa erektion pysymiseen poissa.

Vierailija
7/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa nappien kanssa ja sitten ehkä loppuu jännittäminenkin.

Vierailija
8/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Missä?

Vierailija
9/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitätkö saman naisen kanssa kerrasta toiseen? Puuttuuko tilanteesta luottamusta tai turvallisuuden tunnetta? Pystytkö sanomaan ääneen että jännittää?

Mulle on mies sanonut ihan suoraan suihinoton aikana, että vähän hitaammin/hellemmin kun vähän jännittää. Rauhoittamalla onnistui kyllä sitten erektion saaminen onnistui. Eli onko erilaisia kosketuksen tapoja myös kokeiltu?

No parin naisen kanssa olen saanut useamman tilaisuuden, mutta uskallan kyllä sanoa ekalla kerralla, että jännittää. Ei ole kyse siitä, että ei olisi turvallinen olo vaan pelkästään sen jännityksen takia erektiota on vaikea saada. On kokeiltu monenlaista ja paras tapa on rauhallisesti edeten, mutta en silti saa yhtä hyvää erektiota minkä yksin saisin. Se oikea on tietysti hakusessa, mutta olisihan se mukava harrastaa seksiä edes kerran vuodessa, vaikka "väärän" naisen kanssa.

Ap

Vierailija
10/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise oikein kunnon töräys ja laita muna pilluun!

Vierailija
11/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko silmien sitominen? Voisit keskittyy paremmin. Penisrengaskin voi auttaa, tosin se vaatii että ensin saa edes jonkunlaisen erektion. itellä kondomin kanssa tulee uusien kanssa käytettyä rengasta, kun siitä saa varmuutta ettei lopahda kesken. Tosin sekin tuntuu vaihtelevan seksuaalisen yhteensopivuuden mukaan, joidenkin kanssa kerta on jo tarpeeks ja joidenkin kanssa jaksaa useamman kertaa. Yks onnistuminen auttais varmaan kans. Hommaa ne pillerit kun siitä saa jo itseluottamusta, kun on kemiaa apuna. Sekn voi riittää, että pitää niitä vaan mukana, kun apu on lähellä, jos tulis tarvetta.

Vierailija
12/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Missä?

Pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
13/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Missä?

Pääkaupunkiseudulla.

Ei se ole täällä.

Vierailija
14/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Missä?

Pääkaupunkiseudulla.

Ei se ole täällä.

Täällä se on.

Vierailija
15/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito rakkaus, luottamus ja turvallisuuden tunne kumppaniin! Tutustu ensin rauhassa toiseen ja sitten vasta seksipuuhat. Jos on stressiä tai masennusta muissa asioissa, saattavat heijastua tähänkin puoleen.

Vierailija
16/33 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito rakkaus, luottamus ja turvallisuuden tunne kumppaniin! Tutustu ensin rauhassa toiseen ja sitten vasta seksipuuhat. Jos on stressiä tai masennusta muissa asioissa, saattavat heijastua tähänkin puoleen.

Et ole kärsinyt tästä ongelmasta, et tiedä asiasta oikeasti mitään.

Vierailija
17/33 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan josku lukeneeni, että jos velttous johtuu jännittämisestä, niin muutama kerta pillereiden avulla tuo itse varmuutta ja sitten niitä pillereitä ei enään jatkossa tarvitisisi, tosin saattaahan niihin jäädä koukkuunkin. Tässä minun ajautuksiani pillereistä.

Jos itse olisin tuossa tilanteessa, niin kasvattaisin itsevarmuutta ihan luonnollisesti, eli kävisin hupakoimassa. Paria kolmea eri hupakkoakun käy tunnin session vetämässä, niin eiköhän siinä itsevarmuutta kerry jo ihan tarpeeksi...M31

Vierailija
18/33 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää etten tajua mitä jännitämistä siinä on. Onko vaan liian kova kiire? Kieli ja sormetkin on olemassa, niitä kun käytät niin ei partneri kyllästy ja saat vähän näppituntumaa.

Vierailija
19/33 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ongelma siis kaikkien kanssa vai jonkun tietyn naisen kanssa? mulla on ollut parikin kpl petikumppaneita, joilla ei oo seissy ollenkaan tai todella heikosti. ekalla tais syy olla korvien välissä ja toinen tais olla vaan liian laiska panemaan.

N24

Vierailija
20/33 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt poika ehdottomasti hutsuissa käymään, niin pääset jännityksestäsi. Sitten kun tulee kohdalle Se oikea, niin pelit pelaa.