Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee kiusaa

Vierailija
09.12.2016 |

Ei voinut vahingossakaan tuoda kellarin liiteristä puita vaikka kävi alakerrassa. Pitäisikö vaan kärsiä kylmyyttä kuten viime yönä? Ja kysyin miksi ei puita tuonut ei kuulemma kerinnyt vaikka vieläkin n 45 minuuttia myöhemmin on kotona.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että mies kantaa puut ja lämmittää ja minä keitän sopan, tee meistä kummastakaan avutonta. Ehkä meidän avioliitto toimii vaan paremmin, kuin muiden.

Vierailija
42/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit seisoo suihkussa tunnin??????

Vitsin kaupunkilaiset!!!!

Meillä vesi lämpiää tuossa kylppärin nurkassa varaajassa ja joka tilkasta maksetaan.. Ihan itse... Ihan omasta pussista!!! Ja ok talo asujaa kiusataan ja syytetään kaikesta!

Voisi tehdä teidänkin teineille hyvää kohdata vähän elämän realiteetteja!!

Olen järkyttynyt!!

Hirveää tuhlausta!!!!

En puolustele tunnin suihkua. Kannatan lyhyttä. Niistä kuluista...täällä kaupungissakin maksetaan omasta pussista ne pisarat. Loppukaudesta lasketaan kuka miten paljon roiski ja tasataan vastike käytön mukaan...jollekin enempi jollekki vähempi.

Tosiaan tuo itse lämmittäminen tuo kulutuksen tajuttavammaksi. Yritetään välillä minuutin suihkuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesilasku on kiinteä. aan kyllä ne yleensä tasataan jos se on liian pieni. Ei ilmaista lounasta tai vaikka vettä ole olemassakaan. Ja hoitovastikkeeseen on laskettu mukaan sen veden lämmitys kaukolämpötalossa. Että vastikkeeton ok-asuja ottaa nyt sen herneen nenustaan.

Tiesitkö että täällä on sellaisia, joilla on pihassa omalla tontilla kaivo, josta vesi nostetaan pumpulla ja pumpataan lämminvesivaraajaan ja siitä paineastian avulla suihkuun? Mikään ei tule ilmaiseksi ja itsellään. Niin vesi kuin paskavesikin täytyy huolehtia itse. Mikään ei häviä itsekseen, eikä ilmesty itsekseen.

Ei pysty teini seisomaan tuntia suihkussa kun on kaivo ja varaaja tyhjiä, ja tiedossa 400€ sähkölasku jo vedestä..

Kaupungissa 20 eurolla saa lutata puhdasta vettä niin paljon kuin sielu sietää, ja se on aivan helkkarin väärin.

Jos jokainen näkisi ja maksaisi siitä omasta vedestään, ei maailma olisi näin kusessa puhtaan veden kanssa.

Kun et tiedä etkä näköjään edes ymmärrä asioista yhtään mitään niin voisitko pitää pääsi kiinni, kukaan ei jaksa sun ruikutustas kuunnella. RuikRuikRuikunRuikun.

Vierailija
44/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois.

Silloin pitää älytä muuttamaan kun ei pysty itse perus tarpeista huolehtimaan ja itse asiassa hieman ennemmin olisi pitänyt.

Kerrostalossa tulee vesi ja lämpö ilman vaivaa.

Lapsetko otan myös mukaani?

Kyllä mä näkisin että lasten on parempi isänsä kanssa kuin sydänvaivaisen äidin joka ei mitään jaksa.

Entä kun se isä ei halua niitä lapsia?

Huoliskohan lastenkoti niitä lapsia? otappa selvää.

Katsos kun ei niitten lasten ole hyvä tuollaisen lahnankaan kanssa.

Ja jatkossa vinkiksi niin ottasit hieman enemmän selvää ehkäisystä jos sille nyt enää on tarvetta.

Ehkäisyasiat on kunnossa enkä tiennyt olevani lahna sen takia että olin aamuyön sairaalassa sydämen takia.

Kuka sanoi että olet lahna koska olit sairaalassa?

Miksi vääntelet sanomisia?

Väänteletkö sammalla lailla miehesi sanomisia ja tekemisiä?

Lahna olet kun et ymmärrä vaihtaa asumismuotoa jos kerran nykyiseen et itse kykene. Vain Lahna jää ruikuttamaan että kun toi toinen....

Siinä menisi perhe rikki jos kerrostaloon muuttaisin kun muut ei kerrostaloon halua. Sekö olisi hyvä vaihtoehto?

Et sitten vastannut kysymykseen väänteletkö myös miehesi sanomisia ja tekemisiä niinkuin vääntelit minun kirjoitustani?

Samoin kuin olet jättänyt vastaamatta että sattuuko tuo typeryys päähän tai tuntuuko se jotenkin muuten. Samoin kuin moneen moneen muuhunkin "kiperään" kysymykseen.

Olet pelkkä provoa ruikuttava pelle!

Tunnut olevan niin kiukkuinen ettei sulle kannata vastata.

Vierailija
45/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että mies kantaa puut ja lämmittää ja minä keitän sopan, tee meistä kummastakaan avutonta. Ehkä meidän avioliitto toimii vaan paremmin, kuin muiden.

Olet typerys.

Meinasitko että kuolette samalla sekunnilla.

Äh turha vaiva typerykselle selittää ole onnettomassa itsessäsi ja surkastu siihen.

Vierailija
46/46 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois.

Silloin pitää älytä muuttamaan kun ei pysty itse perus tarpeista huolehtimaan ja itse asiassa hieman ennemmin olisi pitänyt.

Kerrostalossa tulee vesi ja lämpö ilman vaivaa.

Lapsetko otan myös mukaani?

Kyllä mä näkisin että lasten on parempi isänsä kanssa kuin sydänvaivaisen äidin joka ei mitään jaksa.

Entä kun se isä ei halua niitä lapsia?

Huoliskohan lastenkoti niitä lapsia? otappa selvää.

Katsos kun ei niitten lasten ole hyvä tuollaisen lahnankaan kanssa.

Ja jatkossa vinkiksi niin ottasit hieman enemmän selvää ehkäisystä jos sille nyt enää on tarvetta.

Ehkäisyasiat on kunnossa enkä tiennyt olevani lahna sen takia että olin aamuyön sairaalassa sydämen takia.

Kuka sanoi että olet lahna koska olit sairaalassa?

Miksi vääntelet sanomisia?

Väänteletkö sammalla lailla miehesi sanomisia ja tekemisiä?

Lahna olet kun et ymmärrä vaihtaa asumismuotoa jos kerran nykyiseen et itse kykene. Vain Lahna jää ruikuttamaan että kun toi toinen....

Siinä menisi perhe rikki jos kerrostaloon muuttaisin kun muut ei kerrostaloon halua. Sekö olisi hyvä vaihtoehto?

Et sitten vastannut kysymykseen väänteletkö myös miehesi sanomisia ja tekemisiä niinkuin vääntelit minun kirjoitustani?

Samoin kuin olet jättänyt vastaamatta että sattuuko tuo typeryys päähän tai tuntuuko se jotenkin muuten. Samoin kuin moneen moneen muuhunkin "kiperään" kysymykseen.

Olet pelkkä provoa ruikuttava pelle!

Tunnut olevan niin kiukkuinen ettei sulle kannata vastata.

Et sinä pelkästään minulle ole jättänyt vastaamatta. Mutta Hahahaa jää provoilemaan keskenäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi