Mies tekee kiusaa
Ei voinut vahingossakaan tuoda kellarin liiteristä puita vaikka kävi alakerrassa. Pitäisikö vaan kärsiä kylmyyttä kuten viime yönä? Ja kysyin miksi ei puita tuonut ei kuulemma kerinnyt vaikka vieläkin n 45 minuuttia myöhemmin on kotona.
Kommentit (46)
No sullahan on itselläs koko päivä aikaa hakea niitä. Mitäpä jos lähtisit än yyy tee NYT hakemaan niitä puita.
Vierailija kirjoitti:
No sullahan on itselläs koko päivä aikaa hakea niitä. Mitäpä jos lähtisit än yyy tee NYT hakemaan niitä puita.
Ei ole koko päivää aikaa ja sydänvaivat ei hyvää tykkää tuosta puiden raajaamisesta.
Muuta pois.
Silloin pitää älytä muuttamaan kun ei pysty itse perus tarpeista huolehtimaan ja itse asiassa hieman ennemmin olisi pitänyt.
Kerrostalossa tulee vesi ja lämpö ilman vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois.
Silloin pitää älytä muuttamaan kun ei pysty itse perus tarpeista huolehtimaan ja itse asiassa hieman ennemmin olisi pitänyt.
Lapsetko otan myös mukaani?
Saat hyvän perseen kun alat itse kannella puut.
Nöööh... Nyt mää ehkä sanosin sille ukolle, että sää saakeli tuot NYT niitä puita, ettei sun kakarat jäädy. Ne puut ei sieltä hyppele vaikka kuinka murjotat. Kyllä se on miehen työ kantaa puut, ei äidin...
Kyllä munkin vilu tulis, jos puunkanto olis miehen vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois.
Lapsistakin voisi olla ihan kiva keskittyä elämiseen eikä valittamiseen ja puiden raahaamiseen. Kerrostaloasunnoissa on useasti myös kiinteä vesimaksu, joten teinit saa seistä suihkussa vaikka sen tunnin, mikä niillä suihkussa seisomiseen menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois.
Lapsistakin voisi olla ihan kiva keskittyä elämiseen eikä valittamiseen ja puiden raahaamiseen. Kerrostaloasunnoissa on useasti myös kiinteä vesimaksu, joten teinit saa seistä suihkussa vaikka sen tunnin, mikä niillä suihkussa seisomiseen menee.
Varmasti näin mutta ei mun lapset ole vielä teinejä.
Meillä mies kantaa puut ja lämmittää. Minä laitan sille soppaa ja tyhjään ja siivoan pesät. Ja tämä toimii. Kyllä täytyy olla sovittuna, kuka tekee ja mitä. Ei ole naisten hommaa mikään puiden kantaminen! Johan tässä saisi itse tehdä kaiken, jos sille päälle sattuisi...
Teinit seisoo suihkussa tunnin??????
Vitsin kaupunkilaiset!!!!
Meillä vesi lämpiää tuossa kylppärin nurkassa varaajassa ja joka tilkasta maksetaan.. Ihan itse... Ihan omasta pussista!!! Ja ok talo asujaa kiusataan ja syytetään kaikesta!
Voisi tehdä teidänkin teineille hyvää kohdata vähän elämän realiteetteja!!
Olen järkyttynyt!!
Hirveää tuhlausta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies kantaa puut ja lämmittää. Minä laitan sille soppaa ja tyhjään ja siivoan pesät. Ja tämä toimii. Kyllä täytyy olla sovittuna, kuka tekee ja mitä. Ei ole naisten hommaa mikään puiden kantaminen! Johan tässä saisi itse tehdä kaiken, jos sille päälle sattuisi...
Meilläkin mies toi aiemmin puit ylös että sain lämmittää. Enää sitä ei huvita ja itse saan ne raahata ja lämmittää.
Heh heh.. Kaikki haluaa vaan keskittyä elämiseen ja hengittämiseen, ettei tarvitse huolia siitä, tuleeko lämpöä ja lämmintä vettä. Jeps jeps. Ja tää on sitä vihreää kaupunkilaisporukkaa, joka vetää ituja ja manteleita ja seisoo tunnin suihkussa. Kissoja suojellaan ja sitten ollaan niin luonnon ystäviä.
Kyllä pistää vihaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois.
Kyllä mä näkisin että lasten on parempi isänsä kanssa kuin sydänvaivaisen äidin joka ei mitään jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Se mies ei ikuisesti siinä ole sulle puita kantamassa eikä nainen ole ikuisesti siinä soppaa keittämässä. Että kyllä jokaisen pitää ja kuuluu pystyä huolehtimaan itsestään ja omista perustarpeistaan. On se niin nähty kun on hommat niin jaettu että yks tekee ja osaa vain yhtä ja toinen pystyy ja kykenee vain toiseen. Ja sitten kun se toinen ottaa (sika) ja kuolee niin.... pystykö arvaamaan mitä sitten? Urpot!! Onneksi itse osaan sekä keittää sopan että vaihtaa autoon öljyt samoin kuin mieheni osaa ja kykenee vastaaviin hommiin. Eli ei toisen lähdettyä jää sormi suuhun kun ei ole ruokaa tai ei osata laskuja maksaa. Sanoinko mä jo että Urpot uusavuttomat!!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois.
Kyllä mä näkisin että lasten on parempi isänsä kanssa kuin sydänvaivaisen äidin joka ei mitään jaksa.
Entä kun se isä ei halua niitä lapsia?
Onko sulla jaloissa tai käsissä vikaa, vai mikset itse niitä hae?
Jos on liikuntaongelmaa, sitten ymmärrän. Jos olet tervejalkainen ja -kätinen, niin en ymmärrä, mikset saa itse tuotua. Ole osa ratkaisua, älä osa ongelmaa.
t itekin puilla lämmittäjä ja itse ne ulkoa hakeva nainen