Miksi teitä naisia ei kiinnosta kilttien miesten ahdinko?
Monen masentuneen kiltin miehen elämän laatu parantuisi, jos he saisivat kokea naisten rakkautta edes silloin tällöin. Nykyään aivan liian moni kilttimies kärsii hiljaa yksin. Kiltit miehet olisivat ihanteellisia kumppaneita, jos naiset vain antaisivat mahdollisuuden.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä jatkuvaa kiltti-mies-lässytystä. Laiskat vässykät valittaa, että ootte te naiset kauheita ku teille kelpaa vaan jännämiehet lässyn lää.
Luuletteko te oikeasti, että naiset tulee hakemaan teitä kotiovelta. Yrittäisitte edes tehdä itsestänne mielenkiintoisia.
Kaiken maailman juntit, itsesäälissä vellovat itsestään huolta pitämättömät miehet kuvittelee, että teidän pitäis saada (tasokas) nainen.
Yrittäkää nyt ymmärtää, että ongelma ei ole se kiltteys vaan ongelma on jossain ihan muualla.
Miksi ette oo tulleet hakemaan?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä jatkuvaa kiltti-mies-lässytystä. Laiskat vässykät valittaa, että ootte te naiset kauheita ku teille kelpaa vaan jännämiehet lässyn lää.
Luuletteko te oikeasti, että naiset tulee hakemaan teitä kotiovelta. Yrittäisitte edes tehdä itsestänne mielenkiintoisia.
Kaiken maailman juntit, itsesäälissä vellovat itsestään huolta pitämättömät miehet kuvittelee, että teidän pitäis saada (tasokas) nainen.
Yrittäkää nyt ymmärtää, että ongelma ei ole se kiltteys vaan ongelma on jossain ihan muualla.
Mutta sehän tehoaa. Naiset ovat ottaneet täällä palstalla omakseen tuon helvetin typerän jännämies-sanan ja käyttävät sitä ihan vakavissaan. Kun lupaavat ja vannovat näille netin ruikuttajamiehille: "minä en jännämiehistä tykkää, minä tykkään kilteistä, minä olen kunnollinen nainen, pliis pliis hyväksy minut".
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä olet valmis tarjoamaan? Kohtelisitko naista kuin prinsessaa ja tarjoaisit ravintoloissa ja ostaisit lahjoja vai heittelisitkö kommentteja tyyliin "mua ei haittaa että olet lihava" ja vaatisit yksipuolista seksiä ja siivousta mutta et koskaan muistaisi merkkipäiviä?[/quote
Mitä tarjottavaa sinulla on miehelle? Olet lihava ja mies on sinulle niin vastenmielinen että "seksi" on yksipuolista. En tarjoaisi sinulle treffeillä edes euron kahvia.
Kiinnostaako sinua ap minun ahdinkoni?'olen todella kiltti ja ymmärtävä nainen ja sen vuoksi parisuhteissa minua aina kohdellaan kaltoin. Mulla on huono itsetunto ja ajaudun vahingollisiin suhteisiin kun ymmärrän toista ihmistä enemmän kuin omia tarpeitani. Tällaisia kilttejä naisia on myös. Täytyy olla todella vahva ihminen että alkaa suhteeseen kiltin kanssa. Vahva niin, että ei hyväksikäytä toisen kiltteyttä.