Menossa ottamaan silikonirintoja. Mutta minkä kokoiset?
En osaa ollenkaan päättää, että minkäkokoiset implantit haluaisin. Hintaeroa ei ole, ottipa sitten suuremmat tai pienemmät. Lääkäri alustavasti suositteli, että mieluummin kannattaisi ottaa isommat kuin mitä on ajatellut, mutta olen vähän epävarma. Onko teillä arvon palstailijat mielipiteitä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lolo Ferrarilla oli melko passelin kokoiset. Niin, ja tietysti Cheyenne Järvisen arvet kuuluu hintaan vai kuinka?
Ja Cheyennen auenneet leikkaushaavat, fistelikanavat, "reiät" iholle, jotka valavat löyhkäävää, paksua märkää. Päivittäiset haavahoidot, antibiootit, systeemi-infektiot ja antibioottiripulit, jotka vaativat ulosteensiirron.... ja kipu,särky, pitkät työpoissaolot ansiomenetyksineen. Ja jos ei tartte proteeseja heti poistaa, niin kaiken mennessä " hyvin" ja ilman komplikaatioita on tissit vaihdettava noin 10 v välein. Jos ottaa silarit 30 -vuotiaana , niin aika monta leikkausta ka joka ikisessä alussa mainitut komplikaatioriskit. Vaikka operaatiopaikka, - maa ja kirurgi olisivat ketä tahansa. Kaikkeen kirurgiaan liittyy komplikaatiomahdollisuus.
Hah joo ei vissiin ihan yllä siihen seksikkyyden tasoon mitä noilla saumausainepalloilla alun perin lähdettiin hakemaan :D kuolen nauruun!
Max 375 per rinta. Silläkim saa jo f-kupin. Mulla on 325. Ennen olin 75b, nyt 75d/e. Tuo 700 paljastaa provon.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma siis on ihan tyypillistä, että ihmiset haluavat pieniä implantteja ja sitten tulokset nähtyään pettyvät ja haluavat isompaa. 7 desiä tai suurempaa suositteli lääkäri, kun itse harkitsin alkuun jotain alta puolilitraista.
ap
Mitä te nyt jauhomitoilla leikitte? Maitotonkalla tai edes nykyaikaisemmin maitotölkillä niitä kannattaa mitata. Maitoahan varten rinnat on. Oletko kuullut yhdestäkään vähän isommasta perheestä, jolle maitolitra riittäisi?
Ja aiot täyttää niillä desin mitoilla ehtoollispikareita? Ei ne rinnat ole kuule mitään singlemaltteja varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma siis on ihan tyypillistä, että ihmiset haluavat pieniä implantteja ja sitten tulokset nähtyään pettyvät ja haluavat isompaa. 7 desiä tai suurempaa suositteli lääkäri, kun itse harkitsin alkuun jotain alta puolilitraista.
ap
Mitä te nyt jauhomitoilla leikitte? Maitotonkalla tai edes nykyaikaisemmin maitotölkillä niitä kannattaa mitata. Maitoahan varten rinnat on. Oletko kuullut yhdestäkään vähän isommasta perheestä, jolle maitolitra riittäisi?
Ja aiot täyttää niillä desin mitoilla ehtoollispikareita? Ei ne rinnat ole kuule mitään singlemaltteja varten.
Minä en muistanutkaan, että ehtoollispikarissa tarjotaan singlemalttia. Pitäisiköhän käydä kirkossa vähän useammin?
Ota niin suuret kuin varasi riittävät. Semmoiset ämpärinkokoiset olisi juuri sulle sopivat. Toimivat samalla turvatyynynä.
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä tyttö edes harkitse mitään silikoneja. Oli tissit isot tai pienet, ne ovat aina paremmat kuin luonnottoman näköiset kumipallot. Sitäpaitsi pienet tisut ovat hemmetin seksikkään näköiset.
Luonnollisuus on aina paras keino olla viehättävä.
Miehen mielipide
Olet ihana. :)
Pieni kun olet niin 325-350maksimissaan.
Mitäs jos söisit ensin jotain?