Lue keskustelun säännöt.
Miksi taalla ollaan pirun kiinnostuneita ihmisten NIMISTA? Mita valia silla on, monta Ciiaa tai Catia maailmassa on, vai onko Niko k:lla tai c:lla.
Kommentit (2)
onneksi makuja on monta. Olishan se tyhmää jos kaikilla olis sama nimi.Ja silti pitää arvostella sitä nimeä, jota ei itse antanut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tajua, mitä kiksejä ihmiset saavat toisten nimien arvostelusta. Käsittämätöntä suvaitsemattomuutta.