Onko olemassa miehiä, jotka OIKEASTI pitävät siitä että nainen tekee parisuhteessa seksialoitteita?
Pitkällä ajalla olen huomannut, että aina kun mies tekee aloitteen, seksi on paljon parempaa kuin jos minä teen ja mies "suostuu".
Kommentit (36)
Mä kyll tykkään, koska se osoittaa että nainen näyttää että haluaa minua. :)
Ei niiden ego kestä sitä että nainen onkin suhteen halukkaampi osapuoli. Sitten aletaan pihtaamaan ja valitetaan, kun akka nalkuttaa kotitöistä. Kummasti ne lattialla pyörivät villakoirat vituttavatkin enemmän, kun on puutteessa.
Minulla oli joskus heila, joka teki aloiteen vain, kun olin lähdössä kavereiden kanssa baariin tai telkkarista tuli formulat. Maalilipun heilahdus vei tietysti halut. Ei tarvinnut olla selvännäkijä huomatakseen asiayhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Ei niiden ego kestä sitä että nainen onkin suhteen halukkaampi osapuoli. Sitten aletaan pihtaamaan ja valitetaan, kun akka nalkuttaa kotitöistä. Kummasti ne lattialla pyörivät villakoirat vituttavatkin enemmän, kun on puutteessa.
Aika hassua. Jos mies haluaa pihtaavalta vaimolta seksiä hänen tulee tehdä kotitöitä, jos taas pihtaava mies ei halua tehdä kotitöitä niin hänen tulee antaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hassua. Jos mies haluaa pihtaavalta vaimolta seksiä hänen tulee tehdä kotitöitä, jos taas pihtaava mies ei halua tehdä kotitöitä niin hänen tulee antaa seksiä?
Ensin seksi ja sitten kotityöt. Muuten ei tule kumpaakaan.
Exän kanssa oli sama juttu. Aina kun minä tein aloitteen, mies innostui niin paljon että kaikki esileikit jäi väliin enkä saanut orgasmia. Kun mies teki aloitteen, esileikit oli pitkät ja sain vähintään yhden orgasmin. Asiasta puhuttiin monta kertaa, mutta mies kieltäytyi hyväksymästä havaintoani. Lopulta lakkasin tekemästä aloitteita (kuka nyt huonoa seksiä haluaisi, kun hetken odottamalla saa hyvää). Mies ihmetteli monesti miksi en enää tee aloitteita ja aina kerroin syyn, mutta mies sitkeästi kielsi ettei se voi pitää paikkaansa. Erottiin myöhemmin muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se siitä johdu, että "ego ei kestä" vaan siitä, että kuinka kivaa seksi on, jos ei oikein haluta? Ei kovin kivaa. Sitä ei mielellään tee. Jos vielä valitat kotitöistä, olet tuplaärsyttävä nainen. Ei mua ainakaan yhtään ärsytä enempää, koska mun seksuaalisuuteni ei ole toisten vastuulla. Jos sä et saa tarpeeksi, niin miksi et vaihda kumppania? Ei sulla ole mikään oikeus puuttua toisen seksuaalisuuteen, vaan vastaat vain omastasi.
- Kyllä minä pidän siitä, että nainen on aloitteellinen oli asia mikä hyvänsä. Miksi naisen pitäsi tyytyä vain odottamaan, jos häntä itseään tekee mieli? Eikö ole jotenkin sanoisinko vanhanaikaista olettaa, että miehen pitäisi olla aina se aloitteen tekijä tai yeisemmin suhteessa se aktiivisempi puoli?
Voi vittu! Nykyään noi eukot pitää jotain tukkimiehen kirjanpitoa orgasmeista/seksikerta.
Tää on niin romanttista!
Tykkää harvinaisista naisen aloitteista. Saisi niitä olla enemmän mutta hyvä että edes joskus. Yksi kerta on oikein jäänyt mieleen. Oli vähän maistissa ja kävi päälle kuin olisi pahempikin puute. Sai älyttömän nopeasti että oli haluja ilman mitään lämmittelyjä. Mikäs siinä yllätti vain että nainenkin voi olla niin nopea.
Mun mies valitteli joskus että teen liian harvoin aloitteen,nyt vuoden olen tehnyt aloitteen liki joka päivä,vähempikin kuulemma riittäis,mutta on mielissään tuntiessaan itsensä halutuksi,ja meillä ihan sama kumpi aloitteen tekee,molemmat laukeaa ilman esileikkiä,minä jopa kahdesti
Kyllä mun mies ainakin tykkää. En kyllä joka päivä ole niitä tekemässä, enkä joka toinenkaan.
Oho! Meinasin tulla vastaamaan, että kaikki miehet!! Perusteluna se, että jokainen mies haluaa tuntea itsensä halutuksi (ihan samallalailla kuin naisetkin). Mutta eihän täällä uskalla mitään sanoa kun noin tiukkaa on kommentit! Olenko väärässä?! M29 ja latino
Meillä mies vasta kunnolla innostuukin, kun minä teen aloitteen. Seksi paljon parempaa silloin. Nauttii, kun näytän että oikeasti haluan miestäni.
Sama juttu kuin Ap:lla. Lopetin aloitteet. Kun mies tekee aloitteen, seksi on erinomaista. Välillä ei edes suostunut 1:3 suostui joten ei ihan kohottanut itsetuntoa. Itse suostun 4:5.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Meinasin tulla vastaamaan, että kaikki miehet!! Perusteluna se, että jokainen mies haluaa tuntea itsensä halutuksi (ihan samallalailla kuin naisetkin). Mutta eihän täällä uskalla mitään sanoa kun noin tiukkaa on kommentit! Olenko väärässä?! M29 ja latino
Jotkut miehet saattavat kokea että halunsa osoittava nainen on likainen, nämä miehet eivät koe halun kohteena olemista voimaannuttavana vaan se on heille kiusallista koska eivät voi kontrolloida sitä.
Jos odottaisin miehen aloitetta, meillä ei olisi seksiä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin ohiksena oletko koskaan harkinnut nimimerkin tekemistä palstalle, olet kirjoittanut tänne jo hyvän aikaa ja kun sinulla on keskivertopalstamiehestä mukavasti poikkeava perspektiivi olisi mukava seurata kirjoituksiasi tarkemmin.
Itse olen hetivalmis kiuas, miehellä taas vähän väliä väsyttää tai stressaa niin ettei tee mieli. Niinpä on sovussa sovittu, että mies tekee aloitteet.
Käyn kärttyisäksi, jos en saa viikkoon. Mies tietää sen ja hyödyntää virkeät hetkensä.
Kun mies joutuu yleensä kumminkin tekemään kaiken työn seksissä niin onko se ihme että seksi on huonompaa kun mies ei ole fiiliksissä.