Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä tavallinen keski-ikäinen perheenäiti? Oletko ihastunut koskaan perhe-elämäsi

Vierailija
08.12.2016 |

aikana toiseen? Ja nyt tarkoitan sellaista "kunnollista ihastumista". Esim. työpaikalla tms? Mitä tehdä jos ei halua rikkoa perhettä? Oletko vain odottanut, että tunne hiipuu? Epäilen, että tunne on molemminpuolinen, työpaikan pieni matka tulossa, jonne myös ko. mies tulee. Tavallaan odottaa, mutta myös pelottaa mitä tapahtuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut 25v yhdessä,yhdesti rakastuin ihan tunnin perusteella mieheen juttelimme omista elämistä koko ajan,rakkautta kesti viisi vuotta,olin silloin heikoimmillani ja rakastuin tapaan jolla hän minua kohteli katsoi lempeästi hyväksyvästi ja arvostaen.välttelin kaikki vuodet tapaamasta häntä päästäkseni eroon tunteista,nyt muistsn häntä lämmöllä sinulle suosittelen lämpimästi ettet lähde matkalle oman perheesi tähden näin minäkin ajattelin en olisi ikinä voinut pettää mieheni enkä lasten luottamusta,sinun pitää vetää rajasi sitä ihastuksesi ei välttämättä tee,nyt ajattele järjellä äläkä tunteella.

Vierailija
2/2 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut. En ensin edes tajunnut koko asiaa flirtiksi koska vietimme paljon aikaa keskenämme ja hoidin tämän ulkomaalaisen pomon asioita muutenkin (mm asunnon vuokraus ja sisustus) täällä Suomessa. Vasta kun mieheni luki saamiani viestejä hän sanoi että miehellä on vain yksi tavoite tajusin että varmaan muiden silmissä näin olikin. Mitään ei kuitenkaan meidän välillä tapahtunut, ei halausta eikä edes suudelmaa. Meillä oli asiasta hirveä riita mikä onneksi sovittiin muutamassa viikossa. Pian vaihdoin osastoa ja näin esimiestä yhä harvemmin kunnes vaihdoin työpaikkaa.

Entisessä elämässä rakastuin työkaverini veljeen joka kävi työpaikallamme usein moikkaamassa siskoaan. Hän oli lopulta suuri rakkauteni mutta parin vuoden suhdetta lukuunottamatta tiemme erosivat lopullisesti. Entinen mieheni ei vieläkään tiedä suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme