Tsekkiläiset naiset, ooooh miten kauniita!
Kyllä tsekkinainen voittaa suominaisen mennen tullen! Tsekkinainen on pitkäsäärinen, hoikka, tyylikkäästi pukeutuva, itsestään huolta pitävä, ystävällinen ja tietenkin todella kaunis ja naisellinen. Tsekkinaiset ovat usein myös vielä paljon taitavampia makuuhuoneen puolella kuin suominaiset. Suomalaisille miehille voisin antaa vinkiksi, että katselkaa tsekkikaunottaria. Tsekistä voitte löytää todella kauniin ja kunnollisen naisen itsellenne. :)
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pitäisi tavata yksi tsekkiläinen kaverini. En tiedä, mikä hormonihärö hänellä oikein mutta hän joutuu joka päivä ajamaan parran koska se kasvaa lähes yhtä nopeasti kuin miehillä. On myös ylipainoinen ja omaa tosi huonon ihon ja pienet rinnat.
Tosi mukava tyyppi noin muutoin kylläkin.
Paskasti puhuttu silti omasta "kaverista".
Suomalaisnaiset ovat Euroopan helpoimpia joten luulisi että ovat myös oppineet taitavimmiksi rakastelijoiksi kuin kainot tsekittäret.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Ap! Minä kannustan kaikkia suomalaisia, niin miehiä kuin naisiakin, etsimään kumppanin ulkomailta. Päästään sitten ehkä eroon suomalasten rumista p*skageeneistä. Itse harrastan seksiä vain tummien ulkomaalaisten komistuksien kanssa joten ei haittaa vaikka sattuisi vahinko. N22
Lisään vielä että pliis miehet älkää hakeko niitä postimyyntivaimoja Aasiasta! Tai ainakaan Thaimaasta. Suomalaiset eivät tarvitse enää yhtään lisää persjalkaisuus-,lyttynaama-, tai tihrusilmägeenejä. Tšekkiläiset, ukrainalaiset ja venäläiset naiset ovat paljon paremman näköisiä kuin thaimaalaiset. N22
Aasialaisviehätys johtuu suomalaisten miesten heikosta itsetunnosta ja varustuksesta. Ei taida auttaa geenivaroitus..
Kommentointeja seurattuani taidan lähteä kesälomallani Norjaan, tahtoo kans viikingin!!
N21 ja mies hakusessa
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisviehätys johtuu suomalaisten miesten heikosta itsetunnosta ja varustuksesta. Ei taida auttaa geenivaroitus..
Kovia sanoja mammoilta joiden naiseus ei kestä seurustella alle 180-senttisten miesten kanssa...
Muutenkin aasialaisnaisia suosivat nuoret miehet viehättyvät ennen kaikkea älykkäistä naisista.
Tsekit ovat todella komeita ja kauniita.
LISÄÄ TSEKKIMIEHIÄ SUOMEEN kaljujen ja läskien pottunokkien tilalle!
Vierailimme muutama vuosi sitten sekä Prahassa että Saksan puolella Dresdenissä. Jälkimmäisessä ihmiset näyttivät keitetyiltä perunoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Ap! Minä kannustan kaikkia suomalaisia, niin miehiä kuin naisiakin, etsimään kumppanin ulkomailta. Päästään sitten ehkä eroon suomalasten rumista p*skageeneistä. Itse harrastan seksiä vain tummien ulkomaalaisten komistuksien kanssa joten ei haittaa vaikka sattuisi vahinko. N22
Lisään vielä että pliis miehet älkää hakeko niitä postimyyntivaimoja Aasiasta! Tai ainakaan Thaimaasta. Suomalaiset eivät tarvitse enää yhtään lisää persjalkaisuus-,lyttynaama-, tai tihrusilmägeenejä. Tšekkiläiset, ukrainalaiset ja venäläiset naiset ovat paljon paremman näköisiä kuin thaimaalaiset. N22
Olen aina ihmetellyt suomalaisten miesten thaikkufetissiä. En ole nimittäin nähnyt Suomessa yhtäkään hyvännäköistä. Paikan päällä en ole käynyt.
Kerran tapasin nuoren ja ihan ok-näköisen thai-naisen. Hänellä oli sellainen tyypillinen tirisevä kaljamaha messissä ja kun mies katosi hetkeksi näköpiiristä, niin tämä nainen kysyi minulta, että voisiko hän vaihtaa tuon nykyisen minuun. Ei ne varmaan kauheasti noista rumista lompakoistaan nauti.
M35
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tsekkinainen voittaa suominaisen mennen tullen! Tsekkinainen on pitkäsäärinen, hoikka, tyylikkäästi pukeutuva, itsestään huolta pitävä, ystävällinen ja tietenkin todella kaunis ja naisellinen. Tsekkinaiset ovat usein myös vielä paljon taitavampia makuuhuoneen puolella kuin suominaiset. Suomalaisille miehille voisin antaa vinkiksi, että katselkaa tsekkikaunottaria. Tsekistä voitte löytää todella kauniin ja kunnollisen naisen itsellenne. :)
Jori, syömään! Ruoka jäähtyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_average_wage
Monthly average wage:
Finland: $3781
Czech Republic: $1065Hmm... Mikähän mahtaa sitten olla se asia, minkä vuoksi ne harvat tsekkinaiset, jotka suomimiehistä kiinnostuvat, suomimiehistä ylipäätään kiinnostuvat?
Toisekseen pelkkä erilaisuus ja eksotiikka vetoaa. Kyllä, suomalainen mies on etelän daamien mielestä eksoottinen ilmestys. Kesti aikansa ennen kuin itse miehenä sen tajusin.
Riippuu onko tumma vai vaalea. Aikanaan, kun naapurin pojan kanssa ensimmäistä kertaa rapiat parikymppisinä käytiin etelässä, niin teinit koulutytöt vislailivat naapurin poitsulle, vaikka kotomaassa osat olivat toisinpäin. Minä siis olin kotomaassa se "naistenmies" ja naapurin poitsu taas oli melko tavan kaiffari. Minä siis olen tumma, kun taas naapurinpoika vaalea pellavapää. Itseasiassa ens alkuun ei edes tajuttu, kummalle ne vislaili, tai että miksi ylipäätään vislailivat, mutta selvisihän se kun vähän eri matkaa kävelimme. Minä siis tummana en kiinnostanut heitä yhtään, mutta pellavapää oli heille eksoottinen hottis.
Ai niin, unohdin persjalkaiset suomalaiset miehet tuosta listasta! Totta, 180 cm on alamitta miehelle, alle sen täytyy heittää takaisin järveen. Suurin osa treffipalstojen aasialaisesta naisista ovat todella kuten mainitsit niin ydinfyysikoita ja kauneushoitola on vain hupsu hobby.
Terveisiä Tsekinmaalta. Naiset ovat kauniita ja miehet komeita. Tuloilla ei leveillä mutta niin otin minäkin köyhän miehen täältä. Musta huumori, holhouksen puute ja halpa alkoholi lämmittävät silti mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Kommentointeja seurattuani taidan lähteä kesälomallani Norjaan, tahtoo kans viikingin!!
N21 ja mies hakusessa
Kannattaa seurata unelmiaan, jokainen mamma joka ottaa ulkomaalaisen miehen tekee palveluksen suomalaisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, unohdin persjalkaiset suomalaiset miehet tuosta listasta! Totta, 180 cm on alamitta miehelle, alle sen täytyy heittää takaisin järveen. Suurin osa treffipalstojen aasialaisesta naisista ovat todella kuten mainitsit niin ydinfyysikoita ja kauneushoitola on vain hupsu hobby.
Suomalaiset miehet ovat tosiaan melko pitkiä, ja etenkin heidän ylävartalonsa on pitkä, mikä tekee heistä maskuliinisen näköisiä. Pitkät jalat ovat feminiininen ominaisuus, pitkä ylävartalo maskuliininen. Ja persjalkaisuudella ei ole mitään tekemistä henkilön pituuden kanssa, tollo. Taitaa ne tsekkitytöt olla suomitypyjä fiksumpiakin, ainakin jos sinua pidetään referenssinä.
Vierailija kirjoitti:
Kun sitä kauneudenhoitoalalla työskentelevää aasialaisnaista vertaa palstan wt-mammoihin niin ei ole epäselvää kumpi valita. Aasialaisnaiset eivät ole tunteidensa vietävissä olevia tuuliviirejä kuten suomalaisnaiset, heillä on harvinainen kyky ajatella rationaalisesti.
Kun verrataan saman koulutustaustan omaavaa suomalaisnaista ja aasialaisnaista keskenään niin aasialainen nainen vie voiton joka kerta.
Tsekkiläiset naiset samanlaisia siis kuin me Venäläiset. Kiitos kunniasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain jos te naiset lupaatte olla hommaamatta lisää arjalaisia natsigeenejä länsimaista. Latinot ovat tunnetusti parhaimman näköisiä joten heitä tulisi suosia.
Suomalaisilla miehillä vaan ei ole karismaa. Poikkeujsena Ville Virtanen tai Tommi Korpela, he ovat pitkiä ja karismaattisia. Ja varattuja. Täytyy lähteä siis Norjaan ;)
Ap:n pitäisi tavata yksi tsekkiläinen kaverini. En tiedä, mikä hormonihärö hänellä oikein mutta hän joutuu joka päivä ajamaan parran koska se kasvaa lähes yhtä nopeasti kuin miehillä. On myös ylipainoinen ja omaa tosi huonon ihon ja pienet rinnat.
Tosi mukava tyyppi noin muutoin kylläkin.