Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni valehteli minulle sotavammoistaan

Vierailija
08.12.2016 |

Poikaystäväni, joka on -91 syntynyt, on väittänyt minulle olleensa Tsetsenian sodassa 90-luvulla ja saanut vihollispuolen vankina ollessaan kidutuksesta aiheutuneita arpia ympäri ylävartaloaan. Kuitenkin kun kävimme eilen uimassa, ei hänen paljaassa ylävartalossaan näkynyt arven arpea.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on - saat kunniamaininnan päivän himmeimmästä aloituksesta. 

Vierailija
2/4 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni, joka on -91 syntynyt, on väittänyt minulle olleensa Tsetsenian sodassa 90-luvulla ja saanut vihollispuolen vankina ollessaan kidutuksesta aiheutuneita arpia ympäri ylävartaloaan. Kuitenkin kun kävimme eilen uimassa, ei hänen paljaassa ylävartalossaan näkynyt arven arpea.

Seuraavaksi varmaan kerrot, että se viikkoa aiemmin baarissa sinulle juttelemaan tullut ja kotiin kanssasi lähtenyt umpihumalainen pultsarin näköinen neurokirurgi ei ollutkaan neurokirurgi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavaksi sä huomaat, ettei se ollutkaan raketti-insinööri vaan uimamaisteri.

Vierailija
4/4 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystäväsi ollut kans salakuljettamassa leluja lapsille ja sitten mukamas loukkaantunut pommituksissa?

Älkää naiset ihan kaikkea uskoko mitä teille kerrotaan vaikka olisi millaiset säihkysilmät tarinan kertojalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi