Poikaystäväni valehteli minulle sotavammoistaan
Poikaystäväni, joka on -91 syntynyt, on väittänyt minulle olleensa Tsetsenian sodassa 90-luvulla ja saanut vihollispuolen vankina ollessaan kidutuksesta aiheutuneita arpia ympäri ylävartaloaan. Kuitenkin kun kävimme eilen uimassa, ei hänen paljaassa ylävartalossaan näkynyt arven arpea.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväni, joka on -91 syntynyt, on väittänyt minulle olleensa Tsetsenian sodassa 90-luvulla ja saanut vihollispuolen vankina ollessaan kidutuksesta aiheutuneita arpia ympäri ylävartaloaan. Kuitenkin kun kävimme eilen uimassa, ei hänen paljaassa ylävartalossaan näkynyt arven arpea.
Seuraavaksi varmaan kerrot, että se viikkoa aiemmin baarissa sinulle juttelemaan tullut ja kotiin kanssasi lähtenyt umpihumalainen pultsarin näköinen neurokirurgi ei ollutkaan neurokirurgi.
Ja seuraavaksi sä huomaat, ettei se ollutkaan raketti-insinööri vaan uimamaisteri.
Onko poikaystäväsi ollut kans salakuljettamassa leluja lapsille ja sitten mukamas loukkaantunut pommituksissa?
Älkää naiset ihan kaikkea uskoko mitä teille kerrotaan vaikka olisi millaiset säihkysilmät tarinan kertojalla.
Hyvä on - saat kunniamaininnan päivän himmeimmästä aloituksesta.