Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kun sun kämppää kattoo niin ei uskois että siellä asuu nainen"

Vierailija
08.12.2016 |

Mies jonka kanssa kävin muutaman kerran ulkona. Arvosteli muutenkin asuntoani.

"Siis sulla on kirjahylly, eikö vituta pyyhkiä pölyjä noiden päältä"
"Onks toi Guitar Hero, eikös se ole vähän teinien juttu"
"Siis jos mä asuisin täällä niin ottaisin tän väliseinän tästä pois, tulis paljon avarampi tunnelma"

Minulla on ihan perus huonekalut, musta nahkasohva ja pari nojatuolia, olohuoneessa iso beige matto. Ei mitään tilpehööriä missään (jos nyt niitä kirjahyllyn kirjoja ei lasketa) ja värimaailma musta/ruskea/beige.

Tarkoittiko hän että odotti asunnostani löytyvän jotain pinkkiä, röyhelöä ja pitsiä?

Asunto on siisti, en siis jätä tiskejä/pyykkejä/tavaroita lojumaan ja imuroin + pyyhin lattiat ja pölyt kolme kertaa viikossa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmaan kipaissut tampoonipaketin kylppäristä, iskenyt äijälle käteen ja kysynyt; joko uskot?

Jotkut miehet haluavat alistaa naisia, ja tuollaisilla keinoillahan se alkaa. Myöhemmin sitten edetään agressiivisempiin keinoihin. Heität pihalle tuon elämästäsi, ja sillä sipuli.

Vierailija
22/22 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kämpästä on heti nähtävissä että täällä asuu nainen: mekkoja, rintaliivejä ja pitsialushousuja on pitkin poikin, meikinpuhdistuslappuja on lavuaarin reunoilla, vessanpöntössä on kuukautisverta ja käytettyjä siteitä ja tamponeita vessan lattialla, eikä suihkukaappiin meinaa mahtua tyhjien shampoopullojen keskelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä