Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä on mennyt vikaan?

Vierailija
08.12.2016 |

Kaikki te, jotka valitatte ja haukutte muita ihmisiä seuraavissa tilanteissa:

1.joku on metrossa/junassa/bussisa/raitiovaunussa/rullaportaissa tai hississä lastenvaunujen kanssa ja vielä ilmaiseksi juuri sinun kanssasi yhtäaikaa
2.eläkeläinen, työtön, lapsiperhe, invalidi on kaupassa/virastossa/lentokoneessa/lääkärissä/ravintolassa/kahvilassa/uimahallissa tai ylipäänsä missään kotinsa ulkopuolella sinulle sopimattomaan aikaan eli aamulla/aamupäivällä/ruokatunnilla/iltapäivällä/illalla/yöllä

Mikä on mennyt kotikasvatuksessasi vikaan,kun koet itsesi niin paljon paremmaksi ja tärkeämmäksi ihmiseksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kotia. :(

Vierailija
2/2 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaportaissa ei saa mennä lastenvaunujen kanssa. Tuttuni joutui käymään monet lääkärireissut kun jonkun kusipään vaunut kippasivat hänen päälleen portaissa. Ratikassa on itsekäs äiti tahallaan runnonut rattaineen päälleni ja metrossa niin ikään itsekäs äiti valittanut että seison juuri sillä paikalla mille hän haluaa vaikka olin metrossa ensin ja hänellä olisi ollut tilaa mennä muualle. Jos ilmaiseksi matkustaa niin opettelisi ensin käytöstavat. Minun kotikasvatuksessani ei ole vikaa jos tästä huomautan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla