Hiki tulee kun taivas lapsen huonetta
Niin valtavasti tavaraa kun mistään ei suostu luopumaan. Miten saatte lapsen esim myymään vanhoja lelujaan? Ei auta vaikka lupaisi rahat hänelle itselleen.
Kommentit (9)
Meillä toimii paremmin, kun sanoo, että viedään nämä Kierrätyskeskukseen, niin sitten joku, jolla on vähemmän varoja ostaa leluja, voi sieltä halvemmalla hakea. Ja leluille löytyy uusi iloinen käyttäjä:) Näin mä niistä olen eroon päässyt. Paitsi niistä, jotka on sovittu kuitenkin säilytettäväsi, kuten legot. Ne on kannellisissa muovilaatikoissa autotallissa.
Annettu aikaraja jonka puitteissa homma hoidettava, jos ei ole tähän mennessä hoitunut menee roskiin.
Lapsi tiettää, että leluista ylitarjontaa, eikä maksa kuin vaivaa lähteä niitä myymään?
Vierailija kirjoitti:
Annettu aikaraja jonka puitteissa homma hoidettava, jos ei ole tähän mennessä hoitunut menee roskiin.
http://www.sermones.fi/2011/09/lasten-lelut-ovat-lasten-leluja-eivat-ro…
Lasten tavarat eivät ole rojua eivätkä roskaa. Miten lapsi oppii pitämään huolta omaisuudestaan, jos sinäkään et sitä kunnioita?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tiettää, että leluista ylitarjontaa, eikä maksa kuin vaivaa lähteä niitä myymään?
Totta. Torit, kirpputorit, yms täynnä tälläistä ylijäämätavaraa, joista ei tosiaa saa yhtään mitään. Korkeintaan vittuilua ja turhia kysymyksiä ja lupauksia.
Meilläkäön ei tyttö. (8-v) siivoa tai pidä huonettaan siistinä. Mitään ei saa heittää pois, vanhat joulukalenterit ovat aarteita tai muistoja. Kaikki säilytetään alkuperäispakkauksissa (esim. Kaverilahjat saaduissa lahjakasseissa, niitä on melkolailla nurkissa). Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Torit, kirpputorit, yms täynnä tälläistä ylijäämätavaraa, joista ei tosiaa saa yhtään mitään. Korkeintaan vittuilua ja turhia kysymyksiä ja lupauksia.
Jäin kanssa miettimään onko näille ostajakuntaa. Lähes jokaisella, kun tuntuu olevan sama ongelma.
Jotenkin itse olen oppinut elämään sen kanssa, että lastenhuone on heidän valtakunta ja sen kuuluukin olla heidän näköinen. Yleissiisteys ja ovi perässä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.sermones.fi/2011/09/lasten-lelut-ovat-lasten-leluja-eivat-ro…
Lasten tavarat eivät ole rojua eivätkä roskaa. Miten lapsi oppii pitämään huolta omaisuudestaan, jos sinäkään et sitä kunnioita?
Homma on kyllä hoitunut ja mitää ei ole tarvinnut roskiin heittää.
Siis raivaa.