Jos olisit vapaa moraalipaineista ja sukupuolitautivaarasta yms kuinka monen miehen kanssa samaan aikaan/ peräkkäin haluaisit kokeilla?
Kommentit (17)
Niin kauan yksi kerrallaan, että sopiva löytyy. Sitten voisi harkita kestävää ja antoisan intohimoista seksisuhdetta. Olen vaativa, joten jonosta saattaisi tulla pitkä.
Kaks miestä samaan aikaan on mun fantasia.
En ainoankaan, en ole mikään hintti.
Yksi kerrallaan on ihan riittävä mulle. En ole ikinä haaveillut seksistä useamman kanssa kerrallaan/peräkkäin. Olen todella herkkä ihminen ja pidän seksistä ainoastaan rakastamani miehen kanssa. En kaipa seksiä sen itse suorituksen takia vaan haluan aitoa tunnetta.
Oman miehen kanssa. Mitä ihmettä monen kanssa panemisesta saisi?
Yksi on riittävä, mutta senkin pitää olla todella hyvä. Enemmän tuntuu vastenmieliseltä ajatukselta. Yäk.
Yhden. Meen niin herkille o:n jälkeen, että haluan olla rauhassa, enkä lisää törkintää.
Yksi kerrallaan neljänä peräkkäisenä yönä. Miehetkin on tiedossa ;)
Nuorena olin 2 miehen kanssa samaan aikaan ja rehellisesti oli huono kokemus. Periaatteessa kuitenkin kiinnostelisi, jos sen toteuttaisi vaikka selvinpäin ja etukäteissuunnittelua harjoittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo joskus paljasti että fantasioi joskus isommasta 5 - 10 miesporukasta. Kai se on aika tavallista.
Aviomieheni joskus kertoi että haluaisi 5-10 miestä yhtä aikaa häntä pamputtamaan. Kai se on aika tavallista.
Yksi ja sama rakas koko elämän, mikään ei voisi olla parempaa.
Nuorena tuli kokeiltua erilaisia komboja ja kimppoja. 1n+2m oli paras niistä.
Onkohan suurin osa naisista näin tylsiä vai AV-mammat erityisen tylsiä.
Olen ollut vain yhden miehen kans koskaan sängyssä, teinivuosista asti oltu yhdessä ja edelleen 20v myöhemmin yhdessä. Mua ei kiinnostaisi _rakastella_ ketään muuta, mutta ajatus ihan vaan yhdynnästä/suuseksistä ja siitä, että miten ehkä erilaiselta se vois tuntua eri miesten kanssa joskus on käynyt mielessä. Tykkään tosi paljon seksistä, joten ihan uteliaisuuden näkökulmasta ajattelen.
Onneksi on oma mies tosi suostuvainen, ja kyllä alkaa mulle temppukaveriksi mielellään ja pääsen kyllä kokeilemaan kaikenlaista.
Otsikon kysymykseen voisin sanoa, että ehkäpä voisin 2-3 miestä, niin ja ehkä naistakin, haluta kokeilla.
Minä haluaisin olla usean miehen nussittavana! Nimenomaan niin, että he kaikki laskisivat spermansa vuoronperään kuumaan, tiukkaan pilluuni, ja spermaa valuisi ulos joka työnnöllä.
Sperma kiihottaa minua erityisesti, mutta myös ajatus siitä, että olisin vain miesten objekti - pillu, johon purkaa paineet.
Ehkä sellaiset 15-20 lastillista saisi pillun herkäksi ja poljetuksi!
Vaimo joskus paljasti että fantasioi joskus isommasta 5 - 10 miesporukasta. Kai se on aika tavallista.