Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit vapaa moraalipaineista ja sukupuolitautivaarasta yms kuinka monen miehen kanssa samaan aikaan/ peräkkäin haluaisit kokeilla?

Vierailija
07.12.2016 |

Petipuuhista on puhe.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo joskus paljasti että fantasioi joskus isommasta 5 - 10 miesporukasta. Kai se on aika tavallista.

Vierailija
2/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan yksi kerrallaan, että sopiva löytyy. Sitten voisi harkita kestävää ja antoisan intohimoista seksisuhdetta. Olen vaativa, joten jonosta saattaisi tulla pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
4/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks miestä samaan aikaan on mun fantasia.

Vierailija
5/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainoankaan, en ole mikään hintti.

Vierailija
6/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerrallaan on ihan riittävä mulle. En ole ikinä haaveillut seksistä useamman kanssa kerrallaan/peräkkäin. Olen todella herkkä ihminen ja pidän seksistä ainoastaan rakastamani miehen kanssa. En kaipa seksiä sen itse suorituksen takia vaan haluan aitoa tunnetta.

Vierailija
7/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa. Mitä ihmettä monen kanssa panemisesta saisi?

Vierailija
8/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on riittävä, mutta senkin pitää olla todella hyvä. Enemmän tuntuu vastenmieliseltä ajatukselta. Yäk.

Vierailija
9/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Meen niin herkille o:n jälkeen, että haluan olla rauhassa, enkä lisää törkintää.

Vierailija
10/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerrallaan neljänä peräkkäisenä yönä. Miehetkin on tiedossa ;)

Vierailija
11/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin 2 miehen kanssa samaan aikaan ja rehellisesti oli huono kokemus. Periaatteessa kuitenkin kiinnostelisi, jos sen toteuttaisi vaikka selvinpäin ja etukäteissuunnittelua harjoittaen.

Vierailija
12/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo joskus paljasti että fantasioi joskus isommasta 5 - 10 miesporukasta. Kai se on aika tavallista.

Aviomieheni joskus kertoi että haluaisi 5-10 miestä yhtä aikaa häntä pamputtamaan. Kai se on aika tavallista.

Vierailija
13/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama rakas koko elämän, mikään ei voisi olla parempaa.

Vierailija
14/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli kokeiltua erilaisia komboja ja kimppoja. 1n+2m oli paras niistä.

Vierailija
15/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan suurin osa naisista näin tylsiä vai AV-mammat erityisen tylsiä.

Vierailija
16/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain yhden miehen kans koskaan sängyssä, teinivuosista asti oltu yhdessä ja edelleen 20v myöhemmin yhdessä. Mua ei kiinnostaisi _rakastella_ ketään muuta, mutta ajatus ihan vaan yhdynnästä/suuseksistä ja siitä, että miten ehkä erilaiselta se vois tuntua eri miesten kanssa joskus on käynyt mielessä. Tykkään tosi paljon seksistä, joten ihan uteliaisuuden näkökulmasta ajattelen.

Onneksi on oma mies tosi suostuvainen, ja kyllä alkaa mulle temppukaveriksi mielellään ja pääsen kyllä kokeilemaan kaikenlaista.

Otsikon kysymykseen voisin sanoa, että ehkäpä voisin 2-3 miestä, niin ja ehkä naistakin, haluta kokeilla.

Vierailija
17/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin olla usean miehen nussittavana! Nimenomaan niin, että he kaikki laskisivat spermansa vuoronperään kuumaan, tiukkaan pilluuni, ja spermaa valuisi ulos joka työnnöllä.

Sperma kiihottaa minua erityisesti, mutta myös ajatus siitä, että olisin vain miesten objekti - pillu, johon purkaa paineet.

Ehkä sellaiset 15-20 lastillista saisi pillun herkäksi ja poljetuksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan