Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjaksi uudelle miesystävälle?

Vierailija
07.12.2016 |

Olemme tunteneet toisemme n. kaksi vuotta, tapailleet säännöllisesti syyskuun alusta saakka ja parisuhteen virallistimme joulukuun ensimmäinen päivä. Haluaisin ostaa hänelle jotain joululahjaksi, mutta en ole varma mitä hän toivoisi tai tarvitsisi. Hänen vaatemaustaan ja tyylistään olen vielä liian epävarma ostaakseni jotain, mikä ehkä jää pitämättä tai pidetään velvollisuudesta. Lahja olisi siis hyvä olla jotain kulutustavaraa tms, mutta silti sen täytyisi jollain tapaa viestiä välittämistä ja hänen olevan minulle tärkeä. En halua mitään lällyromanttista ostaa, mutta en mitään ns. tavallistakaan. Olen melko hukassa. Mitä miehet haluaa/tarvii? Onko pikkutuhmat lahjat arvostettuja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Mulletoi.comista joku härpäke jos olette nuoria ja tyyppi huumorintajuinen.

Vierailija
2/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää ja silliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siltä puuttuu kotoa?

Vierailija
4/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi-siblin.

Vierailija
5/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesi, kasvojenhoitotuotteita jos niitä käyttää, joku suht. neutraali paita, kirja jos lukee...

Onko mitään mitä mies selkeästi tarvitsee? On valitellut jonkun asian puuttumista tai sitä että tarvitsisi uuden paremman tuotteen. Yritä muistella syksyn ajalta!

Vierailija
6/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisiä ollaan molemmat.

Ihonhoitotuotteita ei juurikaan käytä ja hajuvesiä taas en itse kestä migreenin vuoksi.

Kaikki, minkä puuttumista on valitellut, on jo hankkinut. Siksi kai olenkin niin pulassa, koska haluan lahjan olevan yllätys, enkä siis ole halunnut vihjata, että jotain puutelistalla olevaa olisi saattanut tulla joulupaketissa. Aika viimetippaan alkaa menemään.

Ap

Vierailija
7/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi liput jonnekin yhteiseen tekemiseen? Keikkalippu, stand uppia, kylpyläreissu, risteily... mistä ikinä pidättekään. :)

Oma mieheni on todella antimaterialistinen ja hänelle on vaikea ostaa ikinä mitään. Ostan hänelle siksi monesti tapahtumalippuja, joihin menemme yhdessä viettämään parisuhdeaikaa.

Vierailija
8/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antimaterialistinen onkin hyvä sana kuvaamaan häntä!

Tapahtumaliput voisikin olla hyvä idea. Ja jos mitään sopivaa ei tule vastaan, ehkä järjestän itse jotain. Vaikka illallisen, erikoisolutta ja suihinotto :D

Eka yhteinen joulu kyllä jotenkin jännittää ihan hirveästi vaikka mun ei tarvitsekaan itse kaikkea laittaa ja järjestää.

Ap

Vierailija
9/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän roihu koru?

Vierailija
10/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.