Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te muut rumat, miten jaksatte?

Vierailija
07.12.2016 |

Päivästä toiseen, kun tiedätte mitä muut ajattelevat ulkonäöstänne? Tämä keskustelu on niille, jotka ovat oikeasti rumia. Te joilla on mies, niin voitte painua kuuseen. Ette ole rumia.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te joilla on mies, niin voitte painua kuuseen. Ette ole rumia."

Kyllähän rumillakin naisilla on usein mies, yleensä aina vielä heitä tasokkaampi mies.

Vierailija
2/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Te joilla on mies, niin voitte painua kuuseen. Ette ole rumia."

Kyllähän rumillakin naisilla on usein mies, yleensä aina vielä heitä tasokkaampi mies.

Ei ainakaan tasokkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ulise siinä! Niin rumaa naista ei olekaan, etteikö se jollekin peräkamarin Pertille kelpaisi. Miehillä taas on huomattavasti hankalampaa - varsinkin jos siihen rumuuden oheen on vielä lätkäisty heikko itsetunto ja hiljainen luonne.

Vierailija
4/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen ruma nuori mies. Masentavaa tässä on tietty se etten ole koskaan seurustellut enkä varmaan koskaan tulekaan. Yritän kuitenkin sinnitellä menemällä hiustensiirtoon mutta jos tämä ei jostain syystä onnistukkaan niin teen varmaan sitten itsemurhan viimein. En vain pystyisi hyväksymään kohtaloani. Eli kysymykseesi vastaus että miten jaksan on vähän kaksipiippuinen.

Vierailija
5/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen ruma nuori mies. Masentavaa tässä on tietty se etten ole koskaan seurustellut enkä varmaan koskaan tulekaan. Yritän kuitenkin sinnitellä menemällä hiustensiirtoon mutta jos tämä ei jostain syystä onnistukkaan niin teen varmaan sitten itsemurhan viimein. En vain pystyisi hyväksymään kohtaloani. Eli kysymykseesi vastaus että miten jaksan on vähän kaksipiippuinen.

Miksi luulet, että hiustensiirto auttaisi?

Vierailija
6/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihan hyvin täällä jaksellaan, joulua odotellessa. Entäs sinä?

Vierailija
7/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaa on ruma, kunhan vaan osaa pitää huolta ulkonäöstään.

Vierailija
8/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että hiustensiirto auttaisi?

Koska hiukset päässä olen paremman näköinen tietty. Tässä iässä missä olen niin kaljuuntuvaan mieheen suhtaudutaan kuin kummajaiseen. Hiuksilla on ihan helvetin moinen vaikutus ulkonäköön. Niillä voi esim. kompensoida rumaa naamaa

Vierailija
9/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ruma mies, mutta mulla on hiukset. En minäkään naista ole saanut kovasta yrityksestä huolimatta. Onhan tämä kurjaa, mutta onneksi elämässä on muutakin

Vierailija
10/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä on. Esim. ruma naama tai lyhyys miehellä ovat sellaisia mihin ei itsestään huolta pitämällä voi vaikuttaa.

Vierailija
11/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs rumuudesta, mutta työttömyys ahdistaa. Nättinä olisi ehkä helpompi saada töitä.

Vierailija
12/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä on. Esim. ruma naama tai lyhyys miehellä ovat sellaisia mihin ei itsestään huolta pitämällä voi vaikuttaa.

Tyylikäs siisti pukeutuminen, hyvä vartalo, sekä itsevarma ja positiivinen asenne tekee ihmeitä.

Vierailija
13/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tyhmältä, mutta oikeasti se kauneus on katsojan silmässä.

Mun mielestä lyhyet, kaljut, juronaamaiset miehet ovat hirmu seksikkäitä. Huumorintaju, kohteliaisuus ja ylipäätään maalaisjärki olisivat plussaa!

Mutta typeryys, pahanhajuisuus, lapsellisuus ja avuton luonne...yäk...

Älä tee itsellesi mitään pahaa!

Vierailija
14/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla oli hiukset sain edes lyhyitä säätöjä joltain kännissä olevilta naisilta. Mitään seurustelu juttuja en tietty silloinkaan mutta nykyään en saa edes näitä yhdenillan juttuja. Eli tasoni ei riitä enään mihinkään naisten kanssa

Vierailija
15/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mieluummin kehittää omaa persoonallisuuttaan mielenkiintoisemmaksi. Minä olen ruma omenavartaloinen nainen, jolla on menestyvä ja tasokas mies. Kuinka näin "epäsuhtainen" pari syntyi? No, minä rakastan lukemista ja keskustelen mielelläni ihmisten kanssa. Osaan myös kuunnella toista ihmistä. Miehelläni on niin rankka työ, että hän haluaa keskustella kotona muista kuin töihin liittyvistä aiheista mutta tarvii välillä kuuntelijaa murheillensa.

Moni varmaan ajattelee, että mieheni on ottanut minut yleiskoneekseen kotiin. Ihmiset eivät tiedä sitä, että rakastan ruoanlaittoa ja haluan pitää kodin kunnossa koska se tuottaa iloa minulle. Olen rauhallinen ihminen eli meillä ei ole draamaa suhteessa. Mieheni edellinen suhde oli kuulemma liiankin draamapitoinen ja hän sai touhusta tarpeekseen.

Kuinka minä jaksan muuten rumana harmaavarpusena? Tämähän on siinä mielessä mukavaa ja helppoa kun ei tarvi olla mukana missään ulkonäkökilpailuoravanpyörässä. Voi olla ihan rauhassa meikkaamaton ja kampauksena on pitkä ja värjäämätön tukka. Vaatteilla ei tarvi tehdä keneenkään vaikutusta vaan voi valita mieluiten mahdollisimman kestävän vaihtoehdon. Pakolliset kosmetiikkatuotteet ovat LV 48h-dödö, Isännän käsivoide kasvoille ja käsille sekä hajustamaton saippua ja shampoo.

Vierailija
16/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minulla oli hiukset sain edes lyhyitä säätöjä joltain kännissä olevilta naisilta. Mitään seurustelu juttuja en tietty silloinkaan mutta nykyään en saa edes näitä yhdenillan juttuja. Eli tasoni ei riitä enään mihinkään naisten kanssa

"Itsekin olen ruma mies, mutta mulla on hiukset. En minäkään naista ole saanut kovasta yrityksestä huolimatta. Onhan tämä kurjaa, mutta onneksi elämässä on muutakin"

Ylempi siis vastauksena tähän lainattuun

Vierailija
17/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs siisti pukeutuminen, hyvä vartalo, sekä itsevarma ja positiivinen asenne tekee ihmeitä.

Ottaisitko itse 150cm naamasta ruman miehen, jos se olisi siististi pukeutunut, hyvävartaloinen ja positiivisella asenteella liikkeellä?

Vierailija
18/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ruma mies, mutta mulla on hiukset. En minäkään naista ole saanut kovasta yrityksestä huolimatta. Onhan tämä kurjaa, mutta onneksi elämässä on muutakin

Kuule: sanonnan mukaan naiset rakastuvat korvillaan eli miehen ominaisuuksista puhuttaessa keskustelutaito on paljon tärkeämpi asia kuin ulkonäkö. Osoita naiselle olevasi ihan oikeasti olevasi kiinnostunut hänen mielipiteistään ja ajatuksistaan. Suurin moka, minkä suomimies tekee naisten kanssa on se, että aletaan kärttämään piparia ennen kuin ollaan edes tervehditty. Itsensä esitteleminen ja toisesta kiinnostuminen muunakin kuin kävelevänä piparina saa naiset ihastumaan ja rakastumaankin.

Vierailija
19/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te lyhyet ja kaljut. Olin ihastunut lyhyeen ja kaljuun mieheen, mutta sain pakit. Olen siis ruma nainen. Kelpaisinko teille?

Vierailija
20/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko itse 150cm naamasta ruman miehen, jos se olisi siististi pukeutunut, hyvävartaloinen ja positiivisella asenteella liikkeellä?

Minä voisin ottaa. Olen kyllä sinua 4cm pidempi. Kelpaisiko mun ruma naama sulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi