Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihomatoja!!!

Vierailija
07.12.2016 |

Hyi, minulla on kihomatoja! Kamala kutina yöllä ollut päällä n. viikon mutta en millään uskonut että miulla vois olla kihomatoja kun ei ole lapsia tms. Mutta matojahan siellä sitten oli. Tänään hain apteekista pyrviniä ja nyt oon ihan hulluna siivonnut Tolun kanssa koko kämppää + vaihdoin myös lakanat... Hyi! Onko mitään muuta mitä voisin tehdä että tämä kierre ei vaan jatku!!!???
2 viikon päästä sitten toinen kuuri... No ainakin tuli tehtyä joulusiivous ja kynsien pureskelu loppu nyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa alushousut 2x päivässä kuurin jälkeen

Vierailija
2/4 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsien pureskelu?

Ehkä se perseen raapiminen ihan ensiksi pitäisi lopettaa. Munat muhivat siellä anusaukkosi tuntumassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynsien pureskelu?

Ehkä se perseen raapiminen ihan ensiksi pitäisi lopettaa. Munat muhivat siellä anusaukkosi tuntumassa. 

Niitä löytyy kyllä ihan ovenkahvoista ym. mihin ihmiset lääppivät likaisilla käsillään. Munat ovat niin kevyitä että voivat kulkeutua myös ilmassa.

Itsellä satunnaisesti aikuisena aina muutamia matoja, varsinkin silloin kun työpaikassa on paljon päiväkoti-ikäisten vanhempia.

Käsihygieniasta olen kyllä tarkka, mutta mulla on paha tapa pitää kyniä suussa ja mm. sillä tavalla siirtyvät suuhun kahvoista, näppiksistä, rullaportaiden kaiteista ym.

En ota hysteerisesti, vaarattomia ovat ja yksittäinen mato tai pari vuodessa ei haittaa.

Vierailija
4/4 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät mitä lääkäri määrää siihen vaivaan: anaaliseksiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi