Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh.. Taas kroppa yrittää huiputtaa..

12.03.2006 |

Siis..kp 37/28.. Ei tätiä, ei plussaa.. Testin tein torstaina, eli kp 34. Aamulla sen tein, tosin luulen ettei edellisestä vessakäynnistä ollut kuin pari tuntia.. Muistan että kävin jossain vaiheessa unenpöpperössä, mutta ajasta ei oo mitään tietoa.. No mutta kumminkin.. negaa näytti.. Ja olishan se jo plussan näyttänyt jos sitä olis..

Höh! Aika terveyskeskuslääkärille on viimeinen päivä.. Jos sitten sais tutkimukset alkuun.. Kun nyt vaan sais ensin tän kropan taas toimimaan..

Tädistä ei oo merkkiäkään. Lämmöt on koholla edelleen, välillä särkee nivusiin niin penteleesti.. Vatsaakin juilii ja rintojakin muka aristaa, mutta mutta.. Tukkaa kun kävin leikkauttamassa niin kampaaja ihmetteli mitä oon tukalleni tehnyt kun on niin erilainen kuin ennen.. Paljon paksumman ja vahvemman oloinen.. kp oli tuolloin 32..

Niin ja testi oli Sure, joten kyllä sen ois pitänyt näyttää jos aihetta ois.. Ärsyttää kun oma kroppa huiputtaa.. :(

glemei kp 37/28

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menin sitten idiootti ja avasin sen tiistaina tekemäni Suren.. Siinä on haaleista haalein viiva/viivanpaikka.. Tottakai se nyt voi olla tullut siihen ihan koska tahansa tiistain jälkeen mutta kumminkin..

Ens viikolla on pakko hakea uusi testi jos ei sitä haahkaa ala näkyä.. Toivottavasti ei näy!!

Toisaalta en kyllä plussaankaan jaksa enää uskoa ihan tosissani..

Mut... jos sittenkin...? x)

glemei

Vierailija
2/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi glemei!

Toi on just se ärsyttävin aika, kun tätiä odotteleen ja kuuntelee kehonsa jokaista toimintoa. Nää roskihaamut ei kyllä paranna asiaa:)

Itselläni juuri viime kierrossa keho leikki kissa-hiiri-leikkiä niin, että olin saada hermoromahduksen. Tätihän sieltä tuli, mutta kuumeilu on kyllä sellaista piinailua. Sitä yrittää unohtaa, mutta päässähän se pyörii koko ajan:)

Itsellä nyt jotain kp8 eli mieli on rauhallinen ja kuumeilut kaukana. Yritän aika olla ajattelematta koko asiaa, mutta kp23-> on kamalaa aikaa:)

Tsemppiä glemei ja toivotaan parasta!!++

Jumppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on siis just niin ärsyttävää ku olla voi.. Eikä toi roskishaamu tosiaan yhtään helpota.. Tosin en tiiä missä vaiheessa se on tuohon tullut, kun nyt vasta avasin testin.. Niin haalea se siinä on, ettei avaamatta edes näkynyt. Mutta nyt näkyy kyllä ihan selvästi. Voi olla että se on ollut siinä alusta asti tai sitten on tullut tässä vasta myöhemmin. Sen tiedän, että koskaan ennen ei mulla Suressa ole tuommosta ollut, paitsi plussatessa, mutta silloin oli toki selkeesti tummempi viiva. (avannut oon siis testit ennenkin ja tää on eka roskishaamu) Viiva on pikkusen tummempi siltä reunalta kun pää kastetaan pissakippoon.. Sitä en pysty sanomaan punertaako se hiukan.. enemmän ehkä rusehtavalta näyttää..

Mutta sillä nyt ei periaatteessa ole väliä, kun ei kerran ole tietoa että koska se on tuohon testiin tullut.. testauksesta nyt on kumminkin jo monta päivää..

Onneks en enää kauheemmin hössöttele loppukierrosta, ennen kuin menkkojen pitäs alkaa.. Tää levottomuus alkaa vasta sitten jos täti on myöhässä.. Ja nyt se on ennätyspitkään myöhässä, yli viikon jo! 5 tai 6 päivää se on joskus viivytellyt jossain, mutta ei näin kauaa..

Yleensä siinä vaiheessa, kun tänne kirjoittelen ja jo salaa elättälen toiveita, että jos kuitenkin olis käynyt tärppi, niin se haahka kurvaa paikalle.. Kai sitä niin käy nytkin.. Yritän pitkittää testin ostoa mahdollisimman kauan.. en haluais turhaan tehdä enää negatestiä..

Ja kun en kumminkaan usko etteikö se olis jo tiistaina näkynyt..

glemei

Vierailija
4/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi viime raskaudessa juuri noin. Noin viikko sen jälkeen kun tädin piti ilmestyä testasin negan ja viikko sen jälkeen vasta plussan.

Nyt toi plussa on pyörinyt tossa jaloissa jo reilut kaks vuotta ;)))

Tsemppiä ja hirmuisia ++++++++++++aaltoja

-m-

Vierailija
5/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos +++aalloista.. :)

Yritän nyt saada taottua päähäni, että olis se plussa jo sillon tiistaina näkynyt jos aihetta olis.. mutta kumminkin takaraivossa kummittelee et mitä jos...

Tulis sitten ees se täti jos on tullakseen! Saa nähdä miten pitkään pystyn uuden testin tekemistä venyttään mikäli tätiä ei näy.. Ihan heti huomenna en ainakaan testiä mene ostamaan.

Onneks ei oo yhtään testiä kotona.. Varmaan olis kiusaus tehdä jos olis jo valmiina.. :)

glemei

Vierailija
6/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin piinaillaan. Nyt tuntuu ihan kunnon menkkaoireet, mutta eivät ole vielä alkaneet kp31/28-32. Mies totesi, että oot varmaan raskaana, kun vaihteeksi tuntuu erilaiselta. (siis mähän oon oireiden perusteella kerran kuussa raskaana:-) Tokaisun jälkeen olen taas onnistunut kuvittelemaan mm. huonon olon ja väsymyksen ja muut raskausoireet. Tilannetta ei yhtään paranna tuttavapiirin paksumahaiset...

Vierailija
7/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tätä ennenkin lainannut tänne ja taitaa olla niin että kaikki jo muutenkin tietää tämän, mutta laitan vielä kerran, kun mun mielestä tässä on järkeä. Viisaammat oikaiskoon, jos toisin on. Eli lainaus on tohtori.fi sivuilta.

vaikka raskaustestipakkauksissa usein kerrotaan testin antavan tuloksen jo ensimmäisenä odotettuna vuotopäivänä, raskautta ei aina voida vielä tässä vaiheessa todeta. Syynä on, että alkio ei aina ole vielä kiinnittynyt kohtuun ensimmäiseen kuukautispäivään mennessä, joten raskaudesta kertovaa istukkagonadotropiinia ei vielä ole virtsassa. Tarkatkaan testit eivät tällöin pysty paljastamaan raskautta. Osa kotitesteistä ei myöskään ole erityisen herkkiä paljastamaan istukkagonadotropiinia

-m-

Vierailija
8/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siitä ollut monesti juttua että ei oo testi näyttänyt kuin vasta yli viikonkin siitä kun menkkojen olis pitänyt alkaa..

Mutta en tahdo nähdä enää vain yhtä viivaa!! En tässä kierrossa.. Ootan muutaman päivän ainakin ennen kuin testaan uudelleen.. Ellei se täti sitten tule..

Oireita en kauheemmin oo edes kuvitellut.. Lämmöt on kohollaan ja täti hukassa.. Välillä tuntuu että rinnat on kauheen herkät, erityisesti nännien kohdalta.. Mutta mulla vaikuttaa siihen myös kylmä ilma.. Alavatsaa juilii välillä, mutta sitä on tehnyt ennenkin vaikken oo plussannutkaan.. Pahaa oloa ei ole, ja kahvi maistuu edelleen.. Pissattaa, mutta oon kyllä juonutkin ihan kiitettävästi..

Toisaalta pelottaakin kun salaa hiipii jo mieleen että jos kumminkin.. yli 6vuoden odotus palkittaisiin.. Ja yritän sitä hillitä.. takoa päähäni, että niin ei käy, se on mahdottomuus.. Mutta kun.. kuitenkin... *huoh* x/

glemei

Vierailija
9/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo itsekkin kun negaa näytti niin pitkään, ettei se pikkukakkonen olisi vieläkään tulossa. Sitten sain plussan haamun jälkeen. Niin ja Acon 10 näytti haaleamman plussan kuin apteekin oma (samana päivänä testasin)Apteekin omalla selkeä plussa aconilla hailakampi..

Paljon +++++++kyllä se sieltä tulee!!

Vierailija
10/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kp sinä sait haamun? Entä sitten oikeen plussan?

Mä en tosiaan oo nyt testannut muulla kuin Surella.. sillon kp 32..

glemei

Vierailija
11/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti menee nyt oikein kp 30/28 aconilla sellainen läpinäkyvä viiva. Jälkeenpäin ajatellen oli kai se kuuluisa haamu :0) 32/28 apteekin testiin n. 15 min päästä punainen kaunis viiva..

Kerrothan sitten tuloksen! Onnee uudelleen testaukseen!

Vierailija
12/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..en varmasti kerro! Vaikka toisaalta tekis mieli, mutta en silti.. Tiistaina sanoin että testi on negaa ja että tilasin ajan tutkimusten aloittamiseen..

Lisää aion kertoa vasta kun menkat alkaa, tai testi näyttää plussaa.. En halua että hän elättelee toiveita, jos se sitten onkin ihan turhaa..

glemei *hokee mielessään: en kerro, en kerro, en kerro, en kerro!*

Vierailija
13/13 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tulen kertomaan tuloksen.. On se sitten mikä tahansa.. :)

glemei