Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulu, enkä vielä halua kertoa raskaudesta. Apua!

07.12.2016 |

Sain juuri tietää raskaudestani. Olo kiertää kehää: onnellinen, epäuskoinen, paniikki,huoli, onnellinen.....
Raskaus on niin alussa että en haluaisi vielä jouluna paljastaa sitä sukulaisille. Olen siis jo kerran kertonut raskaudesta vanhemmilleni, jotka kovasti odottavat lapsenlapsia. Raskaus päättyi keskenmenoon aikaisessa vaiheessa. Nyt haluaisin siis odottaa ensimmäiseen ultraan, jotta uutinen olisi (toivottavasti) iloinen.
Miten saan asian pidettyä salassa joulupöydässä?
Tiedossa on sukujoulu, joka on tosi mieluisa ja odotettu. Ongelmana ovat graavikalat (joita rakastan) ja viinit (joista en kyllä normaalisti kieltäytyisi). Miten selviän joulupöydästä??!

Joten: Nyt parhaat vinkit kehiin! Miten saan viinilasin pinnan vajoamaan juomatta, minne jemmata joulukalat äidin huomaamatta...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä saat sen keskenmenon ennen joulua niin eipä ole enää raskautta mitä piilotella :-) ja viinikin maistuu

Vierailija
42/46 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se raaka kala syömättä, ei sitä kukaan huomaa jos et itse tee siitä numeroo. Jos joku kysyy niin keksi vaikka tarina vatsataudista jonka sait kalasta, eikä se siksi nyt maistu. Viini kannattaa myös jättää väliin kokonaan, alkuvaiheessa alkio on erityisen herkkä alkoholin vaikutuksille. Käviskös joku antibioottikuuri tekosyynä? Itse en kyllä koskaan ole joutunut keksimään tekosyitä juomattomuudelle, on riittänyt vain kun sanoo että ei kiitos.Tosin lähipiirissä alkoholia ei kyllä tuputeta väkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan reippaasti ja samalla sanot että ei ilakoida vielä kun on niin alussa. Kyllä ne vanhemmat ymmärtää.

Ja sulle joka taivastelit alkoholin määrää. Aikuiset saa keskenään vaikka tinata itsensä sairaalaan. Turha jeesustella siellä tulevien lasten joulua vielä. Meillä meni aikuisten kesken sama määrä alkoholia mutta kun lapset tuli niin joulu raitistui itsestään.

Vierailija
44/46 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä väitin olevani antibioottikuurilla kun käytiin esikon odotusajan alussa isäni luona. Tokaisin vaan "naisten vaivoja" ja kyselyt loppu siihen. Graavikalasta sano vaan että ei nyt syystä x tee mieli. Eikai siihen kummempaa tarvi.

Tällä kiemurtelulla arvaisin suoraan, että raskaana on.

Lisääntymisikäinen nainen + ei käytä alkoholia, vaikka ennen on käyttänyt + ei syö raakaa kalas, vaikka ennen on syönyt => raskaana.

Vierailija
45/46 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Flagyl-kuuri on paras selitys. Sillä voi selittää myös lievää etomista, jonka vuoksi ei kalakaan maistu.

Vierailija
46/46 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie sanoisin, että yritetään vauvaa etkä halua riskeerata mitään kun oli se keskenmenokin.