Köyhät keski-ikäiset miehet
Harmittaa ko kun ette saa nuorta naista itsellenne?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Saan, valehtelen rahatilanteestani ja sitten parin seksikerran jälkeen hylkään naisen. Itsellä vieläkin max ikä 25 vaikka jo itse lähestyn viittäkymppiä.
Mutta vakituiseen parisuhteeseen et nuorta naista saisi.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ko kun ette saa nuorta naista itsellenne?
Kaikki eivät edes haluaisi rinnalleen ketään sinunkaltaistasi (jos siis olet nainen)....
....eikä kaikilla ole kiinnostusta sinuntyyliseesi kumppaninhankintaan ja valintaan (jos siis olet mies)
Oletpa sitten kumpi tahansa,en olisi kiinnostunut tapaamaan ketään kaltaistasi,siis ketään tuolla tavalla puhuvaa ihmistä.
Jos olisit danny tai hjallis niin saisit mutta köyhä ja vanha ukko on lähinnä surkuhupaisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan, valehtelen rahatilanteestani ja sitten parin seksikerran jälkeen hylkään naisen. Itsellä vieläkin max ikä 25 vaikka jo itse lähestyn viittäkymppiä.
Mutta sinulla sensijaan on joku vakituinen... asiakassuhde ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtonumerotkin riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisikaan?
Minä halusin naimisiin rutiköyhän keski-ikäisen miehen kanssa. On komea ja seksikäs ja itsevarma. Minulla on tarpeeksi rahaa itselläni. Eli köyhän miehen kannattaa kuntoilla ja katsella rikkaampia naisia.
Voi saada. Ainakin lyhyellä tähtäimellä rahatilanteestaan on helppo antaa paljon ruusuisempi kuva. Jos ei pysty teeskentelemään varakasta, kannattaa kasvattaa vähän partaa, kulkea puvuntakissa (ja talvella pitkähkössä mustassa villakangastakissa), hankkia jotkut näyttävät, mutta tyylikkäät kengät ja väittää olevansa taiteilija. Baarissa tilailee mielummin vaikka viskiä tai punkkua kuin keskikaljaa ja vetää sikareita punaisen mallun sijaan. Voi antaa ymmärtää olevansa kirjailija, joka ei kirjoita mitään suurten massojen hömppäkirjojen ja bestsellerpokkareiden raapustelija. Tai sitten voi antaa ymmärtää olevansa muusikko, mutta ei missään nimessä mikään vanha elähtänyt wannaberocktähti. Mielummin vaikka jazz-muusikko, tai klassisen musiikin saralla. Ei ne pissikset kuitenkaan noita genrejä yhtään tunne.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit danny tai hjallis niin saisit mutta köyhä ja vanha ukko on lähinnä surkuhupaisa.
Eli sanalla sanoen : raha,raha ja raha.
(Mitä siis oikein halusit kertoa?
Pöyhkeiletkö täällä nyt rahoillasi,vaiko sillä että olet saanut viime aikoina rikkaita asiakkaita.
Vai jotain sellaistako halusit 'tietona' kertoa mikä on tiedetty maailmanlaajuisesti kaikissa kulttureissa jo iät ja ajat ? )
Haluaisin itse kyllä lähinnä vain pysytellä mahdollisimman kaukana kaltaisistasi ihmisistä.
Köyhät ukot ovat niiin katkeria 😂