Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä vituttaa

Vierailija
07.12.2016 |

Olisin halunnut olla lentoemäntä isolla palkalla ja saada hyvän ja rikkaan miehen. Olisi päässyt töissä näkemään maailmaa ja matkustamaan. Nyt olen liian vanha ja sairas. Pienellä hoitajan palkalla kituuttelen. Elämä ei ole reilua. Siihen ei kuulu komea mies, merkkilaukut, ystävät, juhlat ym. makea elämä. Päivät on vaan kituuttamista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei putkipiian palkalla juhlita ja Finnairin nukkumiskomiteatkin alkavat olla jo historiaa.

Vierailija
2/3 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla palkalla lentoemäntänä??

Joku finskin vanha pursesi kyllä tienaa, mutta kyllä on niin kireelle vedetty kaikki tänä päivänä, niin palkat kuin lepoajatkin..   =D =D =D

No, onhan tota tullut maailman kenttiä nähtyä, mutta ei sitä itse kohteeseen paljon kerkiä tutustumaan.

Ihmisillä on oikeasti liian ruusuinen ja yksinkertainen kuva lentoemännän työstä, kun se on ihan oikeasti työtä kaikkine aikaero rasituksineen. Ei ole ihan niin helppoa ja yksinkertaista, mutta itse tykkään.

Ja mitä tulee noihin rikkaisiin miehiin, hohhoijaa sentään!!! Kaikilla kolleegoillani, kuten minullakin on miehinä aivan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, siinä missä me emotkin. On kuule klämöyri kaukana. =D Ei meidän elämä ole täynnä juhlia ja merkkilaukkuja. Hohhoijaa!

Joten lopeta tollanen jossittelu. Jos olisit joskus emoksi päässyt, niin vaisinpa sanoa että olisit naimisissa tavallisen tallukan kanssa, huokailisit tylsistyneenä hotellihuoneessa ja kaipaisit kotiin.

t. lentoemäntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntä oli oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme